Is American psycho, maar dan de vrouwelijke versie.
Hij zou jouw koelkast goedkeuren iig.
Is American psycho, maar dan de vrouwelijke versie.
Hij zou jouw koelkast goedkeuren iig.
Weet je dat zeker? Ik heb hem net opgezocht en ik betaal letterlijk nog minder dan 12 euro per maand. Zo weinig zijn je spullen toch niet waard?
Kan wel als je nagaat hoeveel je terugkrijgt als al je spullen al flink oud zijn en wellicht ook niet mega kostbaar. Je krijgt dan enkel nog restwaarde en dat is vaak erg beperkt.
Vriendin van me had een schuur vol onzinnige producten en kreeg 3000€ terug. Elektrische fiets had eigenlijk het grootste waardeverlies. Maar kerstdecoratie, koffers, klusmateriaal werd allemaal ruim gerekend. Het was niet dat je bonnetjes moest laten zien ofzo.
Oh ja het kan ook wel rendabel bij en ik zeg ook absoluut niet van neem geen inboedel. Alleen ik snap wel dat er mensen zijn die denken van nou heeft voor mij echt geen toegevoegde waarde.
Tja €240 per jaar met de kans van 1 op ? dat ik het nodig heb vind ik vrij zonde van mijn geld. En nee ik heb echt niets wat nog flink waarde heeft in mijn huis (behalve sentimentele waarde)
Dan ben ik ook wel benieuwd gebruik je liever een papieren agenda of een digitale?
0 stemmers
Ik heb met mijn man een gedeelde digitale agenda en aan de muur hangt een familyplanner waar de dingen op gaan die het hele gezin moet weten
Vraag is ook meer of je het zelf kan betalen mocht het nodig zijn.
Nou ja, ik betaal dus een kleine 150€ per jaar en vind het wel een fijn idee dat als er wat gebeurt, wat al kut genoeg zou zijn, ik dan niet ook nog hoef te stressen over allemaal nieuwe meubels en apparatuur en kleren kopen.
oh dat klinkt heerlijk ja
fijne herinnering.
ik houd niet zo van het vroege donker maar krijg er wel altijd zo’n driving home for christmas/lange sluitertijdfoto op times square gevoel van, de (vroege) spits in het donker zo, niemand gaat door naar een terras of is buiten aan het chillen, iedereen gaat naar huis, warm & eten & de bank.
0 stemmers
Tot een paar weken terug. Bijna 2ton op de teller. Was er echt bijna. Was echt zo’n momentje geweest om bij stil te staan haha. Maar helaas het mocht niet baten ![]()
Digitale agenda, maar op werk een papieren to do list/planner.
500.000+😎
Wow welk merk is dat? ![]()
Ik vind de angst voor 2 ton echt onterecht maar 5 ton lijkt me toch wel spannend.
Ik denk dan ook gelijk dat je (of partner) zelf zo’n sleutelaar bent?
Volvo v70. Mijn man is idd wel een sleutelaar. Is ook wel al veel aan vervangen. Hij doet veel preventief. We hebben ook nog een Nissan Micra die al 230.000meegaat en daar is echt nooit wat mee? Alleen een keer een nieuwe accu.
Vind 200.000 echt niet spannend. ![]()
Digitale agenda’s en papieren planner op m’n werk. Ik gebruik nu al voor de 2e keer die van Mascha ![]()
Ja, dit. Ik hou digitaal mijn afspraken enzo bij maar gebruik wel een papieren planner voor het indelen van mijn werkweek en taken (zzp’er) en er hangt een greenstory weekplanner in de keuken voor het hele gezin.
Jaaa
wilde er een spoiler bij zetten maar was weer eens afgeleid. Ik kende die vrucht nog niet!