Stel je persoonlijke vraag #56

Doe jij vanaf morgen mee aan the great lock in?

• Ja en ik ga dit 100% volhouden en heb een duidelijk plan met doelen
  • Ja maar dit wordt net zo succesvol als de gemiddelde nieuwjaarsresolutie
  • Nee geen zin

0 stemmers

1 like

Nee, geen idee wat het is

110 likes

Aan wat?

4 likes

1 september valt op een maandag en dat voelt mentaal als een goed startmoment voor goede voornemens. Dus het is een beetje een online hype geworden om vanaf 1 september te beginnen aan “the great lock in” tot 1 december (tevens een maandag). En dat kun je interpreteren hoe je wilt, maar zie het als 3 maanden zeer gefocust aan je doelen werken.

Mijn algoritme staat er vol mee, maar misschien valt de grootte van de hype wel mee lol

3 likes

Ik vind 1 september wel een beter moment voor goede voornemens dan 1 januari.

Beter in elk geval dan wat ik bij je bericht dacht: dat eenieder zich in zijn huis ging opsluiten.

9 likes

Haha al die mensen die zo genoten van de lockdowns omdat ze dan “niks hoefden” en dat willen recreĂ«ren.

9 likes

Wij ook.

Weet nog dat zomerhitte toen uitkwam met Sophie Hilbrand als probeer actrice en die ging toen Jan Wolkers interviewen voor de vara gids en toen stelde die allemaal van die ‘hoe vaak vinger jij jezelf?’-vragen aan haar.

Anyway dat was kennelijk de 18e week van het jaar want er stond 18 op de voorkant en toen was ik, 10 jaar, in paniek omdat ik dacht dat ik iets illegaals had gelezen dat alleen voor 18+ was.

Memories zeg.

18 likes

Is dat de nieuwe winter arc??

1 like

Die moest ik googlen, maar ja! Ieder jaar weer een nieuwe term

Wij hadden alle verschillende tv-gidsen, want mijn vader werkte bij de drukkerij en nam dus altijd alle tijdschriften mee.

Mijn moeder markeerde ook alle programma’s die ze wilde zien en ik zag laatst nog steeds een tv-gids liggen daar thuis :joy:

3 likes

Ik heb allemaal goede voornemens vanaf morgen, maar morgen ben ik ook jarig. Woensdag op werk trakteren. Dus hele week eet ik al taart en de restjes. Daarna is m’n kind jarig, hele riedeltje opnieuw. Goed begin.

6 likes

Ik deed dat ook, samen met mijn moeder. We maakten zo een heel kijkschema waar we beide content mee waren.

8 likes

Ncrv dacht ik

4 likes

Televizier.

3 likes

Ik zit in hetzelfde algoritme en ik ben hier heel gevoelig voor. Is ook de eerste dag na mijn vakantie, dus dan heb ik sowieso de behoefte om van alles te veranderen. Heb dit weekend allemaal doelen uitgewerkt en per week een lijst met afvinkvakjes gemaakt. Nu alleen de uitvoering nog :joy:

3 likes

De achterkant van VPRO was echt een hoogtepunt in m’n week

16 likes

Ik heb nee gestemd maar wil vanaf morgen wel proberen iedere dag te lezen en te wandelen. En daardoor hopelijk ook wat minder schermtijd creëren haha.

En met lezen bedoel ik gewoon fictie hahaha, niet zoals bij die 75-hard challenges dat je elke dag non-fictie moet lezen

2 likes

Achterwerk! Love it
Er is ook een podcast over als je die verhalen leuk vind Unsupported browser

4 likes

Ik heb ook een lijst! En ik begin precies over een maand met mijn eerste baan in loondienst ever (na 8 jaar zzp’en zonder ooit echt een wekker te hoeven zetten), dus dit is het perfecte moment om wat discipline te kweken. Sowieso leef ik helemaal op in de herfst, dus kan dat maar beter gewoon benutten.

1 like

Ja same, sept/okt is altijd my time to shine! Succes :muscle:

3 likes