Stel je persoonlijke vraag #56

Ik vind hem op het oog al creepy dus dit past helemaal bij dat beeld. en ik dacht ook dat het een foto met een kind was.

2 likes

The straights are not ok :broken_heart:

3 likes

Oh god ik vind Emily Blunt echt vréselijk het moment dat ze praat, altijd idd die ‘ik heb dan wel een man en kind, maar ik ben ook heel cool!!!’ - vibe. Hij is te onbekend om me aan het ergeren maar zij doet altijd zo’n stomme act ja.

Blair uit GG is trouwens wel cool irl, jammer dat Serena bekender is geworden.

1 like

eet je wel eens dit? gepekelde mosterdkool/knol

• ja lekker
  • nee lust ik niet
  • nee ken het niet

0 stemmers

heb het ooit random bij de toko meegenomen en sindsdien haal ik het regelmatig, de structuur is superchill

3 likes

Heb jij ook het idee dat er te weinig echt kutte mensen doodgaan aan ziektes? Voor mijn gevoel zijn het altijd de prima mensen die sterven en Bernard Jr geneest weer volledig ugh

• Ja de dood pakt de verkeerden!
  • Nee juist niet
  • Ik sta hier neutraal in

0 stemmers

3 likes

Dit zou nog niet eens in mij op zijn gekomen

Maar chatgpt is ook echt totaal geen onderdeel van mijn leven, ik heb het idee dat ik echt heeeeeel veel mis

18 likes

Eet je dit als tafelzuur?

@Zemraluani Als ik dan zoals nu naar Martijn Krabbé kijk denk ik echt dit had ik aan iemand anders gegund

4 likes

Ik doe dit door wokgerechten, noodles, congee etc.

4 likes

Huh nee, dat is duidelijk Kristen Bell? Ze is gewoon klein.

ik eet het vaak los als snack, of met rijst of noodlegerechten idd

2 likes

Zoals mijn tante altijd zegt: “slechte mensen leven langer, kijk maar naar je opa”

20 likes

Als jij niet met je gezicht op de foto staat, en je handen etc onduidelijk zijn, zou iemand dan kunnen denken dat je een kind bent?

• Hahahahahahhahahahhshahahha nee godbless
  • Ja helaas is dit mijn leven

0 stemmers

1 like

Haha ja dat zei mijn oma ook altijdddd
Want slechte mensen hebben meer tijd nodig om zich te verbeteren als mens

4 likes

Voor mij was dit idd ook geen optie, maar ik las in het nieuws dat er echt mensen zijn die chatgpt raadplegen.
Vind het zelf echt te tricky

3 likes

Nou je mist op dat vlak echt niks. Chatgpt heeft echt zeer goede toepassingen (mits je weet hoe je het moet gebruiken en je altijd kritisch blijft), maar voor dit soort toepassingen kan ik echt wel janken. 9 van de 10x als ik alleen al een AI suggestie krijg via google etc klopt er in ieder geval deels geen hol van.

Dus vind je best een domme lul om het daarvoor te gebruiken als er zoveel best toegankelijke betere methodes zijn. Denk alleen dat als mensen zich blind laten adviseren door Chat ik sowieso al niet echt goede hoop had voor hun stem haha. Laten we hopen dat er dan in ieder geval iets linksigs uit komt.

9 likes

Wil jij dat Chat GPT toegang heeft tot jouw brein?

• Ja geen probleem
  • Nee, ew

0 stemmers

1 like

Ik heb het net even geprobeerd en wat ik wel goed vind is dat ChatGPT linkt naar de officiële partijprogramma’s. Ja, the bar is that low.
Maar het is zo makkelijk te manipuleren.

1 like

Ik denk niet dat Chad dat zou trekken

5 likes

Ben jij ‘de Nederlander’? (Belgen ff niet stemmen)

• Ik denk van wel
  • Ik denk van niet

0 stemmers

Ben jij ‘het volk’?

• Ik denk van niet
  • Ik denk van wel

0 stemmers

Ben jij volks?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

We zijn toch allemaal samen het volk en de Nederlander. Fuck de populisten.

12 likes