Stel je persoonlijke vraag #55

Ik heb 12 jaar geleden na een studie waar ik niets mee kon bij dit bedrijf gesolliciteerd en ik ben ze nog steeds dankbaar dat ik niet ben aangenomen. Of überhaupt door was naar de ronde waarin je jezelf in het theater moest verkopen :nauseated_face:

1 like

Ik dacht tot 1 seconde geleden dat dit ging om AFAS Live

26 likes

lekker achter de bar in colbert, top en pumps!

4 likes

Ik vond het wel raar tbh maar ja wie ben ik

3 likes

Ja maar wel echt outfits die NEDERLANDER schreeuwen (als in ‘gemiddelde inwoner van Veenendaal’) , dus ik denk dat dit wel effectief is. Er zijn echt legio mensen in Nederland die zich zo kleden. Denk dat je in andere landen niet specifiek voor een harem broek of korte strakke spijkerbroek bij een man hoeft te waarschuwen.

17 likes

Zoooo ik ging even kijken want ik kon me bijna niet voorstellen dat dit nog up to date was maar dit staat inderdaad precies zo op de website. Dat ‘te korte rok’ ook jezus.

Op de website nog veel meer parels zeg ik had echt geen idee. Alles samen, leuke feesten, regelmatig happy hour, oh oh zo lollig met elkaar allemaal, maar tegelijkertijd ook dit: “We vieren graag een feestje, en heffen geregeld het glas (ook met fantastische mocktails trouwens). Maar we zijn een bedrijf, en geen kroeg. Zorg dus dat je altijd nuchter genoeg bent om het alfabet achterstevoren op te zeggen (oefenen kan met deze video).”

1 like

Succesvolle refo’s zijn echt zo eng

9 likes

Ik nen het helemaal eens dat deze kledingvoorschriften niks zijn, maar wil toch even opkomen voor succesvolle refo’s. Die zijn echt niet allemaal eng. Omdat hier wel vaker berichten voorbij komen over christenen, dit jaar is een boek uitgebracht over de bible belt. Interessant, goed geschreven.

8 likes

Haha komt aardig in de buurt! Alleen het bordeaux rode setje zou al teveel kleur zijn :joy:

Krijg jij op hele warme dagen wel eens een ijsje op werk? Betaald door je werk en voor de hele organisatie, dus niet dat iemand uit je team het haalt bijvoorbeeld.

• Ja en ik werk bij een commercieel bedrijf
  • Ja en ik werk bij een niet-commerciële organisatie
  • Nee

0 stemmers

Wij krijgen dat 2 of 3 keer in de zomer als het een paar dagen achter elkaar heel warm is en ik vind dat altijd heel cute als ze dat aan iedereen komen uitdelen haha. Vandaag een lekker raketje

3 likes

Ik ben de enige die geen dresscode heeft hehehe :smiling_imp:
Dus al mijn collega’s werken nu in lange broeken en ik mag lekker aan wat ik wil

2 likes

Ik ben degene die dit regelt, en het is echt heel leuk hoe blij mensen zijn met een raketje

3 likes

Goed idee, ik ga maandag de boodschappen weer bestellen :icecream::smiley:

4 likes

Bij ons ligt er in de zomer standaard waterijs in de vriezer en elke dag rond een uur of 15 gaat een collega rond met de vriezerla om iedereen een ijsje te geven

3 likes

Er staat bij ons een vriezer waar vanaf de lente eigenlijk altijd wel ijsjes in zitten die je kan pakken.

Maar mijn werk verzorgd alles qua eten en drinken voor de hele dag. Heel fijn.

1 like

Ohhhhhh! Wij hebben sinds kort Afas bij ons bedrijf en nu snap ik waarom ik soms een paar twintigjarige, veel te deftig geklede mannen zie zitten in een vergaderruimte achter hun laptops!

Een collega heeft ze ook weleens stomverbaasd gevraagd wat ze bij ons doen (we zaten te gokken omdat dit qua dresscode echt zooo niet aansluit bij ons bedrijf) hahaha nu ik dit weet!

6 likes

Ja die foto bij die link helpt niet ook.

Wat zijn herenschoentjes ook?

Ik geloof echt niet dat 89% van de forummers hier niks leuk van vindt/nooit iets soortgelijks draagt, het zijn zulke standaard outfits

2 likes

Haha echt? Standaard outfits 15 jaar geleden eerder.

7 likes

Ik beb een collega die er zo uitziet, ze komt uit de biblebelt

1 like