Nooit met vrouwen, maar op kantoor met veel mannen moest ik toch altijd een drempel over
Maar ik vind dat het gewoon moet zijn, dus ik probeer er wel open over te zijn.
Ik weet het niet met maandverband maar hij heeft het iig geleerd tijdens corona in 2020. Ik kreeg zelfs de medewerker van kruidvat toen aan de telefoon voor ob tampons hahahaha. Ik kan daar nu nog een beetje om lachen. Maar voor mannen is het waarschijnlijk wel overweldigend hoeveel er is qua producten. Hij heeft die eerste keer ook echt veel doosjes meegenomen want hij had geen idee.
Bij maandverband, als je me zegt welk soort, ja. Maar verder? Ook 0.0. Verstand van.
Eerlijk gezegd heb ik wel wat sympathie gekregen voor de struggle van onwetende mannen met menstruatieproducten toen ik een paar jaar terug incontinentiemateriaal voor mân oma moest kopen en zag dat daar ook best wel veel varianten van zijn en geen idee wat ik precies moest hebben :")
Dat snap ik want er is nogal keuze, maar dan maakte ik een foto van het pakje en dan ging ie dat gewoon ophalen
Ik ken ook wel mannen die dat vies of gĂȘnant vinden dan nemen ze sowieso het niet mee
Wel een mooie situatie dat je opeens met iemand van de Kruidvat staat te bellen haha
Ja, en ik zou er van balen omdat ik er nu van profiteer. Voor het verkrijgen van mijn hypotheek werd trouwens wel uitgegaan van het brutohypotheekbedrag, het is niet zo (bij mijn weten) dat ik een hogere hypotheek en dus duurder huis heb kunnen krijgen vanwege de aftrek.
Wat heb jij vandaag aan naar werk?
- Korte broek
- Lange broek
- Korte jurk/rok
- Lange jurk/rok
- Korte mouwen
- Lange mouwen
- Mouwloos
- Open schoenen/slippers/sandalen/etc
- Dichte schoenen
- Anders⊠(vergeet vast iets)
0 stemmers
werkloos in mân ondergoed achter mân laptop!
er liep 1 persoon met een korte broek door de kantine en daar werd meteen over gepraat want âoeoeoeoee dat mag niet volgens het reglementâ
Je bent een boek aan het lezen. Het verhaal is prima maar het is ontzettend slordig uitgetikt (halve woorden, leestekens middenin een woord, niet ipv met en dat regelmatig). Zeker tien fouten per bladzijde.
Lees je het boek uit?
- Ja ik lees wel over de fouten heen
- Ja maar met inwendig gemopper
- Nee ik gooi het aan de kant
0 stemmers
Klinkt meer alsof het gescand is en daarna omgezet in tekst. Dat is inderdaad niet te doen qua leesbaarheid.
Oh dat zou kunnen geen idee hoe dat werkt (het was wel een e book) Ik heb m wel uitgelezen uiteindelijk maar me flink geërgerd
Deze polls gaan erover of je vindt dat het kan, niet of je het zelf ook doet
Dit naar je werk aan
- Kan
- Kan niet
0 stemmers
Dit naar je werk aan
- Kan
- Kan niet
0 stemmers
Dit naar je werk aan
- Kan
- Kan niet
0 stemmers
Dit naar je werk aan
- Kan
- Kan niet
0 stemmers
Ik vind dit echt veel te veel afhankelijk van wat je werk is om zomaar ja of nee op te antwoorden.
Is er bij jou op werk een dresscode/kledingvoorschrift?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja wat staat daar dan in?
- Lengte rok
- Korte broeken mogen niet
- Geen slippers/sandalen
- Geen uggs
- Representatieve kleding
- Geen decollete
- Je moet iets met mouwen aan
- Andere dingen namelijk:
0 stemmers
Maar het gaat over âje werkâ dus dan is het juist specifiek voor jouw werk
Het verschilt per locatie wat gepast is of niet. Moet zeggen dat ik wel behoorlijk gefrustreerd raak dat ik in mijn stad nog nergens een fatsoenlijk luchtige korte broek heb gevonden met decent lengte.
Ahh ok, dan nog steeds is het voor mijn werk per opdracht verschillend, haha. Ik werk veelal thuis en zit dan echt naakt als het moet, maar bij de ene klus kan een korte broek met een simpele top wel, bij een andere voel ik me wat representatiever als ik wat langere kleding of nettere kleding aan heb. Niet de poll voor mij dus, haha. Mijn werk heeft dus ook geen kledingvoorschriften, maar als ik op een bruiloft verschijn met een kort spijkerbroekje en doorschijnend topje o.i.d. lijkt me dat toch niet echt de bedoeling.
Zwart, niet te kort/bloot want je bukt 137383 keer per dag waar klanten bij zijn, slippers met bandje achter de hak en geen spaghettibandjes/zichtbare bh bandjes.
Het kledingvoorschrift op mijn werk was tot een paar jaar geleden nog heel streng en degelijk. We mochten geen âfelleâ kleuren aan. Eigenlijk alleen zwart, grijs, bruin en wit. Het voelde elke dag als een bejaarden meets begrafenis vibe als je om je heen keek. Daarna kreeg ik een HR manager die elke dag rode jurkjes aantrok naar MT meetings. De gemiddelde Jeroen in die meeting kreeg een hartverzakking ervan en ze moesten daar weken van bijkomen. Daarna heeft ze eindelijk het beleid kunnen versoepelen
Huh wat raar om bepaalde kleuren te verbieden?