Stel je persoonlijke vraag #56

Ja… zo communiceren voornamelijk mensen in slachtofferrol… die donderwolk de kamer in en wachten tot je vraagt ‘gaat het wel?’
Tegenwoordig weiger ik dat hahaha

5 likes

Oh ja van die mensen die steeds gaan zitten zuchten en mopperen en dan het liefst als je vraagt joh wat is er zeggen: Ach niks!
Nou val mij dan ook niet lastig, bedankt

3 likes

Wat grappig, ik heb ook op het girlscene forum gezeten. Heb via dat forum ook nog een studentenkamer gevonden.

3 likes

Dat zijn dezelfde mensen die een foto van een wachtkamer posten met de tekst “en toen zaten we in het ziekenhuis…”. En dan moet natuurlijk ook iedereen vragen wat er aan de hand is he!

13 likes

Ik had dus ook zo’n vriendin. Haar dochter stootte drinken om in mijn huis en die vriendin bleef gewoon zitten. Ik heb alles opgeruimd. Is inmiddels geen vriendin meer, en nee dit was niet de reden

1 like

Ken jij iemand persoonlijk tegenwoordig met een noten allergie?

• Ja
  • Nee
  • Ja 1
  • Meerdere

0 stemmers

Ik zat ff de poll te lezen over snickers etc en dan moet ik nu nog denken aan een meisje op de bassischool met een notenallergie vroeger. En dat was volgens mij best wel heftig. En verder nooit meer iemand tegengekomen? Of ja dat weet je dan natuurlijk niet

Eet jij wel eens roze koeken?

• Nooit gehad
  • Kan me de laatste niet herrineren
  • Dit jaar gehad
  • Maandelijks
  • Wekelijks
  • Dagelijks

0 stemmers

Een vriend van mij haalt dat dus altijd in huis als ik er ben omdat ik één (1) keer heb gezegd dat ik dat lekker vind. Dus nu eet ik ineens regelmatig roze koeken, wat een leven.

Heb jij een voorkeur?

• Eet dat niet
  • Nee geen voorkeur
  • Ja van de bakker (?)
  • Ja van Glacé (uit de automaat)
  • Supermarktmerk

0 stemmers

2 likes

Die van de AH bij het bakkersgedeelte zijn hemels. Per 4 verpakt. Vroeger kocht ik die en at ze alle 4 achter elkaar op. Daarom koop ik ze niet meer :grimacing:

7 likes

Standaard bij de bloedbank!

26 likes

Ik vind ze wel echt lekker maar koop ze nooit. En dan wel Glacé en niks fancier dan dat.

3 likes

Mijn bakker heeft roze koeken die echt een stuk lekkerder zijn.

4 likes

Ik ook bij de bloedbank, met een blikje cola! Ik eet dat verder nooit en zeker niet in combinatie met cola haha. Maar is vaste prik bij de bloedbank.

5 likes

Glace van de supermarkt heb ik tijdens mn zwangerschap echt geïnhaleerd, zooooo lekker! En voor altijd dus leuke herinnering aan, love roze koek

8 likes

Woonde jij in U :eyes:?

Het zit bij ons in de familie, dus ik ken meerdere mensen met een notenallergie. Maar dat gaat dan specifiek om noten, dus snickers en amandel mogen wel. Ik ken dan weer niemand met een pinda allergie.

1 like

Mijn broertje is extreem allergisch voor alle noten, en ook pinda’s. Als hij ook maar iets van noot binnenkrijgt gaat zijn keel meteen dicht en moet hij een epipen in zijn been jassen en zsm naar het ziekenhuis. En ik ken daarnaast ook best veel mensen die in mindere mate allergisch zijn voor specifieke noten (bijvoorbeeld alleen voor macademia, en dan benauwdheid of huiduitslag krijgen, maar niet meteen kans op doodgaan als ze niet snel genoeg handelen)

3 likes

Nee helaas, maar volgens mij hebben wel meer bakkers zulke koeken in het assortiment.

3 likes

echt toevallig heb ik gisteren een pak glacé roze koeken gehaald voor het eerst in duizend jaar, in een avond opgegeten. echt heel lekker zo af en toe ik ga het wel vaker halen denk ik

5 likes

oeh daar zit ook vulling in toch?

Ik wil dit eigenlijk helemaal niet weten, want ik koop ze niet omdat ik meestal bij AH kom en die hebben Glacé niet

En deze vind ik niet hetzelfde:

2 likes