Stel je persoonlijke vraag #56

Zeg je nou expres of per ongeluk 3 keer banen ipv bananen haha :joy:

8 likes

Hahaha autocorrectie gok ik icm met moe.

1 like

Ohh wat tof, lijkt me leuk om bij te zijn!

4 likes

Fruit komt eigenlijk altijd op en dat komt alleen maar door m’n vriend. Volgens mij is er geen fruit wat hij niet eet. Of ja het moet misschien extreem zijn zoals durian oid. Als het aan mij lag neen.

Vind/denk jij dat je veel soorten fruit lekker vindt?

• Ja het meeste wel
  • Nee ik ben een picky fruit eater
  • Mwah wel oke
  • Ewl fruit

0 stemmers

Wissel jij elke ochtend van ontbijt?
  • Ja
  • Nee
  • Ik eet geen ontbijt
  • Overig.

0 stemmers

Eet jij wel eens 2 avonden achter elkaar dezelfde maaltijd?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je één mocht kiezen, welk eet moment zou jij heel je leven het liefst hebben?
  • Ontbijt
  • Lunch
  • Avondeten

0 stemmers

Gebruik jij een boodschappen service?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Gebruik jij een maaltijdpakket service
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Gewoon 80% in een relatie, ja daar krijg je al die berichten over kinderen van…

2 likes

maar durian is qua smaak helemaal niet extreem! love durian

7 likes

Overigens zou je wel aan je vrienden kunnen vragen of je een keer een gastrol kan spelen in een sidequest? Dat is er vrij makkelijk in te fietsen! Dan speel je gewoon 1 of 2 sessies mee als een karakter wat de groep kort tegenkomt tijdens een “losse” quest.

3 likes

Ja dat snap ik ook wel haha, zou wat zijn als je 9 maanden nadat je officieel een relatie hebt meteen een kind krijgt

2 likes

ook niet iedereen met een lange relatie heeft of wil kinderen.

10 likes

Als je niet wil dat het erover gaat, moet je het onderwerp misschien niet zelf ook aanhalen.

6 likes

Ohh dat is ook goed om te weten, dat ga ik dan wel een keer voorstellen ja (:

Goh niet? Ik snap niet dat iedereen mijn reactie zo serieus neemt, ik snap toch ook wel dat niet iedereen automatisch kinderen heeft of wil als ze een partner hebben? Heb zelf ook geen kinderwens.

@Calypso Zoals ik zei heb ik zelf geen kinderen of kinderwens, maar de meerderheid van de mensen heeft uiteindelijk kinderen dus ik vind het wel logisch dat het af en toe buiten zw/k om er ook over gaat. Ik vind het geklaag over dat het altijd over kinderen gaat een beetje overdreven, en moet er inmiddels wel om lachen als ik het wéér lees. Dus mijn opmerking was niet serieus bedoeld, maar dat kwam blijkbaar niet over.

8 likes

Ik snap dit ook gewoon niet. Los van dat die hond mensen kan lastigvallen kan de hond toch ook gewoon ineens wegrennen? En zich misschien onder een auto slingeren? Ik snap ook niet hoe mensen daar zo koppig in kunnen zijn, lijn die hond gewoon aan in publieke ruimtes. Zat hondenparken waar ze wel gewoon los mogen.

3 likes

ik ga toevallig zometeen D&D’en, speel het al heel lang dus ik vind het leuk dat het nu wat algemeen bekender is geworden!

5 likes

Eet jij veel snoep/koekjes?

• Ja
  • Nee
  • Naja gemiddeld
  • Ik haat zoetigheid

0 stemmers

Een oud collega zei dat ze dacht dat ik dan wel aan de lijn zou doen smh. Naja na 2 weken kwam ze er wel achter. Ik hou niet van zoet en anders eet ik nog een halve pizza als ontbijt

2 likes

Koekjes gaan hier altijd over datum 🫣 Mijn puber heeft een snoepbakje waar 1x per week snoep in komt en dat was het wel

Chips is daarentegen dan weer niet aan te slepen bijna

1 like

Liefste elke dag chocolade, koekjes alles hahaha

3 likes

Heeft iemand hem kunnen bemachtigen :joy:? Ik zie dat er allemaal problemen zijn met de website

1 like

Ik vraag me dan weer af wat er als gemiddeld wordt gezien qua hoeveelheid snoepen.

• Meer dan 1 chocoladereep/zak chips per dag
  • 1 chocoladereep/zak chips per dag
  • 1 chocoladereep/zak chips per 2 dagen
  • 1 chocoladereep/zak chips per week
  • 1 chocoladereep/zak chips per maand
  • Anders, namelijk

0 stemmers

2 likes