Stel je persoonlijke vraag #56

Maar een keer bijten of consistent als reactie op iets bijten is wel een verschil toch

Ik heb op de Vrije School gezeten en vond het afgrijselijk maar misschien lag dat specifiek aan mijn school.

3 likes

Als je Luis Suarez heet is dit op je 38e gewoon nog prima.

Vind het zo absurd, je bent toch geen zwerfhond?

4 likes

Vind jij dille lekker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb het idee dat dat een beetje zo’n love it or hate it kruid is net als koriander.

1 like

Ik vind het ā€˜oke’. Koriander daarentegen vind ik echt heel vies en dan eet ik het eten niet op.

3 likes

Je #1 favoriete verse kruiden?

• Basilicum
  • Peterselie
  • Koriander
  • Tijm
  • Rozemarijn
  • Oregano
  • Dille
  • Munt
  • Salie

0 stemmers

#2 favo?

• Basilicum
  • Peterselie
  • Koriander
  • Tijm
  • Rozemarijn
  • Oregano
  • Dille
  • Munt
  • Salie

0 stemmers

#3 favo?

• Basilicum
  • Peterselie
  • Koriander
  • Tijm
  • Rozemarijn
  • Oregano
  • Dille
  • Munt
  • Salie

0 stemmers

Welke vind je het minst?

• Basilicum
  • Peterselie
  • Koriander
  • Tijm
  • Rozemarijn
  • Oregano
  • Dille
  • Munt
  • Salie

0 stemmers

Collega A zegt tegen collega B ā€œik kan mezelf niet zijn bij jouā€.
Van wie is dit het ā€œprobleemā€?

• Collega A
  • Collega B
  • van allebei
  • van geen van beide

0 stemmers

1 like

Zonder context echt niet te zeggen

27 likes

Je bent er toch om je werk te doen en niet om ā€œjezelf te zijnā€, ik zou echt niks met zo’n uitspraak kunnen.

Plus ik denk dan gelijk dat het iemand is die ongepaste uitspraken doet en dan zegt ā€œje mag ook niks meer zeggen tegenwoordigā€ want wat is anders het probleem met ā€œjezelf zijnā€.

5 likes

Aan de andere kant, wat is de reden. Als je zegt ā€œik kan mezelf niet zijn bij jou want ik voel me heel onveilig, elke keer als ik iets wil zeggen lach je me uitā€ dan is het al compleet iets anders dan dat je uit het niks zegt dat je jezelf niet kan zijn

15 likes

Nee ik vind dit oprecht echt heeeel raar als kinderen elkaar BIJTEN. Echt what hell.

Mn psychiater vroeg destijds of ik wel eens terug sloeg, was bij een soort verplichte traumaverwerking. Als ik weet dat de helft van dit forum mensen wel eens heeft gebeten wtf dat is zo gestoord. Dan verlies je sowieso al weer het vertrouwen. Een mens bijten man man. Je bent toch geen fuckin dier.

Of gaat het zelfs zo gestoord dat de volgende vraag ia wie heeft iemand wel eens gestoken? Come on

Jij bent echt queen in het overdrijven sjeezus

53 likes

Ja alle kinderen die wel eens hebben gebeten worden later een soort Jeffrey Dahmer

6 likes

Oh nou dankje, ik vond het zelf nogal overdreven

3 likes
  • ik heb alleen als kind iemand gebeten
  • ik heb alleen als volwassene iemand gebeten
  • ik heb als kind en volwassene iemand gebeten

0 stemmers

2 likes

Waauw deze queeeeen in overdrijven (?) Heb jij wel eens iemand gebeten?

• Ehn nee ik ben normaal
  • Ja

0 stemmers

1 like

Mijn broer nadat hij mij had gebeten

3 likes

Omg dankjewel ik heb zo’n ontzettende hekel aan dille en alles smaakt alleen maar naar dille als je er dille op/door doet. Het smaakt voor mij ook een soort van chemisch, een heel penetrante smaak.

Heb overigens ook een ontzettende hekel aan de smaak van hazelnoten. Niet Nutella, maar hazelnoot/hazelnoot olie ga ik zo ontzettend slecht op.

4 likes

Hadden we deze vraag gisteren al niet beantwoord?

3 likes

https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6368477/israel-valt-leiders-van-hamas-aan-in-qatar-explosies-gehoord-in-doha.html

Ahh het zoveelste land dat Israel ineens aanvalt, wat denken we?

• Dat mogen ze doen
  • Kan IsraĆ«l alsjeblieft opkāš“ļøen voordat we allemaal in een wereldoorlog terecht komen door die mongolen

0 stemmers

2 likes