Jezus mensen, ik weet dat zw-k een soort postapocalyptische zone is voor sommigen hier maar door haar posts daar weet ik dat @Lakshmana een vrij jong kind heeft. En dit is zoals @Botsautobob zegt een prik voor zwangere vrouwen dus als ze die gehad heeft is haar tetanusvaccinatie up-to-date.
Oh goeie! Ja voor zover ik weet heb ik die gehad? Zie wel een afspraak in de agenda staan vorig jaar, haha. Kan 't me alleen niet herinneren, maar ga ervanuit van wel. En anders sowieso bij m’n eerste en dat is dan tussen de 7 en 8 jaar geleden. Top, wist niet dat DTP daarbij zat!
De P zit er niet bij, de rest wel haha. De 22wekenprik is DKT! Maar dan zit je qua tetanus dus iig goed.
Ja top! Volgens mij krijg je die bij elke zwangerschap toch en ik ben pro-vaccinaties dus ga ervanuit dat ik 'm heb gehad, haha. Zo niet 1 dan wel 2 keer. Heerlijk joh, zo vergeetachtig zijn dat je geen idee hebt wat er allemaal gebeurd is vorig jaar.
Ja klopt, bij iedere zwangerschap is het de bedoeling dat je m opnieuw haalt als je de bescherming voor je baby wil! Dus grote kans dat je m gehaald hebt dan haha
Nog even over honden gesproken, bij het paardrijden van m’n dochter lopen altijd 4 honden los op die boerderij. Ze komen ongeveer halverwege je dijbeen.
Mijn moeder kwam een keer mee om te kijken, die hond loopt op haar af, gaat helemaal op z’n achterpoten staan en hapt naar mijn moeders wang. Ze kon hem met haar arm opzij duwen door haar snelle reflex. We vertelden dat aan de eigenaar van de hond. Weet je wat ze zegt? Nee dat is niet waar, ze wilde alleen een kusje geven. Echt, hoe krijg je het gezegd. Neem gewoon de verantwoordelijkheid.
Mijn moeder was zo geschrokken en gespannen daarna dat ze de rest les in mijn auto heeft gezeten.
Heb jij wel eens dungeons en dragons gedaan?
- Ja
- Nee
- Ik weet niet wat dat is en ik kan niet googelen
0 stemmers
Daardoor heb ik m’n ondertitel, het is m’n halve persoonlijkheid.
Nee maar wil ik wel heel graag! Ik heb wel vrienden die het doen maar die doen altijd van de hele lange campaigns dus dan kan je niet zo makkelijk even aanhaken
Ik organiseer af en toe introsessies zodat mensen er kennis mee kunnen maken, als er genoeg animo is wil ik best een forum-introsessie doen! Kan via Discord of live.
Ik heb steeds gedacht dat je out and proud bdsm dungeon mistress was door die titel. Maar nu snap ik dat het op d&d sloeg, omg
Hahahaha I love it. Nee de iets minder spicy variant.
Lijkt me echt niks aan. Een spel moet van mij binnen een uur klaar zijn
Wordt vandaag bekend gemaakt dat het is gebeurd?
- Nee nog niet
- Ja
- Nee, hij is niet dood
0 stemmers
Moet dan wel heel snel zijn gegaan na de persconferentie van gisteren
Oh dat lijkt me wel leuk! Ik ben zowel een D&D als Discord noob, hoe werkt dat dan via Discord?
omg het gaat hier altijd over kinderen of poep tegenwoordig IK MIS LULA
Net als zoom en teams enzo! Dus online met video en microfoon!
Weet jij waar dit over gaat?
- Ja duh
- Geen idee???
- Ik heb wel een vermoeden
0 stemmers