Maar vooral Heerlen/Parkstad vind ik, echt alsof je Jambers in de jaren 90 kijkt.
Inmiddels vind ik mān bouw prima maar dat is meer doordat ik op de een of andere manier het licht heb gezien en er niet meer zo veel waarde aan hecht
Ja bij mij omgekeerd, lange benen, kort bovenlijf. Kut met kleding vinden, uit verhouding (niet modellen mooie lange benen).
Oh dat lijkt me ook lastig! Ik zit bijvoorbeeld heel dicht op het stuur van de auto, mijn kind kan niet op een ānormaleā fiets en broeken is drama inderdaad
Ohh dat is ook echt kut. Met autorijden wil ik bijv dus verder weg zitten qua benen, maar dan zit ik niet lekker met mijn armen (te ver weg), dus dan maar benen iets meer gepropt (maar knie gaat vaak op slot daardoor). Sowieso in vliegtuigen/ov zijn lange benen kut (maar natuurlijk ook als je lang bent).
Nee vind ik niet. Wel veel volkse buurten maar vind dat alleen maar mooi.
Vind Helmond ofzo echt veel meer pauper.
Kut hij is helaas levend gespot op een golfbaan
He bah wat zonde
Dan ken je Almelo nog niet
Heb je ooit diarree gehad in het vliegtuig?
- Ja
- Nee
- Meermaals
0 stemmers
Nee maar moet van de zenuwen op het vliegveld wel standaard poepen
- Het glazuur van de pot schijten
- Een grote boodschap doen
- Een bruine trui breiden
- Een drol draaien
- Een kabel leggen
- Een hoop leggen
- De beer loslaten
- Een bolus draaien
- Een keutel knijpen
- Een bruine raket lanceren
- Een natte keutel leggen
- De pot vullen
- Een strontje drukken
- NIKS VAN DIT!
- Nog iets anders
0 stemmers
volwassenen die zeggen dat ze een grote boodschap moeten doen i canāt
Of āeen nummer 2ā.
Wij hebben 1 toilet in huis dus ik zeg het eigenlijk alleen zodat mijn man of dochter nog voor mij kunnen gaan als ze willen.
ik vond dit als kind al raar en unheimisch zedig ofzo voelen, wij zeiden dat thuis ook niet, wij zeiden gewoon poepen.
maar was wel eens bij andere kinderen thuis waar je dan geen poepen mocht zeggen, die zeiden dan drukken of grote boodschap of nummer 2 en dan kreeg ik als kind van de volwassenen het gevoel dat ik vies of slecht was omdat ik gewoon poepen zei. en ik vond die mensen dan op mijn beurt maar een beetje engig.
Ik had in de kleuterklas, toen we 5/6 jaar waren dus, een meisje die zei dat ze moest drukken als ze moest poepen. Ook zo vreemd
En dan moesten we dus eerst onze vinger opsteken en aan de juf vragen of we naar de wc mochten en dan kregen we de plasketting?? Ook zoān raar fenomeen. En vervolgens zei zij dus dat ze moest drukken
Ohja en de reden dat ze dat aangaf was omdat ze niet zelf haar kont kon afvegen, dus de juf moest dan ook komen om te helpen
Ik moet ff schijte
Lekker classy ook
Zoiets had ik vroeger ook in de klas, groep 3/4 denk ik. Ik heb toen ook de WC lijst bij ons thuis geĆÆntroduceerd. Moest iedereen opschrijven of er gepoept of geplast was haha. Mān vader vond het zo mooi haha vertelde altijd vol trots over de WC lijst van zijn dochter
Ik heb een keer voedselvergiftiging gekregen in het vliegtuig en ik wil daar echt nooit meer aan terug denken
Vandaag viel er een rookfakkel van supporters van Vitesse voor mijn neus op het veld en toen zei ik tegen de man naast me Jammer dat zoān klein groepje het verpest hĆØ (ja sorry ik ben van de saaie smalltalk) en toen zei hij wel zes keer Nee HEEL Arnhem is zo, was echt zijn heuvel
Mijn Belgische collega vertelt na 2 bier aan eenieder die het wil horen hoe ik zijn kind van 3 traumatiseerde door te vragen of hij moest poepen
Ja sorry kan er ook niks aan doen dat Vlamingen gek zijn