Bestaat dat programma weer?
Volgens mij een eenmalig seizoen, vooral in het teken van de verkiezingen.
Vind jij bagels and beans lekker?
- Jaaaa!
- Neeeee
- Mwahhh
0 stemmers
Mijn moeder had Skechers, niet dit model maar wel zo’n zelfde slip-in ding en die heeft haar volledige hielen eraan opengehaald na een middagje door de stad lopen. Heb haar in de pleisters en op mijn teenslippers naar huis laten gaan want ze kreeg die schoenen echt niet meer aan ![]()
Oh dat meen je dat is flut!
Mijn kind loopt er ook op zonder klachten gelukkig maar wel idd een heel ander model dan die van de foto
Niet meer sinds ze de Toscaanse bagel niet meer hebben ![]()
Ga hem dit weekend wel weer zelf maken.
De koffie is sws smerig daar
Ik vind alles daar beetje mwah maar ken ook mensen die zweren er bij, vinden het geweldig
Ik ga er even vanuit dat dit hardloopschoenen zijn, maar zou die zelf nooit kopen van dat merk.
Vroeger hadden ze iets van een zoete proverij, die vond ik dan wel erg lekker.
En de chocolademelk waarbij je hete melk kreeg en een hele bak vol met chocolade in de vorm van koffieboontjes die dan langzaam smolten.
Die heb ik ook en hoe lelijk ze ook zijn, ik draag helaas amper meer andere schoenen. Niks zit beter
Ik heb altijd nog trek na zo’n bagel ![]()
En hoeveel % van de wel geldige stemmen was pvv?
Want zegt het iets over de stemmer of is dat sowieso de grootste partij in die buurt. En, als het wel echt een significant verschil is, vind ik het ergens ook wel apart dat die stemmen dus niet gehoord worden. En er dus heel veel mensen niet mee kunnen doen / mee kunnen komen in het democratische proces
Zie hem eens genieten
Wat gaat Dick Schoof na zijn premierschap doen:
- Een dierenasiel opstarten in Oost Vlaanderen
- Gewoon marathons rennen. Saaie gast
- Naar een silent yoga retraite op de Noordpool
- Start een eigen cryptomunt en wordt een finfluencer
- Wordt personal assistant van Geert Wilders
- Iets heel anders, namelijk…
0 stemmers
Kwam hem laatst tegen in het bos waar hij aan het hardlopen was. Dus marathons rennen it is.
Ongeveer 9 procent van de stemmen was voor de pvv. En ja ik ben met je eens dat ook zij bereikt moeten worden alleen ben ik bang dat het wel erg moeilijk is om deze groep te bereiken.
Ik heb er jaren gewerkt dus voor mij is het vooral heel nostalgisch! Vind de ijskoffie er nog steeds heel lekker in de zomer
Zou jij een goede politica zijn?
- Ja want ik ben een sneaky bitch
- Ja want ik kan heel goed om dingen heen lullen
- Ja want ik eet met enige regelmaat een appel terwijl ik naar mn werk fiets
- Ja want ik kom mn afspraken meestal niet na
- Ja want ik hou wel van bekvechten met oude witte mannen
- Ja want ik kan beter Tiktoks maken dan Frans en Jesse
- Ja want ik heb veel praatjes maar krijg in de praktijk niet zoveel voor elkaar
- Ja want ik kan goed liegen
- Nee
0 stemmers
Nee, ik lul alle achterkamertjespolitiek door. Lek naar de pers, omdat een journalist slechts een vraag stelt. En breek zo’n beetje ieder embargo.
Die is idd wel lekker! Lijkt me wel echt leuk om daar te werken