Stel je persoonlijke vraag #56

Ja maar wel alleen Heinz, bij de andere vind ik de bonen te groot of de tomatensaus niet lekker.

Lekker met een eitje op toast.

5 likes

voor mij zijn witte bonen in tomatensaus echt de belichaming van ‘vieslekker’ haha, vooral met aardappelpuree en vega kipschnitzel

13 likes

omg post dit in het snobtopic, love dat je een snob bent voor witte bonen in tomatensaus (sry dubbel)

6 likes

Als kind wel gegeten omdat het nou eenmaal op tafel kwam maar ik ben ĂŒberhaupt geen mens voor bonen, die vieze velletjes en die droge binnenkant te plakken, brrr

1 like

Ja ik vind bonen echt voelen alsof je kattengrind eet. Echt niet mijn ding. Ik moest vroeger altijd alles thuis eten, behalve (bruine) bonen omdat ik daarvan een paar keer echt heb lopen kotsen en toen hadden mn ouders zoiets van: oke bonen zijn echt niet jouw ding.

1 like

Oh man dat heeft bij mij tot ergens in mijn puberteit geduurd voor mijn ouders dat zeiden :sob:
En dan aten we inderdaad bruine bonen of kapucijners ook zo’n akelige structuur
En echt wekelijks hĂš, kapucijners in een diep bord met uitgebakken spekjes en een extra schep spekvet

Gebruik jij deo?

• Ja natuurlijk
  • Nee maar ik stink niet (:lying_face:)

0 stemmers

8 likes

Zelfs met Odorex op gebruik ik deo. Al staat er op de verpakking dat dat optioneel is.

Mijn partner en kinderen zijn dol op witte bonen in tomatensaus. Gelukkig werk ik sowieso 1 avonddienst per week. Kunnen ze af en toe op zo’n avond dat eten.

2 likes

Ik noem het Nigeriaanse tatta keuken. Mijn moeder maakte altijd plantain met witte bonen in tomatensaus en dan sardientjes erdoor omdat wij de originele bonen niet lekker vonden.

9 likes

oh mijn god ik wil dit

3 likes

Ik maak wel eens pizza beans: bonen opwarmen, wat oregano en mozzarella erdoor, parmezaanse kaas erover. Comfort food :ok_hand:
En ik doe het ook wel eens door tomaten/pompoensoep, pureren, lekker romige dikke soep.

5 likes

Hahaha wauw! Ik heb denk ik nog nooit een nigeriaanse witte bonen in tomatensaus zien eten :joy:. (Heb er jaren mee samen gewoont in studententijd) Maar was het wel leker? Plantain er doorheen, dat wordt een soort niet nederlandse verse van stamppot, alles door elkaar i cant. Naja, als het maar smaakt, daarom bestaat stamppot in nederland denk ik.

1 like

Ik ook! Toen ik nog een neppe BlackBerry had kon ik echt supersnel typen met twee handen, maar ik doe dat nu al jaaaren niet meer. Echt altijd met één hand nu

Oh gadver ja wij ook!! En iedereen was er helemaal dol op en ik zat letterlijk over mn nek te gaan

1 like

Haha maar je moet het eens proberen! Die bonen van Heinz zijn zo lekker klein en de saus is een beetje gekruid. Soms heb je van die grote bonen en een ‘plain’ tomatensaus, echt niks aan.

1 like

In Griekenland gigantes plaki :heart_eyes: Griekse versie van witte bonen in tomatensaus haha

Ik ben gek op bonen, eet dat eigenlijk te weinig.

6 likes

Ja, vind die te koop bij EkoPlaza het lekkerst.
En ik verdraag niet al het voedsel, zeker niet na heftige overprikkeling/ of meltdown of shutdown. Dan is aardappels en bonen in tomatensaus en wat komkommer prima avondeten

O nee niet er door heen. Plantain er naast. Normaal zijn de bonen black eyed peas maar die vind ik dus niet lekker. Dus dit was de middenweg die mijn moeder had bedacht. Je eet het wel tegelijkertijd maar het is niet dat het alvast gemengd is. Alleen de bonen met de sardientjes dus.

1 like

Waarom hebben verjaardagskaarten nooit hele lichte lijntjes aan de binnenkant om te schrijven, ik kan daar zo niet mee overweg.

Wanneer ik een verjaardagskaart maak

• Schrijf ik een uitgebreid verhaal, en is dit netjes
  • Schrijf ik een uitgebreid verhaal, maar is het slordig
  • Print ik een tekst uit en plak ik die er in
  • Schrijf ik iets korts dus valt het niet persĂ© op
  • Anders

0 stemmers

Wanneer ik een verjaardagskaart ontvang

• Vind ik een langere tekst leuker (Net geschreven wel)
  • Vind ik een langere tekst leuker (Let niet op of het netjes is)
  • Vind ik een korte wens leuker
  • Is zonder tekst prima

0 stemmers

2 likes