Hoe duur denk je dat het was om deze reclame hunebed te bouwen
- 500
- 1000
- 2500
- 5000
- 10000
- 25000
- 50000
- 100000
- 250000
- 500000
0 stemmers
Het heeft 50.000 gekost
0 stemmers
Het heeft 50.000 gekost
Wat een gedrocht
Ik vind het dan toch altijd weer knap dat ze zoiets dan toch weer zo duur weten te maken. En dat er dan nog een koper voor is ook.
Ik denk niet per se elke week maar zeker een paar keer per maand.
Ken jij mensen die geen smartphone hebben?
0 stemmers
Zou je zelf zonder smartphone willen?
0 stemmers
Alleen mijn opa, hij heeft het wel even geprobeerd maar het was echt niks voor hem
Een paar mensen in mijn vrienden kring hebben een ‘ouderwetse’ flipphone. Ik zou dat eigenlijk ook wel willen (ik heb sowieso al geen social media behalve dit forum) maar het is zo handig! Ik kan niet zonder bepaalde apps leven zoals Google keep, Google agenda, Google maps, routinery, ing app en zo
Ik ben live
-aangepast door moderator-
de voorvertoning doet het niet, hoop dat het goed gaat!! tering wat spannend dit haha (over nieuwe dingen doen gesproken)
Edit: oeps blijkbaar mag ik geen webshop delen. Mag wel in pb
Maar ben er ook zo weer op uit gekeken.
oh my god ik heb al m’n eerste verkoopje!!
edit: oh nee het was spam, sad haha
Dit is zo leuk! Ik heb je even opgeslagen voor in de toekomst haha
Ja, ik ben dus een tijde zonder geweest en miste toen de bank app en Google maps wel echt!
Haha maar hij is dus niet verkocht (het heeft gewoon zoveel gekost om te maken) maar ze hebben dat ding neergepleurd waar het niet mocht en nu moet hij weg
‘‘normaal’’` ? Als in, alle andere opties zijn abnormaal?
haha nee natuurlijk bedoel ik dat niet zo
Heb jij wel eens iemand gebeten?
0 stemmers
Ik vind het niet zo logisch dat montessori en dalton onder reguliere school valt in deze poll geloof ik? Is echt totaaaaaaaal ander onderwijs
Mijn zus
Vanaf welke leeftijd is het absurd om te bijten?
0 stemmers
Denk dat de ene dalton/montesorri de andere niet is. Mijn middelbare Montessori school had alleen tweede uur keuzevak en je moest alles binnen een periode afhebben ipv alle delen op specifieke data maar het was verder echt gewoon standaard onderwijs.