Stel je persoonlijke vraag #55

Jawel, pap 1 is dat er geen afwijkende cellen zijn gevonden.

3 likes

Bedankt voor deze vraag ik had ook geen idee meer

2 likes

Ik had pap 4 en was wel echt heel erg geschrokken en angstig. Was ook rond kerst dus helemaal top. Heb toen een lisexicie (?) gehad, die was succesvol en daarna 2 jaar onder controle geweest, zit nu weer gewoon in het bevolkingsonderzoek. Dus uiteindelijk viel het mee maar heb me wel echt veel zorgen gemaakt toen.

1 like

Anders want nee ik ga nooit naar een niet medische behandeling.

Vind het zo’n gezeik ewl niks voor mij leave me alone. Vind het ook vervelend dat mensen die ik niet ken aan me zitten dus ja dat is dan al onoverkoombaar. Heb alleen 2 keer gel nagels laten zetten en 1 keer een lash lift. Nagels waren de grootste ramp ooit. Lash lift, ja prima, maarja ik heb ook prima wimpers van mezelf.

Hoevaak doe jij een niet medische handeling voor jezelf per jaar?

• Nooit
  • Een paar keer per jaar
  • Elke maand
  • Elke week
  • Eens in de zoveel maanden

0 stemmers

Ik kreeg zelfs nog complimenten over mn gelakte teennagels, toen dacht ik, daar heeft iemand dan gelukkig niet een halfuur aan moeten friemelen.

Had pap 2 en een jaar later bij vervolgonderzoek heeft mijn lichaam het toch zelf opgeruimd.
Was bij de 1e uitslag wel geschrokken, en heb in aanloop naar het vervolgonderzoek ook wel wat spanning en onzekerheid ervaren.

1 like

Telt massage ook? Vind dat wel wat anders dan een manicure, maar is wel een niet-medische behandeling.

1 like

Vroeg ik mezelf ook af. Ik kreeg van de fysio en al die therapeuten met verschillende namen haha niet per se een beautybehandeling. Voor mij was het o.a. voor migraine, later was het lage rugpijn vanwege een blessure en later vanwege een vrij ernstige botbreuk(en)

Dus ja?

Ik bedoelde meer voor ontspanning. Fysio is paramedisch, complementair aan medische zorg. Vind ik een stuk medischer dan lekker gemasseerd worden voor je plezier.

1 like

Heb je wel eens een mammografie gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ben je tevreden met je eigen wimpers?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Sinds mijn zwangerschap staan ze ineens recht naar voren. Lengte is wel prima

Dat is dan toch gewoon ā€œnee of bijna nooit, ik voel de behoefte gewoon nietā€

1 like

Behalve toen ik m’n nagels nog liet doen, daar keek ik wel echt naar uit. Sowieso hangt het ook wel een beetje af van de behandeling eigenlijk.

1 like

wat vind je ervan dat deze vader zijn 17 jarige (en 20jarige) dochter aanspoorde om model te staan voor een kalender vol andere vrouwen (meisjes) die sowieso 99% van de verkopen door mannen wordt gekocht om op te geilen? ze staan er nu in op hun 18e & 21e want moesten een jaar wachten tot de jongste meerderjarig zou zijn :upside_down_face:

• echt fucking goor
  • echt heel erg fucking goor
  • nee joh is gewoon normaal is een trotse vader

0 stemmers

commentsectie op fb staat echt vol met 40/50ers die op een duidelijk jong kind/meisje van net 18 lopen te geilen :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face: dat meisje van 18 ziet er ook echt superjong uit, zou net zo goed 14 kunnen zijn :cry:

2 likes

Ik dacht is toch leuk tot ik de foto’s zag die gewoon mega seksueel zijn.

Welke vader geeft zn minderjarige dochter voor zoiets op :sob:

9 likes

Ja de behandeling maakt natuurlijk ook wel uit, ik laat met enige regelmaat m’n wenkbrauwen waxen en dat is natuurlijk sowieso geen leuke behandeling want het doet gewoon (een beetje) pijn :joy: maar ook toen ik incidenteel eens m’n nagels liet doen vond ik het eigenlijk altijd kut. Van te voren, bij het plannen van de afspraak dacht ik dan: yeah treat yourself!! maar als het dan tijd was voor de afspraak deed ik over het algemeen toch liever wat anders dan naar de nagelsalon gaan. Kost allemaal zoveel tijd en zoveel geld en voor wat??? Ik vind het eigenlijk allemaal kut.

2 likes

I love beauty behandelingen en toen ik nog nepwimpers had keek altijd zo uit naar die afspraak elke 3 weken! Lekker alle problemen bespreken die zich hadden voorgedaan en een update over al mijn dates! Voelde echt als mijn therapie!

Ik liet ook 2 keer per jaar mijn haar knippen en kleuren en het was altijd zo leuk om die meiden weer te zien! Vooral omdat ik toen dus net mee deed met lldl en er daarna nog daadwerkelijk een significant liefdes leven was haha

1 like

Maar meer omdat ze altijd dubbel zitten en dan moet ik ze weer uit mijn ogen vegen, kleur enzo is prima

2 likes

Die man is precies zoals je kunt verwachten

1 like

Ik heb geen idee welke pap? Gewoon goed?

(Sorry had er compleet overheen gelezen dat je je zorgen maakte. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt :heart:)

2 likes