Stel je persoonlijke vraag #56

Ik slaap niet eens met mijn man in hetzelfde bed dus zeker niet met een collega kom nou
Een kamer delen kan ik mee leven want hoeveel tijd breng je daar nou door op een werktrip

1 like

Ja bij ieder kantoor waar ik tot nu toe heb gewerkt was dit zo, allemaal commercieel. Zelfs bij het kantoor waar ze 560 euro per uur voor mij vroegen.
Maar ik denk dat juist bij dat soort werkgevers een meer studentikoze sfeer heerst ofzo waardoor het normaal is?

3 likes

Is Trump dood?

• Nee ze gunnen ons nooit iets
  • Ja!!! :partying_face:
  • Nee maar Taylor Swift wel rip

0 stemmers

4 likes

Ik manifesteer dit

11 likes

DJ Vance is alleen niet echt beter geloof ik :frowning: (JD, I know)

4 likes

Sniper’s dream zo’n grote kop :pray:t3:

Ik manifesteer alvast de toekomst @Shaaar

4 likes

Wat heb je toen gedaan? Een eigen kamer geboekt?

1 like

Nee, zo assertief was ik toen niet.

1 like

Zoals ik het lees verwachten ze echt dat je halverwege dat bakje weer opruimt. De gekkies

Als je broodjes in de oven afbakt, hoe lang daarna ga je die dan eten?

• Meteen zodra de oven klaar is
  • Ik laat het even afkoelen maar de broodjes eet ik wel warm
  • Ik laat de broodjes helemaal afkoelen

0 stemmers

Is het eindelijk tijd om de Spotify playlist keihard op speakers te spelen? :smiley:

5 likes

Sgoed

4 likes

Wij gaan ook een keer per jaar weg met het team met een overnachting, maar we hebben altijd de keuze of we alleen willen slapen of in een kamer met twee bedden. Ik kies meestal voor dat laatste, maar dat is ook alleen omdat ik bevriende collega’s heb, anders zou ik het niet doen.

2 likes

Ben jij blij met je lichaamsbouw? Dus niet hoe dun/dik je nu bent, hoe sterk je bent van sporten, maar je frame zeg maar, de basis. Lengte/breedte/verhoudingen/natuurlijke vorm van je lichaam?

• Ja echt heel blij mee
  • Ja vrij blij mee
  • Ja wel blij mee
  • Nee niet zo blij mee
  • Nee echt niet zo blij mee
  • Nee echt helemaal niet blij mee

0 stemmers

1 like

Is Arnhem een stad vol paupers?

• Ja!!!
  • Nee is even pauper als de rest van Nederland

0 stemmers

In mijn ogen is dat echt dé stad van de pauper

1 like

Ik vind het juist extreem degelijk en posh :o maar misschien heb ik te weinig van Arnhem gezien

2 likes

Moet wel dan😂

3 likes

Poshhh???

1 like

Ik stem trouwens 99% dit vanwege nieuwe bh’s, echt bizar hoeveel dat voor je zelfvertrouwen kan doen he :star_struck::star_struck::star_struck:

4 likes

Mijn benen zijn zo kort in verhouding dat is in heel veel dingen echt lastig, geërfd van mijn vader die is ook uit verhouding en mijn kind heeft het ook :no_mouth:

1 like

Juist heel erg een stad van extremen. Veel paupers en veel posh. Een paar verdwaalde kunstacademie altoos en verder weinig ‘gemiddeld’. Verhouding pauper is in de stad groter. Maar je hebt ook een aantal dorpen zoals Oosterbeek, Rozendaal en Velp waar veel posh woont. En in Arnhem Noord ook wel, is anders niet te betalen.

Verder zie ik juist in Limburg veel paupers in alle steden voor mijn gevoel.

5 likes