Stel je persoonlijke vraag #55

Maar ik vind het wel vreselijk donker in huis en mis daglicht. En ik krijg het nooit koeler dan 20 graden als het echt warm is. Al merk ik wel dat het elk jaar minder erg voelt als het zo warm is. Vroeger vond ik het afschuwelijk nu is het wel oké.

2 likes

Maar 20 graden is toch al heel koel? Ik ben blij als het onder de 25 blijft, maar daar moet ik zoveel m’n best voor doen dat ik het niks aan vind dan.

40 likes

Oh 20 graden zou ik voor tekenen, ik krijg het op zolder niet onder de 30

11 likes

zijn jullie ook tevreden als Verstappen het slecht doet

• ja, formule 1 verandert mij ook in een Verstappen/nederland hater
  • nee dan heb ik een slechte dag
  • neutraal

0 stemmers

3 likes

Lees jij in de zomer meer boeken dan in de winter?

• Ja ik merk dat ik meer lees in de zomer
  • Nee ik lees meer in de winter
  • Nee ik lees het hele jaar door even veel/even weinig/niet

0 stemmers

winter is bij mij voor films/series, de zomer voor boeken

6 likes

Ohh chill. Ja ik woon ook in een nieuwbouwhuis en als ik de zonneschermen en ramen en deuren dicht zou houden vanaf de eerste warme dagen, zou het ook goed te doen zijn. Maar dat vind ik zo ongezellig :frowning: heb sinds vandaag de zonneschermen aan de zonkant wel dicht. Bij ons is het iets van 25-26 graden nu.

Op zich alsnog een upgrade van de 29 graden in mn vorige huis

3 likes

Vind dat echt genieten

1 like

Nee maar mijn hond wel, die krijgt gewoon designer tuigjes, manden en dure snacks :nail_care:

6 likes

Same maar dan met gamen in de winter, boeken lezen in de zomer!

Ik vind voor je hond een designer tuigje of designer mand kopen eerder jezelf verwennen. Kan die hond het schelen :joy:

7 likes

Beoordeel deze weercijfers

• Woensdag heeft een goed cijfer
  • Woensdag moet een lager cijfer krijgen
  • Woensdag moet een hoger cijfer krijgen
  • Donderdag heeft een goed cijfer
  • Donderdag moet een lager cijfer krijgen
  • Donderdag moet een hoger cijfer krijgen

0 stemmers

2 likes

23 graden met een zonnetje en een briesje is wat mij betreft perfect weer om iets te doen. Ik geef het een 9! 38 graden met veel zon en onweer is echt een 5 haha

24 likes
Laat jij niet-medische behandelingen zoals manicure, wenkbrauwen, lash lifts etc. doen en kijk je dan uit naar de afspraak/behandeling zelf?
  • Ja, regelmatig en ik heb dan zin in de behandeling en/of geniet er van
  • Ja, regelmatig, vind het resultaat leuk maar vind het niet leuk dat ik naar die afspraak “moet”
  • Ja, sporadisch en ik heb dan zin in de behandeling en/of geniet er van
  • Ja, sporadisch, vind het resultaat leuk maar vind het niet leuk dat ik naar die afspraak “moet”
  • Nee of vrijwel nooit, want ik vind de behandeling zelf/er naar toe moeten te vervelender dan dat ik het resultaat leuk vind
  • Nee of vrijwel nooit, zou wel willen maar te duur/echt geen tijd
  • Nee of vrijwel nooit, voel de behoefte of wens gewoon niet
  • Anders??

0 stemmers

2 likes

Wat is jouw mening over deze ijsjes?

• Groen - lekker
  • Groen - niet lekker
  • Groen - nooit geprobeerd
  • Oranje - lekker
  • Oranje - niet lekker
  • Oranje - nooit geprobeerd

0 stemmers

Om mijn paniek te sussen, of niet.

Heb jij op je 30ste, of een andere leeftijd een uitstrijkje laten doen?

• Ja heb ik.
  • Nee heb ik niet.

0 stemmers

Je uitslag was toen:

• Pap 1
  • Pap 2
  • Pap 3
  • Pap 4
  • Pap 5
  • Zeg ik liever niet

0 stemmers

Was je geschrokken van je uitslag?

• Enorm, maar het verloop viel eigenlijk wel mee
  • Enorm, maar terecht want het verloop viel tegen
  • Niet echt, ik wist dat het verloop zou meevallen
  • Niet echt, maar alles was toch allemaal heftiger dan verwacht
  • Ik had een goede uitslag dus nee
  • Anders…

0 stemmers

Ik loop al een paar jaar met die pap2 (of pap3 nu twijfel ik opeens) uitslag, wat op zich niet eens een hoge waarde is. Maar ik heb het al 3 of 4 jaar dus moest laatst weer een biopt nemen waar dan mee wordt gekeken hoe diep de onrustige cellen zitten. Daar was de waarde toch wel wat hoger dan ik had verwacht en gehoopt (dus ik schrok) en ik moet morgen naar het ziekenhuis waar ze het onrustige weefsel van m’n baarmoedermond gaan verwijderen. Ze hadden het over 4 prikken met verdoving en ik heb zware naaldenfobie dus ik zie enorm op tegen de behandeling maar ja ik wil ook geen kanker dus het moet maar.

5 likes

Ik laat mijn wenkbrauwen ongeveer 1x per maand doen en nagels alleen voor speciale gelegenheden zoals een vakantie of verjaardag! Maar kijk daar wel altijd naar uit :relaxed:

Ik heb het ingevuld, maar wat wil je eigenlijk weten. Heb je een uitstrijkje gedaan? Schrik je van je uitslag? Dit zegt toch niets, als je uitslagen niet aan gevoel kan koppelen.

1 like

Volgens mij mis je bij de 2e poll de optie dat de uitslag goed was?
Of is dat dan pap1, nee toch?

5 likes