Ja en ze zijn zo lekker want dat randje van de koek steekt er een beetje bovenuit en die is wat hard, dus als je een hap neemt is dat een
heel fijn
mondgevoel ![]()
@Evenveel proberen op eigen risico!
Ja en ze zijn zo lekker want dat randje van de koek steekt er een beetje bovenuit en die is wat hard, dus als je een hap neemt is dat een
heel fijn
mondgevoel ![]()
@Evenveel proberen op eigen risico!
ik woon met een paar huisgenoten nu en we moeten eind dit jaar allemaal het huis uit omdat ze het hierna volledig gaan verbouwen en op gaan splitsen
ik ga nu waarschijnlijk ergens naartoe verhuizen waar een hele lelijke vloer ligt. in het oude huis liggen genoeg meters mooiere vloer die ik graag mee zou willen nemen. een van m’n huidige huisgenoten wil absoluut niet dat we dit gaan vragen aan de verhuurder (vloer lag er al toen wij er in kwamen).
0 stemmers
ik snap het probleem niet zo? als ze nee zeggen is het ook prima maar ze gaan het anders 99% zeker toch weggooien en slopen
Wat heb je te verliezen? Jullie moeten dat huis toch al uit. Zou het gewoon vragen, als ze het toch gaan verbouwen wordt die vloer anders weggegooid lijkt me. Waarom wil je huisgenoot het niet?
Ik zie ook totaal niet in waarom dit tot verslechtering van de relatie zou zorgen, je kunt toch gewoon vragen van hey, als jullie de boel over de kop gooien, gaat de vloer er dan ook uit en kan ik die meenemen of gaan jullie die gebruiken? Lijkt mij echt een hele normale vraag en niet brutaal.
Een huisgenoot waar je straks niet meer mee woont/niet meer zal spreken wil dat niet? Daaagggg lekker vragen hoor, is toch chill als je het voor een prikkie over mag nemen (of zelfs gratis) en je een mooie vloer hebt.
volgens mij een principe ding? heb geen echt argument gekregen maar lijkt er vrij stellig over te zijn.
& @Drawster ja eens!
oké dank allemaal de uitslag is nu al duidelijk
ben over het algemeen wel bang voor huisbazen dus vandaar dat ik na haar nee ook begon te twijfelen
Het ergste wat kan gebeuren is dat de huisbaas zegt van nee, die willen we hergebruiken. Er zijn verder 0 consequenties.
Ik zou dit ook niet verder meer overleggen met de huisgenoot en gewoon even contact opnemen.
Je kan het altijd op duurzaamheid gooien
Die huisgenoot heeft toch niks te maken met wat jij met de verhuurder bespreekt? Gewoon vragen joh
Je bepaalt toch helemaal zelf wat je aan wie mag vragen? Gewoon vragen!
misschien wil de huisgenoot niet dat je 't vraagt omdat die de vloer stiekem voor zichzelf wilt claimen ![]()
Ohh nu ben ik benieuwd geworden! ![]()
als die man de vloer eruit zou willen is ie alleen maar blij dat hij het niet zelf hoeft te doen. en anders zegt hij nee ![]()
Ik had paar jaar geleden zoveel eetbuien (echt eetbuien niet o shit ik heb een zak chips op) met glace koeken gehad dat ik het niet meer durf
maar ik vind ze goddelijk en de verhalen over luizenbloed kunnen me ook echt niets schelen haha
In mn zwangerschap LEEFDE ik voor roze koeken, daarna nauwelijks meer gegeten. Ben er zelfs middag in de nacht voor naar een tankstation gereden omdat ik ze MOEST hebben ![]()
![]()
![]()
Edit en niet van de gore met jam vulling erin. Ben een keer gaan huilen omdat iemand de verkeerde gekocht had
Je wordt je huis uitgeschopt, volgens mij staat de slechte relatie dan niet aan jouw kant
Haha ik vind het wel schattig dat je dat lekker vindt. Iig dat neem ik aan als je het elke week eet.
Heb jij 1 snack/koekje,toetje/taartje whatever wat je echt ZO lekker vindt?
Ik heb dat dus niet en dat vind ik zo saai van mezelf.
0 stemmers
Ik heb me wel vaker misselijk gegeten in kokoskoekjes. Die waren door een bakker gemaakt en werden alleen aan een lunchroom verkocht. Wij hadden ze ineens thuis. Ik heb een trapje erbij gepakt en heb me helemaal volgevroten toen ik die plastic zak met die koekjes zag omg. Die had mijn moeder weer gekregen via via? Zo lekker. Echt schaamtelijk eigenlijk. ![]()
Ik vind gangmakers altijd wel nice als ze die in de automaat hebben!
Hou jij eerder als je moet kiezen van hartig of zoet?
0 stemmers
Ik vind het meer schattig dat hij het altijd haalt, het is niet echt mijn lievelingskoek en eigenlijk eet ik bijna nooit zoet. Maar het is nu een beetje traditie dus why not