Jaa in de vorm van een gloeilamp volgens mij!
Echt jammer dat dat er niet meer is, want dat was echt geweldig
Haha dat kan ik me niet meer herinneren.
Wel dat je iets met gloeilampen kon doen daar, maar weet niet meer wat
Maar misschien was dat wel het zeepje hehe.
Echt zonde idd dat het niet meer bestaat. Was echt leerzaam en leuk.
Ja ook wel een “werken in het onderwijs” dingetje misschien? 2jr terug kreeg iedereen zelfs een rituals bus schuim als kerst present haha.
Maar ook wel vaak van ouders als bedankje oid
Maar over het algemeen hoef ik het nooit te kopen haha
Nee laatst was volgens mij hier de consensus dat dat een stom kado is. Maar ik zou echt graag douchegel krijgen en krijg het nooit
en ja ook middelmatige luxe zoals rituals
Ik ben mn handschoenen kwijt maar ben bang dat ze nog in mn total loss auto liggen, op de sloop dus
Sterker nog ik heb voor mn verjaardag rituals barsoap gevraagd haha
Ik haal meestal van die enorme verpakkingen van random merken in de Turkse supermarkt; zijn meestal uit zuid-Europese landen of uit Turkije/ oost-Europa.
Het ergste vond ik nog bij mn eerste echte vriendje die van weetikveel wat voor maandenlang defensie kamp/training kwam. Hij had alleen een blok zeep bovenop het muurtje van zn douche liggen. Ik moest echt springen om dat enige blok zeep er vanaf te krijgen. Dat blok gleed elke keer uit mn hand en ik kreeg en een hele rare stroeve huid van. Al na 2 keer douchen heb ik daar maar mn eigen douchegel neergezet
. En ik vind gewoon dove ofzo prima hoor. Douche je wel eens met zo’n ouderwets stuk/blok zeep?
- Ja standaard
- Nooit
- Ja soms
0 stemmers
Ik zag ook een video waarin zo’n vrouw haar eigen zeep maakt en zegt hoe mega schadelijk de douchegels zijn die wij gebruiken. Geloof je daarin?
- Ja
- Nee wat een gezeik weer joh
- Mwah misschien deels waar
0 stemmers
Vroegah. Met al die Lush blokken
…
Shampoo bars, allessss
M’n ouders vonden dat echt vreselijk want was een grote parfumerie nadat ik gedoucht had ![]()
We gaan wandelen! Welke wandeling kies je?
En wat heb je aan?
En wat heb je als lunch meegebracht?
Na een paar uur wandelen kom je op je eindbestemming. Wat is je ideale eindpunt?
Mogen we ook een drankje kiezen? Dan neem ik een lekker koud biertje 0,0
Veel minpunten voor de AI fotos
Veel plezier met wandelen. Ik blijf lekker op de bank te rotten
Ik was met altijd met een Afrikaanse douchespons en Dove zeep maar dat is niet zo uitdrogen als zo’n blok zeep dat op een gegeven moment barst van droogte. En ja je wordt zo stroef daarvan, brr
ik was te lui om ze eruit te filteren, pinterest geeft er veel te veel helaas
Mocht je dat willen bij de instellingen kun je nu uitschakelen dat je nog ai gegenereerde foto’s ziet.
wie wordt vervelender als volwassene
- theatre kids
- paardenmeisjes/jongens
0 stemmers
Even off topic, is dit in een fysieke winkel te koop? Kom vrijwel alleen amazon etc altijd tegen.
Je bedoelt een African Netsponge toch?