jammer dat nog maar één van die twee een spoedeisende hulp heeft haha
Zooo helemaal ontgaan dat met de fusie de SEH van t VUmc te onder is gegaan (maar ben ook al een tijd weg uit Amsterdam). Zal gezellig worden in West, medelijden met iedereen die dienst heeft
Paar vrienden van mij gaan wel, heb de muziek vast uitgezocht
Thanks voor je uitgebreide toelichting! En ja mee eens dat we mild voor onszelf moeten zijn. De beef (pun not intended) tussen vegans, veganisten en pescotariërs maakt vooral dat vleeseters makkelijk een label van ‘zeikerds’ op ons kunnen plakken ipv naar hun eigen consumptie en gedachtengoed te kijken.
En ik doe hetzelfde hoor, zeker nu ik reis eet ik af en toe niet-vegan. Het hoeft niet perfect. Elke inspanning is er eentje.
Vind of denk jij dat je ongemakkelijk overkomt aan de telefoon?
- Ja
- Nee
- Misschien soms een beetje
0 stemmers
Ik vind mn vader altijd zo ongemakkelijk aan de telefoon. En in real life totaal niet. Dat vond ik als kind al als ik hem aan de telefoon hoorde. Echt ja heel apart. Ook hoe hij opneemt “ehm, ja, ehm met papa”. Wtf haha
Ik verander aan de telefoon echt in een onmondige twijfelkont ik heb er echt zooooo’n hekel aan
Iemand vraagt of je dit weekend bij regen even naar haar huis kunt gaan om het zonnescherm omhoog te doen want zelf is ze niet thuis. Wil jij dan weten wat haar plannen zijn?
- Ja vertel
- Nee wat maakt dat nou uit
- Ze mag het gerust zeggen maar het hoeft niet
- Ik heb geen beeld bij deze situatie
0 stemmers
Dit naar aanleiding van een gesprek met iemand anders hierover die meteen zei en wat gaat ze doen dan en ik zei weet ik veel
Zou het uit interesse wel vragen zoals ik normaal ook zo doen als iemand zegt ‘ik ga een dagje weg’, maar niet in de zin of met ondertoon van ‘controleren’ of ‘waarom kun je dat dan niet zelf’.
Sinds ik een tijdje klantenservice heb gedaan, ben ik echt zo makkelijk aan de telefoon. Ga een discussie oid ook echt niet meer zomaar uit de weg, toch nog iets over gehouden aan die ellendige baan.
Drink jij weleens supermarkt ijskoffie (niet per se dit merk maar gewoon zoiets)?
- Ja regelmatig
- Ja af en toe
- Ja vaak
- Nee nooit
- Lang niet gehad maar wil ik nu wel weer een keer
0 stemmers
Ik heb jaren in de klantenservice gewerkt en ik was daar ook heel goed in maar als ik zelf wat van een ander nodig heb aan de telefoon bak ik er echt niks van
Ik ben maar raar
Wanneer erger je het meest aan je medemens?:
- Ik erger mij nooit aan anderen
- Mensen zijn het vervelendst in zomer
- Mensen zijn het vervelendst in de winter
- Mensen zijn het vervelendst in de lente
- Mensen zijn het vervelendst in de herfst
- Het seizoen maakt niet uit. De irritatie is constant
0 stemmers
Ben je deze zomer al verbrand?:
- Nee, maar ik smeer mijzelf braaf met zonnebrand in
- Nee, ik vermijd de zon
- Nee, maar dat is toeval
- Ja, ik ben al meerdere malen verbrand
- Ja, ik heb mij al een keertje verbrand
0 stemmers
Ik heb dat laatste antwoord nu al een paar keer gewisseld. Ik vermijd de zon zoveel mogelijk en anders smeer ik me wel goed in.
Op dit moment zit/lig/ben je:
- Buiten in de zon
- Buiten in de schaduw
- Binnen
- Binnen in de airco
- Op het water
- Anders
0 stemmers
Net ingesmeerd dus de zonnebrand moet ff intrekken en dan verplaats ik mij naar buiten
in de file
In de tram met de airco on full blast Geneigd om gewoon heel de dag rondjes te rijden.
Heb jij al live meegekeken met Festival op de ring?
- Ja, leuk
- Ja, niet leuk
- Nee, geen zin in
- Ga ik nu doen
0 stemmers
Kijk wel uit naar alle Tiktoks vol ellende.