Dan ben ik ook wel benieuwd gebruik je liever een papieren agenda of een digitale?
- Papieren agenda/planner
- Digitale agenda
- Geen agenda
0 stemmers
Dan ben ik ook wel benieuwd gebruik je liever een papieren agenda of een digitale?
0 stemmers
Ik heb met mijn man een gedeelde digitale agenda en aan de muur hangt een familyplanner waar de dingen op gaan die het hele gezin moet weten
Vraag is ook meer of je het zelf kan betalen mocht het nodig zijn.
Nou ja, ik betaal dus een kleine 150€ per jaar en vind het wel een fijn idee dat als er wat gebeurt, wat al kut genoeg zou zijn, ik dan niet ook nog hoef te stressen over allemaal nieuwe meubels en apparatuur en kleren kopen.
oh dat klinkt heerlijk ja
fijne herinnering.
ik houd niet zo van het vroege donker maar krijg er wel altijd zo’n driving home for christmas/lange sluitertijdfoto op times square gevoel van, de (vroege) spits in het donker zo, niemand gaat door naar een terras of is buiten aan het chillen, iedereen gaat naar huis, warm & eten & de bank.
0 stemmers
Tot een paar weken terug. Bijna 2ton op de teller. Was er echt bijna. Was echt zo’n momentje geweest om bij stil te staan haha. Maar helaas het mocht niet baten ![]()
Digitale agenda, maar op werk een papieren to do list/planner.
500.000+😎
Wow welk merk is dat? ![]()
Ik vind de angst voor 2 ton echt onterecht maar 5 ton lijkt me toch wel spannend.
Ik denk dan ook gelijk dat je (of partner) zelf zo’n sleutelaar bent?
Volvo v70. Mijn man is idd wel een sleutelaar. Is ook wel al veel aan vervangen. Hij doet veel preventief. We hebben ook nog een Nissan Micra die al 230.000meegaat en daar is echt nooit wat mee? Alleen een keer een nieuwe accu.
Vind 200.000 echt niet spannend. ![]()
Digitale agenda’s en papieren planner op m’n werk. Ik gebruik nu al voor de 2e keer die van Mascha ![]()
Ja, dit. Ik hou digitaal mijn afspraken enzo bij maar gebruik wel een papieren planner voor het indelen van mijn werkweek en taken (zzp’er) en er hangt een greenstory weekplanner in de keuken voor het hele gezin.
Jaaa
wilde er een spoiler bij zetten maar was weer eens afgeleid. Ik kende die vrucht nog niet!
Ohja zit niet zo in de auto’s, had op gevoel een groot getal gekozen ![]()
Haha yes! In Nieuw zeeland eten ze deze vrucht veel, gewoon los of ook wel vaak in feijoa cake bijv
Ik zal er wel overheen gekeken hebben omdat ik dacht dat het een guave/avocado was. Waar smaakt het naar? Ik lees een combi tussen ananas en aardbei? Dat klinkt heerlijk, maar de structuur lijkt me minder.
Ja dat klopt wel een beetje, een mix van zoet-zuur. Maar ook een beetje met een gek smaakje wat ik niet zo goed kan uitleggen, beetje een chemische smaak ofzo? Vond ze los niet zo lekker maar in een cake wel goed te doen
Ik heb het vooral aan het begin van de zomer. Dat je dan toetsweek had en pas laat op school hoefde te zijn voor 1 toets. Ik had dan meestal helemaal mijn best gedaan op mijn outfit en make-up als studieontwijkend gedrag.
0 stemmers
Ik kan me altijd zo slecht voorstellen dat dit echt een realistische weergave van 1 avond uit was? De incidenten die ze benoemd klinken geloofwaardig maar als dit echt je uitgaansavond is kom je toch je huis niet meer uit? Heb meer het idee dat ze alles wat ze weleens heeft meegemaakt tijden het uitgaan (wat natuurlijk al erg genoeg is) achter elkaar heeft geplakt voor dit artikel. Of herkennen jullie dit soort avonden wel?