Ja maar wel alleen Heinz, bij de andere vind ik de bonen te groot of de tomatensaus niet lekker.
Lekker met een eitje op toast.
Ja maar wel alleen Heinz, bij de andere vind ik de bonen te groot of de tomatensaus niet lekker.
Lekker met een eitje op toast.
voor mij zijn witte bonen in tomatensaus echt de belichaming van âvieslekkerâ haha, vooral met aardappelpuree en vega kipschnitzel
omg post dit in het snobtopic, love dat je een snob bent voor witte bonen in tomatensaus (sry dubbel)
Als kind wel gegeten omdat het nou eenmaal op tafel kwam maar ik ben ĂŒberhaupt geen mens voor bonen, die vieze velletjes en die droge binnenkant te plakken, brrr
Ja ik vind bonen echt voelen alsof je kattengrind eet. Echt niet mijn ding. Ik moest vroeger altijd alles thuis eten, behalve (bruine) bonen omdat ik daarvan een paar keer echt heb lopen kotsen en toen hadden mn ouders zoiets van: oke bonen zijn echt niet jouw ding.
Oh man dat heeft bij mij tot ergens in mijn puberteit geduurd voor mijn ouders dat zeiden ![]()
En dan aten we inderdaad bruine bonen of kapucijners ook zoân akelige structuur
En echt wekelijks hĂš, kapucijners in een diep bord met uitgebakken spekjes en een extra schep spekvet
Gebruik jij deo?
0 stemmers
Zelfs met Odorex op gebruik ik deo. Al staat er op de verpakking dat dat optioneel is.
Mijn partner en kinderen zijn dol op witte bonen in tomatensaus. Gelukkig werk ik sowieso 1 avonddienst per week. Kunnen ze af en toe op zoân avond dat eten.
Ik noem het Nigeriaanse tatta keuken. Mijn moeder maakte altijd plantain met witte bonen in tomatensaus en dan sardientjes erdoor omdat wij de originele bonen niet lekker vonden.
oh mijn god ik wil dit
Ik maak wel eens pizza beans: bonen opwarmen, wat oregano en mozzarella erdoor, parmezaanse kaas erover. Comfort food ![]()
En ik doe het ook wel eens door tomaten/pompoensoep, pureren, lekker romige dikke soep.
Hahaha wauw! Ik heb denk ik nog nooit een nigeriaanse witte bonen in tomatensaus zien eten
. (Heb er jaren mee samen gewoont in studententijd) Maar was het wel leker? Plantain er doorheen, dat wordt een soort niet nederlandse verse van stamppot, alles door elkaar i cant. Naja, als het maar smaakt, daarom bestaat stamppot in nederland denk ik.
Ik ook! Toen ik nog een neppe BlackBerry had kon ik echt supersnel typen met twee handen, maar ik doe dat nu al jaaaren niet meer. Echt altijd met één hand nu
Oh gadver ja wij ook!! En iedereen was er helemaal dol op en ik zat letterlijk over mn nek te gaan
Haha maar je moet het eens proberen! Die bonen van Heinz zijn zo lekker klein en de saus is een beetje gekruid. Soms heb je van die grote bonen en een âplainâ tomatensaus, echt niks aan.
In Griekenland gigantes plaki
Griekse versie van witte bonen in tomatensaus haha
Ik ben gek op bonen, eet dat eigenlijk te weinig.
Ja, vind die te koop bij EkoPlaza het lekkerst.
En ik verdraag niet al het voedsel, zeker niet na heftige overprikkeling/ of meltdown of shutdown. Dan is aardappels en bonen in tomatensaus en wat komkommer prima avondeten
O nee niet er door heen. Plantain er naast. Normaal zijn de bonen black eyed peas maar die vind ik dus niet lekker. Dus dit was de middenweg die mijn moeder had bedacht. Je eet het wel tegelijkertijd maar het is niet dat het alvast gemengd is. Alleen de bonen met de sardientjes dus.
Waarom hebben verjaardagskaarten nooit hele lichte lijntjes aan de binnenkant om te schrijven, ik kan daar zo niet mee overweg.
Wanneer ik een verjaardagskaart maak
0 stemmers
Wanneer ik een verjaardagskaart ontvang
0 stemmers