als jij met beide handen in je zij staat, hoe heb je je handen dan?
- met mijn duimen op mijn buik
- met mijn duimen op mijn rug
- met een hand duim op buik en de andere duim op rug
0 stemmers
als jij met beide handen in je zij staat, hoe heb je je handen dan?
0 stemmers
Als ik pissig ben duimen op mn rug, als ik er geen verdere emoties bij heb duimen op mn buik
Troskompas
wie weet
Ik ben iets aan het uitstellen, dus bear with me plz
Ken je human design? Get Your Chart
0 stemmers
Zo ja, doe je hier ook iets mee?
0 stemmers
Ik heb dit laatst gedaan met vrienden en het was echt om te gieren zo inaccuraat. Het is een horoscoop maar dan nĂłg meer random
haha die van mij zegt dat ik een soort guru ben op aarde gezet om de plebs te leiden dus daar ga ik wel goed op xoxo the next bikram
Los gebaseerd op berichten van vandaag op t forum
Verwerk jij je emoties meestal zelf?
0 stemmers
Je wil zelf geen kinderen, is een man met kinderen voor jou dan onaantrekkelijk?
0 stemmers
Ben jij vermoeiend in het boeken topic?
0 stemmers
Ben jij gevoelig voor de term Limited Edition?
0 stemmers
Hangt er vanaf.
Niet voor iets wat al âgewoon bestaatâ en dan een limited edition van komt.
Bijv dat je een laptop gaat kopen en dan is er ook een limited edition van âHP x een mode merkâ ofzo.
Maar als er een limited edition smaak van iets is denk ik toch: hmmm wil ik wel effe proeven voor het weer weg is haha
heb jij een of meerdere winkels in de buurt waar je iets op de pof zou kunnen halen?
0 stemmers
Ja en heb dat ook best vaak gedaan! Dan werkte de pin niet, of bleken ze die niet te hebben, of had ik te weinig geld mee. Zijn trouwens allemaal Turkse en Marokkaanse bakkers of supermarkten waar ik dit heb gehad.
Bij limited edition smaken in de supermarkt wel. Wil het vaak wel even proberen!
Las net dat de man in Rotterdam die werd doodgebeten door zân eigen hond een man in een scootmobiel was en de hond in kwestie een XL bully (aka pitbull) van 40 kilo spier en pas 9 maanden dus zou nog groter worden.
Maakt dat uit voor jou sympathie?
0 stemmers
Wel iets meer sympathie voor deze man dan voor de man die werd doodgestoken door zn eigen vechthaan waar hij een mes aan vastgebonden had.
Godzijdank dat die hond zân eigen baasje heeft doodgebeten. Afschieten die hond en kom nu niet aan met ja maar ik heb ook zoân hond en tis de liefste ooit maar mensen weten niet hoe ze met dit ras om moeten gaan
Die hond, en de hond van zân kleindochter die met zijn hond aan het vechten was (was uit hetzelfde nest) zijn allebei doodgeschoten.
Enige oplossing. Ik hoop echt dat we in Nederland heel snel een verbod krijgen op dit soort honden en allerlei andere bull-rassen die ook gewoon niet te vertrouwen zijn.
Als ik alleen al fotoâs zie van zoân american bully XL, brr. Ik snap ook echt niet dat we nog geen verbod hebben op dit type honden.
Zeker nadat artsen ook aan de bel hebben getrokken dat zij zoveel (ernstige) verwondingen zien die veroorzaakt zijn door dit soort honden.
Ik zie hier in de stad zoooo vaak mensen met dergelijke honden lopen, waarbij de hond dan helemaal hijgend aan de lijn trekt en het baasje er een soort van naar achteren hellend met hakken in de grond achteraan âlooptâ. Vind het echt doodeng om te zien en steek altijd over/kies een andere route.
Laatst kwam ik het hoekje om met mijn medium kleine hond (12kg). Er liep toen een meneer waar ik bijna tegenop botste en achter hem liep dus iemand die uitgelaten werd door zoân xl bully geval. Ik maakte direct rechtsomkeert, die man keek me aan van huh wat doe jij nou? Dus hij keek toen achterom om te checken waarom ik zo direct omkeerde, en zei ook echt zo âja meissie, ik snap het, wegwezen met dat lieve beessie van jeâ.