Stel je persoonlijke vraag #56

Oh ja daarom zaten er 3 mensen gewoon te kijken. Haha, nouja 2 van die mensen boden me direct een rolstoel aan en de andere reed me weg.

Praatte jouw familie/vrienden vroeger vaak over hun beroep? En jij was dus nog een kind

• Ja altijd
  • Zelden
  • Nooit
  • Af en toe

0 stemmers

1 like

Als ik dit soort dingen zie, dan kom ik altijd even uit m’n bubbel. Dit is waar de gemiddelde Nederlander naar kijkt toch?

1 like

Ja dat denk ik, het zijn natuurlijk publieksprijzen. Ik vind het echt koortsdroom vibes.

4 likes

Nou ik heb al een paar keer een traantje gelaten. :joy: Maar goed, met een live orkest erbij heb je mij al snel.

5 likes

Nee, ik weet van heel veel familieleden ook niet wat ze doen of gedaan hebben. :face_with_hand_over_mouth: Ik zie ze ook maar 1x per jaar en dan blijven de gesprekken sowieso oppervlakkig

2 likes

Ik heb een hyrox gedaan op de 2e dag van mijn menstruatie en zou dat het liefst op m’n cv zetten

33 likes

Ik vind het eigenlijk wel bizar dat er dus nog altijd mensen zijn die denken dat scharrelkippen lekker buiten lopen in een zee van ruimte.

6 likes

Als ik alles opnieuw zou kunnen doen of 12 jr terug de tijd in kon dan zou ik ervoor kiezen om een tandarts/endodontoloog te worden. Heerlijk de complexe wortelkanaalbehandelingen uitvoeren.
Ik wist niet dat zo’n beroep bestond en sinds ik daar ben geweest ben ik ontzettend onder de indruk. Ik hou sowieso van snijden en ingrepen verrichten.

6 likes

Mijn therapeut is bedrijfsarts! Ze is de enige reden waarom ik het jammer vind om te verhuizen haha :pleading_face:

3 likes

Vind jij geloven in energie spiritueel? Bijvoorbeeld wanneer iemand zegt dat je qua energie heel erg klikt of dat iemand een rare energie uitstraalt etc.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Het label biologisch kan je dan wel weer alleen krijgen als de kippen ook biologisch voer krijgen. Weet niet of de tante van Jumpsuit daar op let :smile:

Dat lijkt me wel want zelfs schoonmaakmiddel dat niet biologisch is is uit den boze bij hun.

Gebruik jij alleen maar biologisch schoonmaakmiddel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dat Vandaag Inside heeft gewonnen vind ik wel echt om te kotsen hoor :tired_face: Super vrouwonvriendelijk wordt daarin gepraat, what the hell

26 likes

één van de presentatoren vertelde letterlijk dat ie een bewusteloze vrouw verkrachtte met een kaars, waar hartelijk om gelachen werd, en daarna bracht het programma ludieke merch met afbeeldingen van kaars erop uit maar dat is blijkbaar geen probleem voor Nederland + Televizier organisatie!

25 likes

Ja alleen dat gaat natuurlijk niet gebeuren maar voor nagenoeg iedereen moet het systeem met geen of 1/2/3 sterren toch ook wel wat zeggen over hoe het gesteld is met het dierenwelzijn van de producten die je koopt.

Nog even los van hoeveel campagnes er al voorbij zijn gekomen waarin dit soort dingen uitgelegd worden.

Ja, verklaart wel de afgelopen (en wss komende) verkiezingen, groot deel is gewoon zwakbegaafd.

4 likes

nah, niet zwakbegaafd, gewoon met verve en volle verstand vrouwenhaters en racisten

29 likes

Ben bang dat je gelijk hebt, maar ergens zou dat eerste me nog meer troost geven :broken_heart:

ja same maar helaas :unamused:

3 likes

Get your freak on van Miss Elliott is door Rolling Stone uitgeroepen tot beste nummer van deze eeuw tot nu toe.

• Ja dat snap ik wel
  • Mm misschien
  • Nee niet mee eens

0 stemmers

Missy Elliott dropped “Get Ur Freak On” just in time to rule the radio in the long, hot summer of 2001 — and nothing was ever the same. It was more than just the latest mind-bending Missy smash — it was a challenge, a dare, the sound of Miss E and Timbaland defying everyone else to keep up with the future or get left behind. The dynamic duo from Portsmouth, Virginia, were music’s most radically innovative team, ever since they flipped hip-hop upside down with their 1997 debut hit,

But Get your Freak On was one step beyond, riding a crazed space-bhangra beat. Timbaland warps a tabla hook into head-spinning Dirty South avant-funk, playing the six-note motif on the tumbi, a one-string Punjabi guitar, while the party people go off in Japanese and Hindi. Missy yells her epic “ Hollaaaaa!, ” commands all freaks to the dance floor, hocks a loogie, and boasts, “I know you dig the way I sw-sw-switch my style!” It was a nonstop freak manifesto that made the musical future sound limitless. And after more than two decades, “Get Ur Freak On” still sounds like the future — everything vibrant and inventive and cool about 21st-century pop is in here somewhere. Holla, forever. —R.S.

4 likes