ik heb totaal geen borsten (en ook geen engelachtig uiterlijk) en bij mij begon het aanspreken, betasten, naroepen etc ook echt al rond mijn 11e. Hoe jonger hoe beter voor die monsters.
Toen ik begon uit te gaan en het lastigvallen erger werd ben ik een enorme bitch geworden. Ik heb nul moeite iemand verrot te schelden, weg te duwen, of hard naar ze te schreeuwen. Ik werd toen nog steeds lastiggevallen maar ik wist die mannen vaak weg te krijgen door echt ongelooflijk bot tegen ze te zijn. Vaak zijn mannen enorm verbaasd (en beledigd) als een vrouw direct tegen ze uitvalt, want ze zijn gewend dat vrouwen uit beleefdheid ongemakkelijk en timide reageren.
Het helpt maar het is toch bizar dat je als jonge vrouw in een wereld leeft waar je als een soort Xena Warrior Princess door een grot vol slijmmonsters heen moet hakken wanneer je je 's avonds laat buiten de deur begeeft. Zeker omdat mijn eigen persoonlijkheid juist heel lief is (en ik het leuk vind om met mensen te kletsen), maar je wordt gedwongen een enorm schild om je heen te hebben.
En nu ben ik een verzuurde oude vrouw van 33 met een zieke resting bitch face en word ik vrijwel nooit meer aangesproken. ![]()