Ik heb het heeeeel erg eind november/begin december, op zo’n droge koude winterochtend als de feestdagen allemaal bijna beginnen.
Beledigd niet, wel verbijsterd door de brutaliteit en een gevoel van bemoei je met je eigen!
En als iemand vraagt hey ben je toevallig autistisch?
- Kan gewoon
- Nee raar
0 stemmers
Voor degenen met een koophuis:
Laat jij je keuze bij de komende verkiezingen beinvloeden door het partijstandpunt omtrent de hypotheekrenteaftrek (dus stem je op een partij die de deze wil behouden)? Anoniem
- Ja ik stem op een partij die de hypotheekrenteaftrek wil behouden omdat ik dat belangrijk vind
- Ik zou sowieso al op een partij stemmen die de hypotheekrenteaftrek wil behouden, maar stem niet specifiek om die reden op die partij
- Nee ik stem op een partij die de hypotheekrenteaftrek wil afschaffen/afbouwen, want ik ben een tegenstander van de hypotheekrenteaftrek
- Nee ik stem op een partij die de hypotheekrenteaftrek wil afschaffen/afbouwen. Ik zou de hypotheekrenteaftrek wel willen behouden maar dat is niet doorslaggevend omdat ik andere standpunten belangrijker vind
- Ik heb nog geen idee wat ik ga stemmen maar het standpunt omtrent hypotheekrenteaftrek vind ik wel belangrijk in mijn keuze
- Ik heb nog geen idee wat ik ga stemmen maar het standpunt omtrent hypotheekrenteaftrek speelt geen rol in mijn keuze
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Hoe ziet je koelkast eruit als je de deur open doet?
- Supergeorganiseerd. Alles heeft een vaste plek
- Redelijk georganiseerd
- Sommige dingen hebben een vaste plek maar verder liggen er veel producten door elkaar
- Vrij chaotisch en onoverzichtelijk
- Het is een slagveld en je moet oppassen dat er niks uitvalt
0 stemmers
6 HelloFresh zakken (ze komen op woensdag), sauzen op de bovenste plank.
Drinken in de deur. Verder niks in huis.
Echt heel fijn.
Wow zoveel vragen! Waar is je beleg? Dingen als yoghurt, boter, eieren? Smaakmakers zoals kappertjes en olijven? Borrelhapjes? Maaltijdrestjes? …
Ik vroeg dit pas aan iemand en ze was een beetje verbaasd en licht beledigd, maar ze was even vergeten dat ze een opschrijfboekje met heel groot ‘I am autistic’ erop voor zich had liggen.
Eieren staan buiten de koeling. Uhm ja boter heb ik even bij sauzen gerekend (dat heb je ook vaak nodig voor hello fresh). Smaakmakers zitten in de zakken dus en voor losse dingen die we nog hadden zoals augurken voer ik nu een uitsterfbeleid. Als het op of niet meer goed is koop ik het niet meer.
Alleen op de bovenste plank staan dat soort dingen nog.
Sinds ik met m’n vriend woon is het een bende en ik ben gestopt met het opruimen. (Wat kunnen ze wel hè?)
O nee ik maak zelf de bende. Hij kijkt vervolgens wel over de houdbare producten heen die achterin liggen en dan moeten we weer dingen wegkieperen. De combinatie van ons twee doet het hem dus.
Ik ga nú m’n koelkast reorganiseren
Weet je wat dit is?
- Ja natuurlijk dit is een avocado
- Ja natuurlijk dit is een mango
- Ja natuurlijk dit is een guave
0 stemmers
Het is een feijoa!
Dit is echt zooooo irritant, plus dat mensen er ook vanuit gaan dat je je verstand niet hebt want lichamelijk beperkt. Als iemand op een normale manier vraagt wat er aan de hand is kunnen ze antwoord krijgen want geen geheim ofzo maar al dat ‘yo weer gezopen zeker’ als je onvast over straat loopt… Bemoei je met jezelf
Ongeveer 1 keer in de maand super georganiseerd en de overige dagen een slagveld. Ik ben echt een soort etenshoarder, de voorraadkast loopt ook over.
Ik heb wel een doel en dat is voor ik op een lange vakantie ga binnenkort de hele koelkast en vriezer leegeten. Ik heb een energieslurper als koelkast maar het lijkt me ook fijn om met een schone lei te beginnen.
Ik vind dat wel kunnen, misschien raar haha maar ik zou chromosoomafwijking of beperking zien als ‘ben jij niet helemaal goed snik’ en dus beledigend. Maar zeker als je zegt ben je ‘toevallig’ autistisch zou ik denken ‘ah ik deed kennelijk net iets wat een mede-autist als kenmerk zou kunnen zien’. Zou het raarder vinden als de persoon die het vroeg niet autistisch is en/of werkt met autistische mensen.
Denk gewoon van als je het zelf hebt zie je het in anderen. Ben zelf meestal goed in ADHDers vinden in een groep omdat ik mezelf dan in hen herken.
Huh dit is een feijoa! Geen guave toch?
Ff na het mommyblogtopic
Heb jij adhd ?
- Ja klopt
- Ja sterk vermoeden
- Ja nou wel veel kenmerken
- Nee en ik zal mn account deleten
0 stemmers
Mag jouw ondertitel pls ‘Patricia Bateman’ worden?
Ik ken die niet maar wil liever geen titel
Ik vroeg het me ook al af… nog nooit zo’n lagwerpige guave gezien