Je hebt zin in een chocoladereep met karamel.
Waar ga je voor?
- Harde karamel
- Zachte karamel
- Vloeibare karamel
- Een andere vorm van karamel
- Geen karamel, maar wil wel stemmen
0 stemmers
Je hebt zin in een chocoladereep met karamel.
Waar ga je voor?
0 stemmers
En dan daarna een schoon shirt aan
Met Dulce de leche, telt wel als karamelachtig toch?
Waar haal je dat? Een chocolade reep met dulce de leche?
Vind jij het specifiek ongemakkelijk om naar een baby (onder de 9 maanden oid) te kijken?
0 stemmers
Die dove repen ![]()
![]()
Ze kijken je altijd zo verwachtingsvol aan en ik heb niet altijd zin om ze te entertainen. Dus ga je dan een baby negeren? Kind kan er niks aan doen dat het geboren is en dat gestaar onderdeel van hun ontwikkeling is, maar ik vind het maar ongemakkelijk.
Ja dat gestaar icm een domme lege blik, krijg er echt rillingen van, wat wiiiiiil je van me?!
Een feestje bouwen en je geld op doen!!

Nee serieus minder nadenken over eventuele uitgaven, minder werken indien mogelijk maar niet per se zo veel verschil denk ik?
Haha wat hoe heb ik dit geschreven ipv verongelijkt. Obvio ben ik niet jaloers ![]()
Ook niet helemaal juist volgens mij, verongelijkt is toch eerder wanneer iemand jou onrecht aandoet
Ja, misschien dat ze afkeer of afschuw bedoelde
Hoeveel uur werk jij?
0 stemmers
Vind je dit een fijn aantal uren en ben je hier tevreden mee?
0 stemmers
38 ![]()
Heb jij vannacht de slaapkamerramen open gehad?
0 stemmers
Ik las dat veel hier altijd de ramen open hebben. Maar het regende en waaide zo hard dat ik me afvraag hoe je dan nog lekker kan slapen.
Rolluik op gaatjes stand voor het raam.
Ah ja ik heb geen gaatjes stand. Je schuift/duwt hem gewoon open naar boven. Maar als het hier behoorlijk waait valt ook alles van de vensterbank. Waar je nog meer van schrikt dan de wind.
Ik vond de geluiden van buiten wel aangenaam eigenlijk
Nu heb ik geen spullen die me om de oren waaien dat scheelt natuurlijk ![]()
Het waaien is niet zo’n probleem, maar er komt regen mee naar binnen dus toch maar dichtgedaan
Vind je het gezellig om te gaan slapen met storm buiten?
0 stemmers