Maar een keer bijten of consistent als reactie op iets bijten is wel een verschil toch
Ik heb op de Vrije School gezeten en vond het afgrijselijk maar misschien lag dat specifiek aan mijn school.
Als je Luis Suarez heet is dit op je 38e gewoon nog prima.
Vind het zo absurd, je bent toch geen zwerfhond?
Vind jij dille lekker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb het idee dat dat een beetje zoān love it or hate it kruid is net als koriander.
Ik vind het āokeā. Koriander daarentegen vind ik echt heel vies en dan eet ik het eten niet op.
Je #1 favoriete verse kruiden?
- Basilicum
- Peterselie
- Koriander
- Tijm
- Rozemarijn
- Oregano
- Dille
- Munt
- Salie
0 stemmers
#2 favo?
- Basilicum
- Peterselie
- Koriander
- Tijm
- Rozemarijn
- Oregano
- Dille
- Munt
- Salie
0 stemmers
#3 favo?
- Basilicum
- Peterselie
- Koriander
- Tijm
- Rozemarijn
- Oregano
- Dille
- Munt
- Salie
0 stemmers
Welke vind je het minst?
- Basilicum
- Peterselie
- Koriander
- Tijm
- Rozemarijn
- Oregano
- Dille
- Munt
- Salie
0 stemmers
Collega A zegt tegen collega B āik kan mezelf niet zijn bij jouā.
Van wie is dit het āprobleemā?
- Collega A
- Collega B
- van allebei
- van geen van beide
0 stemmers
Zonder context echt niet te zeggen
Je bent er toch om je werk te doen en niet om ājezelf te zijnā, ik zou echt niks met zoān uitspraak kunnen.
Plus ik denk dan gelijk dat het iemand is die ongepaste uitspraken doet en dan zegt āje mag ook niks meer zeggen tegenwoordigā want wat is anders het probleem met ājezelf zijnā.
Aan de andere kant, wat is de reden. Als je zegt āik kan mezelf niet zijn bij jou want ik voel me heel onveilig, elke keer als ik iets wil zeggen lach je me uitā dan is het al compleet iets anders dan dat je uit het niks zegt dat je jezelf niet kan zijn
Nee ik vind dit oprecht echt heeeel raar als kinderen elkaar BIJTEN. Echt what hell.
Mn psychiater vroeg destijds of ik wel eens terug sloeg, was bij een soort verplichte traumaverwerking. Als ik weet dat de helft van dit forum mensen wel eens heeft gebeten wtf dat is zo gestoord. Dan verlies je sowieso al weer het vertrouwen. Een mens bijten man man. Je bent toch geen fuckin dier.
Of gaat het zelfs zo gestoord dat de volgende vraag ia wie heeft iemand wel eens gestoken? Come on
Jij bent echt queen in het overdrijven sjeezus
Ja alle kinderen die wel eens hebben gebeten worden later een soort Jeffrey Dahmer
Oh nou dankje, ik vond het zelf nogal overdreven
- ik heb alleen als kind iemand gebeten
- ik heb alleen als volwassene iemand gebeten
- ik heb als kind en volwassene iemand gebeten
0 stemmers
Waauw deze queeeeen in overdrijven (?) Heb jij wel eens iemand gebeten?
- Ehn nee ik ben normaal
- Ja
0 stemmers
Mijn broer nadat hij mij had gebeten
Omg dankjewel ik heb zoān ontzettende hekel aan dille en alles smaakt alleen maar naar dille als je er dille op/door doet. Het smaakt voor mij ook een soort van chemisch, een heel penetrante smaak.
Heb overigens ook een ontzettende hekel aan de smaak van hazelnoten. Niet Nutella, maar hazelnoot/hazelnoot olie ga ik zo ontzettend slecht op.
Hadden we deze vraag gisteren al niet beantwoord?
Ahh het zoveelste land dat Israel ineens aanvalt, wat denken we?
- Dat mogen ze doen
- Kan IsraĆ«l alsjeblieft opkāļøen voordat we allemaal in een wereldoorlog terecht komen door die mongolen
0 stemmers