Geert wilders heeft een vacature met een salaris van 8000 euro
En ik ben te koop ![]()
Nee, ik denk niet dat ik een goeie synergie zou hebben met een Limburger.
Ik denk eerlijk gezegd dat jullie op basis van humor zouden kunnen bonden. En op basis van vlaai.
JA VANDAAG was kapot leuk
stel je moest voor iemand anders stemmen op een partij waar jij niet achter staat, wat zou je doen?
- hoe dan ook doen wat diegene vraagt
- liegen en gewoon stemmen wat ik zelf wil
- weigeren en zeggen dat ze iemand anders moeten machtigen
- doen wat zij willen behalve bij extreem kutte partijen, dan zou ik weigeren
- doen wat zij willen behalve bij extreem kutte partijen, dan zou ik liegen en anders stemmen
- anders, namelijkā¦
0 stemmers
wat je extreem kut noemt mag je zelf weten. ik krijg nu ineens een deja vu dat ik dit ook heb gevraagd bij de vorige verkiezingen???
Bizar wel, want ik ben 2x gaan tellen in Ahoy en toen moesten we inderdaad biljetten met tekeningetjes en teksten afkeuren! Geen idee of de regels nu soepeler zijn geworden.
Ik vind het ook wel gek dat dat moest zeg, als het duidelijk voor wie de stem is maakt het toch niet uit? Begrijp verder ook niet waarom je een tekening of tekst op je stembiljet zou zetten maar goed
En wat is de reden dat een stem wordt afgekeurd als je je naam er op hebt gezet? ![]()
Omdat stemmen anoniem is en je stem dan volgens de regels naar jou te herleiden zou zijn en dat mag niet, daarom mag een smiley oid wel.
Maar ik zag gisteren live op Twitch iemand stemmen en daar werd gezegd dat iets tekenen niet mocht, toen daar commentaar op kwam werd er gauw aan toegevoegd āzolang het maar niets persoonlijks isā.
Edit: hmm: ā Een handtekening zonder naam mag wel.ā
Hm ja ik vraag mij dan af waarom het anoniem stemmen zwaarder weegt en afgestraft wordt dan dat het stemrecht weegt ofzo. En vooral omdat alleen een paar stemmentellers je stem zien toch, en omdat iemand dus al gezien heeft wat je wilde stemmen om die stem vervolgens ongeldig te verklaren
en ook omdat het anoniem is maar je toch zelf mag weten of je dat vervolgens deelt
Ik snap het gewoon oprecht niet helemaal. Ik werkte een tijdje ergens waar we geredigeerde soort van levensverhalen publiceerde opgehaald uit interviews voor wetenschappelijk onderzoek, en dat deden we ook alleen anoniem, ook als iemand zei dat diegene het liever onder diens eigen naam wilde publiceren. Dan snap ik wel waarom, maar hier zie ik niet helemaal wat het uitmaakt?
Ja en als je alleen ākusjes van Pietā er op schrijft kunnen dat er nogal wat zijn in Nederland natuurlijk. Ik denk dat ze gewoon ergens een grens trekken. Zoals ik net in mijn edit nog toevoegde is een handtekening zonder naam wel toegestaan, dat lijkt dan wat tegenstrijdig. En als iemand āgroetjes van de buurvrouw van Pietā er op schrijft, wilde diegene zelf blijkbaar uit de anonimiteit treden, maar je kan zo ook weer iemand āframenā. Oh wellš¤
Ja en ik vind een blanco stem met ādit is een blanco stemā als ongeldig ook vreemd. Ik snap wel dat je ergens een grens moet trekken, maar het voelt nogal willekeurig (ik zou denken: het moet zonder enige twijfel duidelijk zijn welke ene bolletje gekleurd is, of dat er geen bolletje gekleurd is, en verder maakt het eigenlijk niet uit). Maar goed er zal een goede reden voor zijn.
En ik doe gelukkig altijd braaf wat de bedoeling is ![]()
Ja ik vind dat specifieke voorbeeld ook wel mierenneuken, maar je wil natuurlijk voorkomen dat de resultaten achteraf op welke manier dan ook in twijfel getrokken kunnen worden dus moeten er gewoon strikte regels zijn waar geen onduidelijkheid over kan ontstaan en die ieder stembureau gelijk hanteert.
Als we het omdraaien is het ergens ook wel triest dat men na alle berichtgeving toch stug op de verkeerde manier blijft stemmenš„² Kleur gewoon dat bolletje rood en hopsakee.
Denk je dat mensen aan jou kunnen zien wat je stemt?
- Ja zo ongeveer wel
- Misschien een beetje
- Ja ik adem deze partij
- Nah denk ik niet
- Nee mensen zullen extreem verrast zijn
0 stemmers
Kun je het verschil zien tussen een GLPvdA stemmer en een Volt stemmer en een D66 stemmer?
- Ja dat zie ik
- Ja dat denk ik wel
- Nee dat denk ik niet
- Nee dat zie ik niet
0 stemmers
Ik heb echt geen idee, kies zelf altijd tussen die 3 partijen maar heb het idee dat meer mensen dat doen.
Wacht toevoeging
Denk je het verschil te kunnen zien tussen iemand de aan de linkerkant van GLPvdA hangt en ook PvdD stemt/overweegt en iemand die aan de progressieve kant van GLPvdA hangt en ook Volt of D66 stemt/overweegt?
- Ja dat zie ik wel
- Ja dat denk ik wel te zien
- Nee dat denk ik niet te zien
- Nee dat zie ik niet
0 stemmers
Ik vond dat er gister bij die pizzeria van fvd ook wel een soort hipster gast tussen stond waarvan ik dacht wat doe jij hier?
Ik moest laatst voor mijn werk een soort presentatietraining doen die begon met dat een groep mensen die je nog nooit hebben ontmoet moeten zeggen wat ze denken wat voor persoon je bent
De groep was het er unaniem over eens dat ik SP lid was
niet helemaal goed maar ja ik heb blijkbaar de uitstraling van een pakje shag
Omg dit moet echt heerlijk lopen! ![]()
Een Groenlinkser die D66 overweegt ziet er denk ik een stuk saaier en veiliger uit dan iemand die ook PvdD overweegt
Minder neusringen en kleine tattoos denk ik. Saaier haar.
Ik had het idee dat ik hem bij alle partijen in het publiek zag staan.
Ook bij 50+?