Stel je persoonlijke vraag #56

Je bepaalt toch helemaal zelf wat je aan wie mag vragen? Gewoon vragen!

4 likes

misschien wil de huisgenoot niet dat je 't vraagt omdat die de vloer stiekem voor zichzelf wilt claimen :grimacing:

13 likes

Ohh nu ben ik benieuwd geworden! :yum:

1 like

als die man de vloer eruit zou willen is ie alleen maar blij dat hij het niet zelf hoeft te doen. en anders zegt hij nee :woman_shrugging:

2 likes

Ik had paar jaar geleden zoveel eetbuien (echt eetbuien niet o shit ik heb een zak chips op) met glace koeken gehad dat ik het niet meer durf :joy: maar ik vind ze goddelijk en de verhalen over luizenbloed kunnen me ook echt niets schelen haha

1 like

In mn zwangerschap LEEFDE ik voor roze koeken, daarna nauwelijks meer gegeten. Ben er zelfs middag in de nacht voor naar een tankstation gereden omdat ik ze MOEST hebben :joy::joy::joy:

Edit en niet van de gore met jam vulling erin. Ben een keer gaan huilen omdat iemand de verkeerde gekocht had

14 likes

Je wordt je huis uitgeschopt, volgens mij staat de slechte relatie dan niet aan jouw kant

2 likes

Haha ik vind het wel schattig dat je dat lekker vindt. Iig dat neem ik aan als je het elke week eet.

Heb jij 1 snack/koekje,toetje/taartje whatever wat je echt ZO lekker vindt?
Ik heb dat dus niet en dat vind ik zo saai van mezelf.

• Ja meerdere hmm
  • Ja 1
  • Nee hmm eigenlijk niet

0 stemmers

Ik heb me wel vaker misselijk gegeten in kokoskoekjes. Die waren door een bakker gemaakt en werden alleen aan een lunchroom verkocht. Wij hadden ze ineens thuis. Ik heb een trapje erbij gepakt en heb me helemaal volgevroten toen ik die plastic zak met die koekjes zag omg. Die had mijn moeder weer gekregen via via? Zo lekker. Echt schaamtelijk eigenlijk. :joy:

Ik vind gangmakers altijd wel nice als ze die in de automaat hebben!

1 like

Hou jij eerder als je moet kiezen van hartig of zoet?

• Hartig
  • Zoet

0 stemmers

1 like

Ik vind het meer schattig dat hij het altijd haalt, het is niet echt mijn lievelingskoek en eigenlijk eet ik bijna nooit zoet. Maar het is nu een beetje traditie dus why not

3 likes

Het was altijd 100% hartig, maar ik val steeds vaker voor chocolade en koek haha

5 likes

Blauwe Doritos
Maakt niet uit hoe groot ze die zak maken, leeg gaat ie

4 likes

Eigenlijk kan ik niet kiezen, love allebei hoor

Ik heb echt zoveel verschillende noten-allergieën in m’n omgeving dat ik tegenwoordig echt even van te voren vraag: waar ben je ookalweer allergisch voor? Het verschilt namelijk van: pinda-allergie ook bij minuscule aanraking, pinda-allergie bij alleen zelf eten, pistache en amandel-allergie, juist alle noten behalve pinda’s, cashew-allergie etc.

2 likes

Heb jij mensen in je omgeving met twijfelachtige screenshot-discipline?

• Nee
  • Ja mensen die niet croppen
  • Ja mensen die er per ongeluk op tekenen
  • Ja mensen die het verkeerde screenshotten
  • Ja mensen die per ongeluk ook meldingen mee screenshotten
  • Ja op een andere wijze

0 stemmers

Hoe is je eigen screenshot-discipline?

• Wisselend
  • Matig
  • Vrij goed
  • Uitmuntend
  • Slecht

0 stemmers

Zijn boomers de ergste daders?

• Ja
  • Nee dat is een schadelijk stereotype

0 stemmers

Inspiratiebron: 50 plus kamerlid van Rooijen op Twitter:

(Die tweede foto is dus zijn slechte screenshot van 16:08, niet het mijne)

13 likes

Laurens Dassen zit daar ook maar treurig in zijn eentje

1 like

Of screenshot krijgen van een nieuwsartikel. Stuur gewoon t linkje.

4 likes

Laurens is nu al klaar met Maarten’s shenanigans

7 likes

O.a. van die zeebanket chocolaatjes, echt mijn guilty pleasure :drooling_face: En bij de Appie hebben ze van de bakkerij afdeling van die grote chocolade chip cookies met caramel aan de binnenkant. Ook zó lekker :drooling_face:

4 likes