Stel je persoonlijke vraag #56

Zelfs als je dat uitzet word je (ik in ieder geval) nog doodgegooid met AI dingen, en je kan het ook nergens melden als zijnde AI

2 likes

Heb de mijne hier gekocht maar dit schijnt niet de echte te zijn:

Ik hoop er nog een keer een tegen te komen, ik kom weleens in een haarproducten-winkel in De Bijlmer, het zou me niet verbazen als zij die wel hebben.

2 likes

Ah wilde zelf bijna hier bestellen. Jammer sat hij waarschijnlijk niet echt is!

Tripje naar De Bijlmer is altijd goed!

1 like

Maar hij is wel fijn hoor! Het blijft schoon, gaat niet stinken en je kunt er goed mee boenen. Dus prima maar m’n goal is om nog een keer een authentieke ergens te vinden.

1 like

O echt dat is knudde. Was mij nog niet opgevallen.

waarom is 34% zo tering idioot om met een Spijkerbroek te gaan wandelen??? Eenmaal nat en het wordt nooit meer droog.
En er zijn nog meer gekken die met een GLAZEN bak gaan wandelen???

20 likes

Omdat ik niet ga wandelen als ik weet dat het gaat regenen? :rofl:

1 like

niets zo veranderlijk en onvoorspelbaar als het weer in de bergen :nerd_face:
of een menselijk lichaam. val je zo pardoes in die waterval. dat is een verdere koud en natte tocht dan, die spijkerbroek

9 likes

Het was ook niet helemaal serieus, want je hebt t inderdaad niet in de hand. :sweat_smile: is gewoon onpraktisch die outfit

1 like

Over die outfits heb ik dus stom lang nagedacht hahaha :joy:. Als die ene een fijne zachte jeans is dan vind ik die het leukst. Maarja dan heb ik geen rugzak? Dan moet ik voor die andere gaan maar die vind ik zo degelijk. Wat is het voor weer? Wat moet je met zo’n klein kuttasje in de bergen? Ik heb wel laagjes nodig want het kan warm of koud worden. Dus ja what to do :exploding_head:

2 likes

Haha oh ik lees dit nu pas maar ik zat ook zo in mn hoofd met de praktische kant.

ik denk dat het voor haar brillenhoesje en -doekje is!

Maar jij zegt over die jeans dat het nooit droogt, alsof die groene dat dan wel doet? Of is dat andere stof? Nouja ik zal dan wel puur om praktische redenen voor die outfit kiezen. En wie gaat er wandelen in een legging? Je wil toch wel zakken hebben? Mobiel, kauwgom, pepermuntjes, snoepjes tampons, lippenbalsem weetikhet wat ik daar zou inproppen zonder rugzak.

Omdat ik ben uitgegaan van een chille wandeling van 2 uurtjes ofzo in makkelijk gebied, niet een of andere leipe berghike van een hele dag of meer. Daar zou ik wel fatsoenlijke wandelkleding voor aantrekken uiteraard, maar voor dat eerste niet.

11 likes

Ik ga stuk om @Jumpsuit en @ellegirltalk ik heb zo vaak in een spijkerbroek of legging gelopen soms zelfs in een jurk. De meeste spullen zitten uiteindelijk in je (hike)tas dus kies ik gewoon wat ik op dat moment het meest comfortabel vind. Ik vind zo’n echte wandelbroek/afritsbroek helemaal niet lekker lopen. Leuk dat het een sneldrogende stof is maar als het de 30 graden aan tikt dan is het ook een enorme broeinest qua zweet en dat vind ik oncomfortabel. Een sportlegging droogt ook snel zonder dat broeierige gevoel. Voldoende vocht en juiste schoenen als in schoenen waar je uren op kunt lopen zijn imo belangrijker dan welke kleding je precies aan hebt (weerextremen buitenbeschouwing gelaten).

6 likes

Mijn plan is om volgend jaar zomer naar Kauai te gaan dus die waterval eindbestemming ga ik dan hopelijk in het echt zien :heart_eyes:

6 likes

Jaa zo bizar mooi daar!!

3 likes

Professioneel kom ik eens in de zoveel tijd in contact met ‘paardemensen’ en ik vind dat helaas vaak vreselijke mensen.

Ja dat is heel gegeneraliseerd, voordat ik alle former Penny Paardemeisjes over me heen krijg.

2 likes

Wow krijg nu een flashback naar iemand hier die Penny heette Penny_lane ofzo of wat was het ook alweer? Ze had vaak “ruzie” met mede forummers.

3 likes

en toen had iemand haar een dm gestuurd met een tutorial hoe ze haar forumgedrag moest verbeteren hahahahah echt weird

8 likes