Ik vind wel of niet willen trouwen zo’n persoonlijke keuze dat het een soort non discussie is. Alsof je discussieert over atheïsme ofzo. Sommige mensen voelen ergens iets bij en anderen niet.
Bij ons is het zo iets wat al heel lang op een soort to do lijst staat maar we geen zin hebben in het geregel
maar we hebben de afgelopen jaren toch wel wat dingen in onze omgeving gezien (een overlijden tijdens een vakantie in het buitenland, iemand die door ziekte wilsbekwaamheid verliest en er dus een gemachtigde aangewezen moest worden voor leven of dood beslissingen, gedoe over een partnerpensioen na overlijden) dat ik denk Nja kan geen kwaad om iig getrouwd te zijn. En ja je kan ook alles los regelen bij notarissen en je zal sowieso extra dingen moeten regelen maar het is een prima basis. Ik maak me er ook geen illusies over dat uit elkaar gaan na een leven samen en met kinderen zonder juridisch contract ineens heel makkelijk is ofzo. Ik denk dat ik toch liever iets regel voor alle shit die je kunt tegenkomen als je niet getrouwd bent dan het vermijden omdat we misschien wel uit elkaar gaan.