Stel je persoonlijke vraag #56

Ik heb dit gesprek niet mee gekregen maar m’n moeder heeft al zolang als ik me kan herinneren hetzelfde lensbakje :joy:. Welk topic vindt dit plaats?

2 likes

Het TMI topic staat er vol over

Oh gadver dat topic heb ik op negeer staan.

8 likes

Er zijn zoveel andere dingen die je kunt laten voor het klimaat voor je om te verduurzamen met je gezondheid gaat rommelen.

19 likes

En ik denk ook niet dat een (oog)operatie goed is voor het milieu. Dan liever elke paar maanden een stukje plastic weggooien.

En sowieso lijkt een bril me beter voor het milieu dan lenzen, als je echt militant wil zijn.

11 likes

Ik heb ook zo iemand in mijn buurt die echt zo’n gigantische hond heeft. Ik weet niet precies het ras (volgens mij een cane corso) , maar het is een hele grote grijze hond. Die man die laat dat beest ook serieus gewoon los lopen op het plein en op straat. En van wat ik heb gehoord heeft dat beest ook al een paar keer geprobeerd mensen te bijten. Ik liep laatst met mijn hondje in het park en dat beest kwam erop afgerend, uiteraard los. Nou ik panikeerde en pakte haar echt zo snel op als dat ik kon. Ik zelf vind dat beest al eng laat staan voor mijn pup. En die man maar naar mij roepen:’ Niet zo overdrijven, hIJ DoET NiKs HoOorrr’. Ugh pleur gewoon op ik heb geen zin om het uit te vinden of dat beest niks doet ja of nee. Sowieso schrikt mijn hond al heel erg als een grote hond alleen al blaft naar haar dus ben ik überhaupt gewoon voorzichtig.

2 likes

Dit doet mij denken aan dat mijn opticien vroeg waarom ik lenzen droeg en toen daarna begon over dat laseren een duurzamere oplossing is, als je ogen daarvoor geschikt zijn.

2 likes

Mijn collega heeft het weleens bij de wijkagent gemeld, maar daar is volgens mij niks van gekomen. Het is ook echt een hele rare man eerlijk gezegd, die er gewoon schijt aan heeft volgens mij. Ik zag weleens vanuit mijn raam een keer dat hij die hond los op het plein liet lopen, en toen er kort daarna politie aan kwam lijnde hij die hond ineens aan en rende hij snel weg. Dus hij lijkt het dondersgoed te weten ook :triumph:

ik heb het idee dat het halve forum het tmi-topic op negeer hebt staan. heb jij dit?

• ja ik ben normaal
  • nee ik ben gestoord en dompel me graag onder in andermans misselijkmakende verhalen
  • nee maar ik kijk er alsnog (bijna) nooit in

0 stemmers

3 likes

Als je een filmpje tegenkomt van een abces dat wordt opengesneden of een pukkel die wordt uitgeknepen oid:

• Yessss bring it on, die kijk ik wel af
  • Ik vind het niet vreselijk, maar het boeit me niet genoeg om het af te kijken
  • Gadverdamme die klik ik snel weg

0 stemmers

Als je zelf een wond/bult/abces oid hebt:

• wil ik die plek zo min mogelijk zien, bah
  • ik verzorg de wond maar ben er verder niet zo mee bezig
  • ik ben volledig gefascineerd en als t echt erg is hou ik een hele fotoshoot van het beloop

0 stemmers

Fun fact: een groep steenpuisten bij elkaar heet een karbonkel :upside_down_face:

2 likes

Mijn eigen zooi ok maar van een vreemde op internet brrrr

3 likes

Ja en moet je voor de lol eens een paar nachten in het ziekenhuis gaan liggen, wat daar allemaal wel niet voor wegwerp verbruikt wordt in het kader van hygiëne :flushed: Na een paar weken dacht ik “ja shit, met deze ene opname is al mijn goede gedrag van de afgelopen jaren weer ongedaan gemaakt” hahaha

1 like

Zit ik hier dat hele gesprek over honden aangelijnd / aanvallen / bijten etc te lezen, word ik net gebeten door een hond. Volgens mij voor 't eerst in mijn leven? Godver.

Edit: ik ben altijd een hondenliefhebber geweest trouwens hoor, zelf ook altijd gehad maar dit is gewoon qua timing frappant. En de hond werd uitgelaten door een kind die 'm niet kon houden, wat ik zeer onverstandig vind.

2 likes

Wat is er gebeurd? Wat kut! Erg geschrokken?

Moah valt mee, hij kreeg me niet echt goed te pakken dus het is een blauwe plek met oppervlakkige schaaf, door m’n broek heen. Maarja toch maar ff checken of m’n tetanus up to date is voor de zekerheid. Denk dat de hond van me schrok ofzo? Ik kwam een tuin uit.

Heb je de 22 weken-prik gehad? Daar zit volgens mij ook tetanus bij.

1 like

Lol tenzij @Lakshmana nu niet ouder is dan 10 jaar werkt die ALLANG niet meer hè.

10 likes

De obsessie met kinderen op dit forum is inmiddels zo erg dat er verondersteld wordt dat mensen hier ook kinderen zíjn

16 likes

De 22wekenprik is voor zwangere vrouwen, niet voor kinderen

12 likes

Oh ik probeer altijd te vergeten dat mensen hier kinderen hebben maar het wordt me niet makkelijk gemaakt hè

13 likes