Per week?! Daar stemmen de meeste op nu, dat vind ik dan dus weer niks haha.
Maar⊠in Totaal?
Dus je doet dan een week met een reep chocolade en verder snoep je niks zegmaar?
Maar snoep en koek â chips
Kijk jij onder je bed voor je gaat slapen?
- Ja altijd
- Ja maar ik vergeet het wel eens
- Nee
0 stemmers
Heb je een bepaalde reden omdat te doen? Of is het gewoon een soort avond ritueel?
Ik denk omdat ze bang is dat er monsters zitten?
Eigenlijk tussen 1x per week en 1x per 2 dagen in.
Ik zou zeggen per 3 of 4 dagen.
Ik heb het ongeveer 1,5 uur geprobeerd maar het is niet gelukt
Iemand komt op een door de weekse avond langs om 10 uur 's avonds. De volgende dag moet je opstaan om 8 uur 's ochtends. Diegene blijft max 1.5 uur.
- Dat vind ik prima
- Nee dat vind ik te laat ik wil slapen
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik zei ja prima kom maar ff dan, maar nu baal ik. Eigen schuld haha
Ja er was ooit een insluiper (toen ik ergens logeerde) en hoewel die niet onder het bed zat moet en zal ik nu zeker weten dat ik alleen in mijn kamer ben
Haha ok dit is supercute
Oh wat naar. Maar daar denk je nog elke avond aan of is het puur een gewoonte? Mn ex sloop ooit via de regenpijp mn slaapkamer binnen via het raam. Een vriend belde de politie en niet veel later stond er 4 politieman binnen. Maar dat was meer gewoon een idiote dronken actie van hem.
Ik ben er zelf juist minder angstig van geworden op dat gebied maar ik kan de angst wel begrijpen.
Ik denk altijd als er nu iemand binnensluipt en ik alleen slaap, dan gooi ik gewoon een hamer oid tegen zn hoofd (ligt toevallig onder het bed haha).
Voor de mensen die samenwonen/huisgenoten hebben. Als je alleen in huis slaapt, voel je je dan veilig?
- Ja hoor
- Nee
- Ik slaap never ever ooit alleen in huis
- Ik voel me een beetje angstig
0 stemmers
Het huis van mn ouders durf ik echt niet alleen in te slapen. Ik vind het echt griezelig op 1 of andere manier. Als ze op vakantie gingen toen ik ouder was vroeg ik altijd een vriendin of vriend om te blijven logeren.
Moet er wel bij zeggen dat ik mij alleen niet helemaal op mn gemak voel als vriend+honden niet thuis zijn. Als vriend weg is en honden wel thuis voel ik mij helemaal veilig
Ik denk dat best veel vrouwen hier âlastâ van hebben hoor. De eerste keer dat ik alleen moest slapen in het huis waar ik nu woon. Ik was echt doodsbang oh mijn god. Ik deed de ramen op slot met de sleuteltjes echt zo overdreven. En nu boeit het me helemaal niks meer zodra de deur maar op slot zit. Het is toch wel raar wat angst met een mens kan doen.
Komt bij mij ook doordat de vorige bewoners schijnbaar een miljoen sleutels bij hadden laten maken en niet tegen vrienden hadden verteld dat ze een nieuw huis gekocht hadden, waardoor er op een random avond ineens een random vrouw binnen kwam
Zij schrok bijna meer dan dat ik schrok, maar heb wel gelijk alle sloten laten vervangen
Inmiddels is het een gewoonte en ik ben ook niet meer bang hoor, maar er is altijd een kleine âwat alsâ aanwezig dus als ik op deze manier gerust ben denk ik dan maar
In mijn eigen huis voel ik me helemaal veilig in mân eentje, maar ik ben wel gewend geraakt aan in een bovenwoning wonen. Ik pas soms op het huis van mân ouders en dat is alleen een benedenverdieping en dan word ik soms een beetje para door de gedachte dat er zomaar iemand voor het raam kan staan 's avonds. Maar denk dat dat ook wel weer went als ik zelf weer ergens met een benedenverdieping zou gaan wonen