Zit jij ook in de rui nu?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen haar
0 stemmers
Zit jij ook in de rui nu?
0 stemmers
Ik vind het best wel kut hoeveel ik met mijn uiterlijk bezig ben, onbewust en vaak ook bewust denk ik toch van als ik a, b of c nog doe dan ben ik weer mn hotte zelf van 10 jaar geleden. Gek genoeg blijft die gedachte van dat ik nu in een soort van tussenfase zit (die denk ik al wel 5 jaar duurt ofzo) terwijl het logischer is om mn uiterlijk van vandaag als standaard te zien. Het kost ook gewoon vet veel energie.
De abortussen zijn gestegen van 30.000 naar 40.0000
0 stemmers
Wil jij graag met een bejaarden gristen man praten over abortussen en hoe het minder kan?
0 stemmers
Ik ben geïnteresseerd in meer mannelijke sterilisaties!! Come on girls! Do you believe in love?
Anti abortus zijn, want het leven is heilig! Maar tegelijktijdig pro doodstraf zijn, is dat hypocriet?
0 stemmers
Ik ben helemaal voor abortus. Maar hoop dat de stijging wel komt door dat meer mensen deze keuze durven te maken zegmaar. En niet dat de stijging voorkomen had kunnen worden als bijv anticonceptie gratis zou zijn (& vrouwen dat dan nu door geld keuzes niet tot hun beschikking hebben) of er dat de stijging komt door meer sex zonder volledig consent (bijv zonder condoom terwijl je dat als vrouw eigenlijk wel had gewild ofzo).
Moest wel lachen want ik dacht bij die campagne, met overal een uitroepteken ipv vraagteken is het ook wel pro-abortus
!
“Het gezin is compleet, dus abortus!”
Iets in die campagne zegt me dat ze vooral witte levens heilig vinden, dus good luck to you all
toen het 30.000 abortussen waren, hadden we nog geen 17 miljoen mensen. Nu met 40.000 hebben we 18 miljoen mensen, ik benn niet zo goed in rekenen maar denk dat het percentueel ook nog best meevalt.
Kan deze man niet wachten tot de abortus geslaagd is?
0 stemmers
Ik liet deze flyer aan m’n man zien en hij snapte het niet. Als in hij kon niet bevatten dat een compleet gezin geen goede reden kon zijn voor abortus
.
Ik vind het geen reet aan om te doen maar draag wel naar werk of als ik iets leuks ga doen, dus 5 dagen per week minstens.
Ik ga gewoon op zn gezicht zitten
Moet er ineens denken dat die charlie kirk heeft gezegd dat abortus erger was dan de holocaust. Want ja die mensen hadden in ieder geval geleefd. Wat een zieke hond ![]()
De feminist die we nodig hebben ![]()
Volgensmij komen er ook vrij veel mensen van buitenaf hier naartoe voor een abortus omdat het in hun eigen land verboden is/andere regelgeving heeft.
Dat vraag ik mij dus af. Zou heel mooi zijn als dat zo is en kan natuurlijk. Maar je moet wel echt allerlei gegevens invullen zodat het wordt vergoed etc. Ik vrees dat dat voor iemand die niet hier woont vrij lastig wordt. Maar ik hoop van wel.
Alcohol drinken in het bijzin van je mindere jarigen kinderen?
0 stemmers
Als ik op een feestje ben waar ook minderjarige kinderen zijn en ik drink een glas wijn. Wat maakt die kinderen dat uit? Boeide mij vroeger ook geen hol als ouderen dat deden.
Er zijn wel stichtingen zoals Abortion Network Amsterdam (en vast ook op andere plekken) die hier vrouwen mee helpen vanuit het buitenland. Die zagen ook echt een toename van aanmeldignen toen abortus in Polen verboden, zie op hun website nu staan dat ze in 2023 voor 219 mensen abortus in NL geregeld hebben, en vast niet iedereen komt via hen. Dus het gebeurt wel!