Ik vind slordige kaarten juist karakter hebben. Echt leuk als je ziet dat een vriendin gewoon een stream of consciousness heeft losgelaten op een kaart.
Ăberhaupt een kaart over de post vind ik bijzonder tegenwoordig
Ik kon âblindâ met T9 smsân/typen ![]()
Als je moet tanken, probeer je dan op een rond bedrag uit te komen?
- Ja
- Nee, ik ben wel normaal
- Ik tank niet / nvt
0 stemmers
Maar nog nooit gelukt
Wil niet zeggen dat ik normaal ben, maar als ik tank vind ik dromen veel aangenamer dan geforceerd op cijfertjes letten.
Naar aanleiding van het influencertopic: doet het jou iets (in negatieve zin) om (o.a. op het forum) te lezen over buikwandcorrecties en andere cosmetische ingrepen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het doet mij persoonlijk niks maar ik vind het wel heftig dat het steeds meer voor lijkt te komen. Die maakbaarheid vind ik echt intens.
Nee maar na herhaaldelijk lezen van het woord buikschort ben ik wel echt heel blij dat ik geen kind gebaard heb en mân buik strak is.
Zoân goor woord
Nee, gewoon tot-ie vol is
Ik vind er op maatschappelijk niveau best iets van dat er minder natuurlijke lijven zichtbaar zijn, maar een paar individuele influencers die naar Turkije vliegen om een hap uit hun buik te laten snijden kan me echt niks boeien. En dan vind ik een strakkere buik nog mooi, maar ik vind heel veel ingrepen ook gewoon lelijk? Heb echt geenzins het idee dat die online weergave van het leven iets met het mijne te maken heeft en ik ken echt niemand die zoiets buiten medische redenen zou doen.
Denk ook dat het zonde is om je erdoor gek te laten maken omdat er elke paar maanden wel een influencer met veel cosmetische ingrepen laat doorschemeren dat het meerendeel niet echt uit een gezond gedachtepatroon komt.
Haha ik stond laatst naast iemand die bleef maar tikken, op een gegeven moment liep het langs de auto
Huh? Hij hoort toch af te slaan als het vol zit?
Ja dat is die tik, maar je kunt dan nog wel wat knijpen (en dan steeds weer tik) dus tot ie overloopt
Zonde en stom
Nee en ik zie ook altijd alleen maar het litteken voor me
Mijn moeder heeft het trouwens laten doen toen ze ergens in de 40 was. Tot op de dag van vandaag zegt ze dat ze het nooit had laten doen als ze echt begrepen had hoe heftig de ingreep is. En zij liep echt al jaren met een buik rond die ze heel lelijk vond. Misschien een nuttig echte-mensen perspectief.
Ja, ik heb een keer zo een operatie op tv gezien inclusief liposuctie, mijn god. Ik zeg nooit nooit, maar ergens denk ik ook dat de natuur niet voor niks mijn zicht achteruit laat gaan met de jaren.
Viel het herstel haar tegen, of was er iets anders waardoor ze het heftig vond?
Denk jij dat domme mensen een hekel hebben aan Kaag én Timmermans en niet-domme mensen dat juist niet hebben?
- Ja klopt
- Nee andersom ??
- Gewoon nee
0 stemmers
Die twee zijn echt de trigger voor de tokkie crowd, interessant.
Weet niet of dom/niet dom de binary is, maar ik vind het zo opvallend dat ze zo gehaat zijn want ze hebben allebei nog nooit echt iets bijzonder gezegd? Zijn gewoon average redelijke mensen. Zelfde met Halsema.