Stel je persoonlijke vraag #56

als jij met beide handen in je zij staat, hoe heb je je handen dan?

• met mijn duimen op mijn buik
  • met mijn duimen op mijn rug
  • met een hand duim op buik en de andere duim op rug

0 stemmers

1 like

Als ik pissig ben duimen op mn rug, als ik er geen verdere emoties bij heb duimen op mn buik :sweat_smile:

3 likes

Troskompas

1 like

wie weet

4 likes

Ik ben iets aan het uitstellen, dus bear with me plz

Ken je human design? Get Your Chart

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, doe je hier ook iets mee?

• Ja
  • Nee
  • Ik zei toch dat ik het niet ken

0 stemmers

1 like

Ik heb dit laatst gedaan met vrienden en het was echt om te gieren zo inaccuraat. Het is een horoscoop maar dan nĂłg meer random

3 likes

haha die van mij zegt dat ik een soort guru ben op aarde gezet om de plebs te leiden dus daar ga ik wel goed op xoxo the next bikram

9 likes

Los gebaseerd op berichten van vandaag op t forum

Verwerk jij je emoties meestal zelf?

• Ja
  • Nee met mn partner
  • Nee met vriendinnen
  • Nee met familie

0 stemmers

Je wil zelf geen kinderen, is een man met kinderen voor jou dan onaantrekkelijk?

• Ja sowieso
  • Nee mits het een goede betrokken 50/50 vader is
  • Nee mits het een vader is die zijn kind(eren) weinig ziet
  • Nee zonder mitsen en maren

0 stemmers

Ben jij vermoeiend in het boeken topic?

• Ja
  • Nee
  • Ik kom daar niet, maar als ik daar wel kwam sowieso wel
  • Ik kom daar niet

0 stemmers

Ben jij gevoelig voor de term Limited Edition?

• Ja ik moet het hebben
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Hangt er vanaf.
Niet voor iets wat al “gewoon bestaat” en dan een limited edition van komt.
Bijv dat je een laptop gaat kopen en dan is er ook een limited edition van “HP x een mode merk” ofzo.

Maar als er een limited edition smaak van iets is denk ik toch: hmmm wil ik wel effe proeven voor het weer weg is haha

8 likes

heb jij een of meerdere winkels in de buurt waar je iets op de pof zou kunnen halen?

• ja
  • niet zeker maar denk het wel
  • niet zeker maar denk het niet
  • nee

0 stemmers

4 likes

Ja en heb dat ook best vaak gedaan! Dan werkte de pin niet, of bleken ze die niet te hebben, of had ik te weinig geld mee. Zijn trouwens allemaal Turkse en Marokkaanse bakkers of supermarkten waar ik dit heb gehad.

3 likes

Bij limited edition smaken in de supermarkt wel. Wil het vaak wel even proberen!

6 likes

Las net dat de man in Rotterdam die werd doodgebeten door z’n eigen hond een man in een scootmobiel was en de hond in kwestie een XL bully (aka pitbull) van 40 kilo spier en pas 9 maanden dus zou nog groter worden.

Maakt dat uit voor jou sympathie?

• Nee is hoe dan ook alleen naar triest
  • Ja, was ie zelf geen slachtoffer geworden dan iemand anders wel met deze keus

0 stemmers

Wel iets meer sympathie voor deze man dan voor de man die werd doodgestoken door zn eigen vechthaan waar hij een mes aan vastgebonden had.

11 likes

Godzijdank dat die hond z’n eigen baasje heeft doodgebeten. Afschieten die hond en kom nu niet aan met ja maar ik heb ook zo’n hond en tis de liefste ooit maar mensen weten niet hoe ze met dit ras om moeten gaan :face_vomiting:

2 likes

Die hond, en de hond van z’n kleindochter die met zijn hond aan het vechten was (was uit hetzelfde nest) zijn allebei doodgeschoten.

5 likes

Enige oplossing. Ik hoop echt dat we in Nederland heel snel een verbod krijgen op dit soort honden en allerlei andere bull-rassen die ook gewoon niet te vertrouwen zijn.

27 likes

Als ik alleen al foto’s zie van zo’n american bully XL, brr. Ik snap ook echt niet dat we nog geen verbod hebben op dit type honden.
Zeker nadat artsen ook aan de bel hebben getrokken dat zij zoveel (ernstige) verwondingen zien die veroorzaakt zijn door dit soort honden.

3 likes

Ik zie hier in de stad zoooo vaak mensen met dergelijke honden lopen, waarbij de hond dan helemaal hijgend aan de lijn trekt en het baasje er een soort van naar achteren hellend met hakken in de grond achteraan ‘loopt’. Vind het echt doodeng om te zien en steek altijd over/kies een andere route.

Laatst kwam ik het hoekje om met mijn medium kleine hond (12kg). Er liep toen een meneer waar ik bijna tegenop botste en achter hem liep dus iemand die uitgelaten werd door zo’n xl bully geval. Ik maakte direct rechtsomkeert, die man keek me aan van huh wat doe jij nou? Dus hij keek toen achterom om te checken waarom ik zo direct omkeerde, en zei ook echt zo ‘ja meissie, ik snap het, wegwezen met dat lieve beessie van je’.

13 likes