Stel je persoonlijke vraag #56

Ja dit was een makkelijkere maar soms is het heel krap parkeren!! Wou echt dat ik dit kon maar ik kan niet eens fileparkeren :pensive:

2 likes

Oja dit zijn niet z’n beste skills, ik heb er maar random eentje uitgepakt haha. Vaak is er nog één plekje over tussen twee trucks en soms doet hij het in het donker.

Maar ik vind het sowieso knap om een vrachtwagen of bus te besturen haha, ik heb echt slecht inzicht dus een kleine auto inparkeren vind ik al lastig.

3 likes

Haha ik snap je gevoel wel want als mijn man succesvol de caravan achteruit er zo in zet tussen 2 vrachtwagens krijg ik ook een fijn gevoel :stuck_out_tongue:

3 likes

• Dit is mijn humor
  • Niet grappig
  • Cringe

0 stemmers

2 likes

Ze lijkt net zijn dochter op deze foto

58 likes

Oh serieus ik dacht nou wat leuk een foto van d’r man met hun kind (daarna las ik de tekst en was er niks leuks aan).

19 likes

“hihahoe mannen vermoorden vrouwen echt vaak! ik zou jou ook zó kunnen vermoorden schat! zo hop dat ranke nekkie van je omdraaien! want je bent echt een irritant schijtwijf! maar ik hou van je haha dus doe het niet hoor! haha”

12 likes

Als een man dit tegen me zou zeggen zou ik zo hard wegrennen

9 likes

Hebben jullie ChatGPT al om stemadvies gevraagd?

• Ja
  • Nee
  • Ga ik nog doen

0 stemmers

3 likes

Als ik het zelf al niet 100% zeker weet, hoe moet chatgpt het dan weten voor mij persoonlijk haha

11 likes

Ja jij denkt dan te kritisch (wat goed is!):joy:
Genoeg mensen die het advies blindelings zullen volgen

Ben nu wel benieuwd of chatgpt op een bepaalde manier ‘gevoed’ is en dus vaak dezelfde kant op stuurt.

4 likes

Volgens mij is het wel een foto met een van hun dochters (iemand in de comments zei ook dat het wel echt kinderhanden lijken en welke volwassene draagt een spijkerbroek met zo’n elastieke taille)
maar dat maakt de post nog raarder eigenlijk.

Oktober is ook nog eens domestic violence awareness month, dus erg misplaatst. Tenzij het haar idee is van awareness :sweat_smile:

7 likes

@mercurysummer Dit vind ik met het oog op femicide niet grappig, maar ik vind het sowieso een domme insteek. Van iets blijkbaar leuks of positiefs (verjaardag of anniversary) iets minder positiefs of negatiefs maken.
Nederlandse influencers (vooral vrouwelijke) doen dit ook regelmatig “Ook al kan ik je soms achter het behang plakken, houd je me wakker met je gesnurk, kan ik je vieze sokken en onderbroeken achter je opruimen, insert andere slechte eigenschap, toch houd ik al 100 jaar van je/wens ik je 100 jaar oud te worden”.
Zo’n negatieve insteek. Ik denk dan alleen maar OK je geeft nu het beeld samen te zijn met een vieze irritante man, leuk??

10 likes

Niet chatgpt maar wel een stemwijzer van kiesopinhoud.nl waar AI de gegevens analyseert. Ik vond het wel helpend in m’n keuze!

1 like

Heb net 3 keer op een andere manier gevraagd waar ik op moet stemmen, kreeg ook andere stemwijzer vragen van m, maar wel 3 keer dezelfde partijen als uitkomst.

3 likes

gaat NSC een zetel krijgen

• nee
  • ja 1

0 stemmers

1 like

Afgrijselijk, Kirsten en Dex, Ryan en Serena uit gossip girl, zijn er nog meer van die ‘kijk ons eens heel vette humor hebben samen haha kijk wij zijn zo grappig en leuk’ bekende stellen?

Hoop altijd dat ze een heel nare scheiding krijgen.

4 likes

Ik had ze niet eens herkend joh.

Blake en Ryan zijn wel next level onsympathiek en ongrappig, maar John Krasinski/Emily Blunt en Mila en Ashton (:nauseated_face:) vallen ook wel in deze categorie.

5 likes

Ja vreselijk, I’m not a regular hetero I’m a cool hetero

6 likes