Als ik alles opnieuw zou kunnen doen of 12 jr terug de tijd in kon dan zou ik ervoor kiezen om een tandarts/endodontoloog te worden. Heerlijk de complexe wortelkanaalbehandelingen uitvoeren.
Ik wist niet dat zo’n beroep bestond en sinds ik daar ben geweest ben ik ontzettend onder de indruk. Ik hou sowieso van snijden en ingrepen verrichten.
Mijn therapeut is bedrijfsarts! Ze is de enige reden waarom ik het jammer vind om te verhuizen haha ![]()
Vind jij geloven in energie spiritueel? Bijvoorbeeld wanneer iemand zegt dat je qua energie heel erg klikt of dat iemand een rare energie uitstraalt etc.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het label biologisch kan je dan wel weer alleen krijgen als de kippen ook biologisch voer krijgen. Weet niet of de tante van Jumpsuit daar op let ![]()
Dat lijkt me wel want zelfs schoonmaakmiddel dat niet biologisch is is uit den boze bij hun.
Gebruik jij alleen maar biologisch schoonmaakmiddel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat Vandaag Inside heeft gewonnen vind ik wel echt om te kotsen hoor
Super vrouwonvriendelijk wordt daarin gepraat, what the hell
één van de presentatoren vertelde letterlijk dat ie een bewusteloze vrouw verkrachtte met een kaars, waar hartelijk om gelachen werd, en daarna bracht het programma ludieke merch met afbeeldingen van kaars erop uit maar dat is blijkbaar geen probleem voor Nederland + Televizier organisatie!
Ja alleen dat gaat natuurlijk niet gebeuren maar voor nagenoeg iedereen moet het systeem met geen of 1/2/3 sterren toch ook wel wat zeggen over hoe het gesteld is met het dierenwelzijn van de producten die je koopt.
Nog even los van hoeveel campagnes er al voorbij zijn gekomen waarin dit soort dingen uitgelegd worden.
Ja, verklaart wel de afgelopen (en wss komende) verkiezingen, groot deel is gewoon zwakbegaafd.
nah, niet zwakbegaafd, gewoon met verve en volle verstand vrouwenhaters en racisten
Ben bang dat je gelijk hebt, maar ergens zou dat eerste me nog meer troost geven ![]()
ja same maar helaas ![]()
Get your freak on van Miss Elliott is door Rolling Stone uitgeroepen tot beste nummer van deze eeuw tot nu toe.
- Ja dat snap ik wel
- Mm misschien
- Nee niet mee eens
0 stemmers
Missy Elliott dropped “Get Ur Freak On” just in time to rule the radio in the long, hot summer of 2001 — and nothing was ever the same. It was more than just the latest mind-bending Missy smash — it was a challenge, a dare, the sound of Miss E and Timbaland defying everyone else to keep up with the future or get left behind. The dynamic duo from Portsmouth, Virginia, were music’s most radically innovative team, ever since they flipped hip-hop upside down with their 1997 debut hit,
But Get your Freak On was one step beyond, riding a crazed space-bhangra beat. Timbaland warps a tabla hook into head-spinning Dirty South avant-funk, playing the six-note motif on the tumbi, a one-string Punjabi guitar, while the party people go off in Japanese and Hindi. Missy yells her epic “ Hollaaaaa!, ” commands all freaks to the dance floor, hocks a loogie, and boasts, “I know you dig the way I sw-sw-switch my style!” It was a nonstop freak manifesto that made the musical future sound limitless. And after more than two decades, “Get Ur Freak On” still sounds like the future — everything vibrant and inventive and cool about 21st-century pop is in here somewhere. Holla, forever. —R.S.
Ik zat al helemaal klaar om met terugwerkende kracht toch ook ontroerd te raken door de televiziering tot ik wat beter keek… oh wacht dit zijn kippen!
Jij doet 20+ jaar een beroep, wordt nooit erkend als special talent itt je directe collega’s, maar dan word je terminaal ziek en win je ineens dé award in je vak
- Zou ik alleen maar vet vinden
- Zou ik ook een beetje vaag vinden
- Zou ik kut vinden
0 stemmers
Beetje vaag ja, maar de andere genomineerden in zijn categorie waren Hélène Hendriks (wie?) en Wilfred Genee (
), dus dan gun ik het Martijn toch wel het meest.
Wie is hier kutter?
Ik liep net op de stoep, die heel smal is omdat er aan één kant een heg is en aan de andere kant de woningen met nog bankjes ervoor etc. Ik liep op een smal stuk (stonden veel fietsen ook nog) en een man liep richting mij maar heel snel en met geen enkele intentie om in te houden, terwijl hij op een breder stuk liep en ff stil had kunnen houden (doe ik altijd) tot ik voorbij m was. Vanwege de heg kon hij niet via de straat lopen. Maar zag al aan die kop dat ie verwachtte dat ik mezelf helemaal smal zou maken, maar ik had ook tassen mee dus dat kon niet makkelijk en eerlijk, ik ergerde me direct aan z’n energie haha.
Anyway, ik dacht fuck deze man ik loop stoïcijns door, hij ook dus volle vaart, hij botst vol tegen mijn tassen aan, ik loop door maar hij liep best hard tegen iets metaals in die tas haha. Hij helemaal boos dat ik ‘best een beetje opzij had kunnen gaan’, riep nog wat maar ik liep door zonder me om te draaien. Denk echt dat hij nog nooit had meegemaakt (man van 60+) dat iemand níét voor hem uitweek.
- Jij had idd best even ruimte kunnen maken
- Fuck deze man
0 stemmers
Heb jij over het algemeen de indruk dat mannen verwachten dat jij als vrouw aan de kant gaat?
- Ja
- Nee
- Juist helemaal niet
- Hetzelfde als vrouwen
0 stemmers
Trouwens dank @Karl_Lagerfeld dat jij ooit poste dat als iemand vraagt ‘mag ik daar even bij of langs’ dat je zei ‘nee ik sta hier toch’. Dat mantra pas ik echt vaak toe, meestal tegen dit soort mannen.
Ik probeer sinds vorig jaar ofzo om niet meer standaard aan de kant te gaan voor mannen (in situaties waarin de man in kwestie redelijkerwijs aan de kant kan of inderdaad zoals hier gewoon ff had kunnen wachten). Het levert soms inderdaad stomme opmerkingen op maar het voelt wel echt veel chiller om me niet maar altijd uit gewoonte klein te maken
Nee ik zag dit moment al 30 meter aankomen haha en ik voelde ook echt een soort diepe ergernis over me heen komen, voelde ook principieel want ik had me fysiek iets kunnen inschikken, maar waarom moet ik altijd degene zijn met spatial awareness en loopt hij in een rechte lijn met zo’n ‘ik ga niet opzij’-blik. Wie denkt hij dat hij is?! Daar erger ik me dan dood aan omdat ik dan denk dit werkt wss al een halve eeuw voor je omdat bijna iedereen opzij gaat voor een fysiek sterker iemand die doet alsof hij door ze heen gaat lopen.
Dacht ook succes, ik ben even lang als jij, wss even zwaar dus je loopt me niet omver met je oudemannenlijf en je knie gaat zo kennismaken met mijn thermosfles. Dit is niet jouw straat, niet jouw wereld.
Haha zo typisch, als je niet kan incasseren GA DAN UIT DE WEG