Ik vind ze wel echt lekker maar koop ze nooit. En dan wel Glacé en niks fancier dan dat.
Mijn bakker heeft roze koeken die echt een stuk lekkerder zijn.
Ik ook bij de bloedbank, met een blikje cola! Ik eet dat verder nooit en zeker niet in combinatie met cola haha. Maar is vaste prik bij de bloedbank.
Glace van de supermarkt heb ik tijdens mn zwangerschap echt geïnhaleerd, zooooo lekker! En voor altijd dus leuke herinnering aan, love roze koek
Woonde jij in U
?
Het zit bij ons in de familie, dus ik ken meerdere mensen met een notenallergie. Maar dat gaat dan specifiek om noten, dus snickers en amandel mogen wel. Ik ken dan weer niemand met een pinda allergie.
Mijn broertje is extreem allergisch voor alle noten, en ook pinda’s. Als hij ook maar iets van noot binnenkrijgt gaat zijn keel meteen dicht en moet hij een epipen in zijn been jassen en zsm naar het ziekenhuis. En ik ken daarnaast ook best veel mensen die in mindere mate allergisch zijn voor specifieke noten (bijvoorbeeld alleen voor macademia, en dan benauwdheid of huiduitslag krijgen, maar niet meteen kans op doodgaan als ze niet snel genoeg handelen)
Nee helaas, maar volgens mij hebben wel meer bakkers zulke koeken in het assortiment.
echt toevallig heb ik gisteren een pak glacé roze koeken gehaald voor het eerst in duizend jaar, in een avond opgegeten. echt heel lekker zo af en toe ik ga het wel vaker halen denk ik
oeh daar zit ook vulling in toch?
Ik wil dit eigenlijk helemaal niet weten, want ik koop ze niet omdat ik meestal bij AH kom en die hebben Glacé niet
En deze vind ik niet hetzelfde:
Ja en ze zijn zo lekker want dat randje van de koek steekt er een beetje bovenuit en die is wat hard, dus als je een hap neemt is dat een
heel fijn
mondgevoel ![]()
@Evenveel proberen op eigen risico!
ik woon met een paar huisgenoten nu en we moeten eind dit jaar allemaal het huis uit omdat ze het hierna volledig gaan verbouwen en op gaan splitsen
ik ga nu waarschijnlijk ergens naartoe verhuizen waar een hele lelijke vloer ligt. in het oude huis liggen genoeg meters mooiere vloer die ik graag mee zou willen nemen. een van m’n huidige huisgenoten wil absoluut niet dat we dit gaan vragen aan de verhuurder (vloer lag er al toen wij er in kwamen).
- gewoon vragen, niet geschoten altijd mis
- niet vragen; gaan ze waarschijnlijk moeilijk over doen/risico op verslechtering relatie
- anders
0 stemmers
ik snap het probleem niet zo? als ze nee zeggen is het ook prima maar ze gaan het anders 99% zeker toch weggooien en slopen
Wat heb je te verliezen? Jullie moeten dat huis toch al uit. Zou het gewoon vragen, als ze het toch gaan verbouwen wordt die vloer anders weggegooid lijkt me. Waarom wil je huisgenoot het niet?
Ik zie ook totaal niet in waarom dit tot verslechtering van de relatie zou zorgen, je kunt toch gewoon vragen van hey, als jullie de boel over de kop gooien, gaat de vloer er dan ook uit en kan ik die meenemen of gaan jullie die gebruiken? Lijkt mij echt een hele normale vraag en niet brutaal.
Een huisgenoot waar je straks niet meer mee woont/niet meer zal spreken wil dat niet? Daaagggg lekker vragen hoor, is toch chill als je het voor een prikkie over mag nemen (of zelfs gratis) en je een mooie vloer hebt.
volgens mij een principe ding? heb geen echt argument gekregen maar lijkt er vrij stellig over te zijn.
& @Drawster ja eens!
oké dank allemaal de uitslag is nu al duidelijk
ben over het algemeen wel bang voor huisbazen dus vandaar dat ik na haar nee ook begon te twijfelen
Het ergste wat kan gebeuren is dat de huisbaas zegt van nee, die willen we hergebruiken. Er zijn verder 0 consequenties.
Ik zou dit ook niet verder meer overleggen met de huisgenoot en gewoon even contact opnemen.
Je kan het altijd op duurzaamheid gooien
Die huisgenoot heeft toch niks te maken met wat jij met de verhuurder bespreekt? Gewoon vragen joh