Oh goh. En dan had je verder dus wel klassikaal les?? Heb zelf op montessori basisschool gezeten dus weet eigenlijk niet hoe de middelbare is, maar wij hadden nooit klassikaal les en altijd “vrij werken” en alleen aan t einde van de week werd geteld wat we eigenlijk hadden uitgespookt de hele week
Tenzij je je moet verdedigen tegen een volwassen man, dan is bijten zeker toegestaan
Ja hoor! We hadden standaard rooster elke dag dezelfde uren met dezelfde klas.
Brugklas havo/vwo was t/m de derde (ze hadden geen vmbo of gymnasium) en dan pas hoefde je te kiezen. Je moest je werk laten aftekenen 4x per jaar en die datum stond van te voren vast en het was dan je eigen verantwoordelijkheid om op tijd alles af te hebben. Tentamens waren voor iedereen op hetzelfde tijdstip. Alleen in het tweede uur mocht je kiezen welk vak je ‘extra’ wilde volgen die dag en dan zat je dus wel met klas 1 - 5/6 door elkaar en moest je zelfstandig werken met mogelijkheid tot vragen stellen. Maar voor de rest heb ik gewoon een heel standaard school ervaring gehad haha, niks bijzonders aan.
De laatste keer dat ik iemand heb gebeten was uit zelfverdediging. Dus voor mij zit er geen grens aan.
Zelfverdediging of seks.
Ik zat op dalton en dat was ook gewoon heel regulier en klassikaal eigenlijk. Het werkte alleen met weektaken die je dan zelf kon indelen tussen klassikale blokken door.
We dachten nét niet meer dat je titel op BDSM sloeg, kom je hier mee
Lekker een stukje verwarring voor de mensen thuis.
ja klopt maar ik was specifiek benieuwd naar vrije school in die eerste poll! en ik vind het verschil tussen vrije school en regulier/dalton/etc veel groter (iig qua filosofie) dan de verschillen onderling.
heb iig nog nooit iemand horen zeggen ‘jij bent echt een daltonkind’ maar ‘een vrijeschoolkind’ zijn of iemand zo omschrijven is wel een ding
Hahaha wtf. Dit is zo random. Een meisje op de peuterspeelzaal beet kinderen. Echt in je arm etc. Ze zou naar dezelfde basisschool maar dat mocht om die reden niet meer omdat het wel echt afwijkend gedrag was. Hoe kom je hier zo op? maar nu zie ik dat bijna de helft dit wel eens heeft gedaan. Wtf is mis met jullie!
Mijn vriend heeft geen smartphone, ook nooit eentje gehad (en hij is 33, ik date niet met een opa haha)
Maar een keer bijten of consistent als reactie op iets bijten is wel een verschil toch
Ik heb op de Vrije School gezeten en vond het afgrijselijk maar misschien lag dat specifiek aan mijn school.
Als je Luis Suarez heet is dit op je 38e gewoon nog prima.
Vind het zo absurd, je bent toch geen zwerfhond?
Vind jij dille lekker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb het idee dat dat een beetje zo’n love it or hate it kruid is net als koriander.
Ik vind het ‘oke’. Koriander daarentegen vind ik echt heel vies en dan eet ik het eten niet op.
Je #1 favoriete verse kruiden?
- Basilicum
- Peterselie
- Koriander
- Tijm
- Rozemarijn
- Oregano
- Dille
- Munt
- Salie
0 stemmers
#2 favo?
- Basilicum
- Peterselie
- Koriander
- Tijm
- Rozemarijn
- Oregano
- Dille
- Munt
- Salie
0 stemmers
#3 favo?
- Basilicum
- Peterselie
- Koriander
- Tijm
- Rozemarijn
- Oregano
- Dille
- Munt
- Salie
0 stemmers
Welke vind je het minst?
- Basilicum
- Peterselie
- Koriander
- Tijm
- Rozemarijn
- Oregano
- Dille
- Munt
- Salie
0 stemmers
Collega A zegt tegen collega B “ik kan mezelf niet zijn bij jou”.
Van wie is dit het “probleem”?
- Collega A
- Collega B
- van allebei
- van geen van beide
0 stemmers
Zonder context echt niet te zeggen
Je bent er toch om je werk te doen en niet om “jezelf te zijn”, ik zou echt niks met zo’n uitspraak kunnen.
Plus ik denk dan gelijk dat het iemand is die ongepaste uitspraken doet en dan zegt “je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig” want wat is anders het probleem met “jezelf zijn”.