Stel je persoonlijke vraag #56

Ik adviseer je even op de Instagram van Lieke Nogwat (voetbalster) te kijken als je aan Spanje dacht. Zij kondigde zoiets aan en allemaal boze Spanjaarden eronder.

Nederlanders zouden echt meer zoals Spanjaarden moeten zijn, gewoon echt oprotten zeggen tegen al die touristen en expats.

6 likes

Zou heel goed voor een aantal naasten zorgen, mijn hypotheek afbetalen zodat ik wat er ook gebeurd niet echt meer afhankelijk ben van werk. Stoppen met mijn baan na mijn phd en een leuke maatschappelijke huiskamer hier in de buurt starten. Huis in het buitenland kopen om elke vakantie heen te kunnen met vrienden en familie, mijn oma elk halfjaar naar Suriname laten gaan. De rest sparen/beleggen.

12 likes

Ik vind dit niet hebberig genoeg, Rutte is teleurgesteld!

1 like

Ik zou Rutte kopen

13 likes

Hot

6 likes

Je kan kiezen voor een groene bank ja als je dat bedoelt? Ik zit bij asn om die reden (na 20 jaar ABN :sob:). Maar je kan ook zelf geld in groene fondsen stoppen.

@Zemraluani nee geen Spanje dankje. Leuk om te zien in welke bakjes je me graag wilt plaatsen.

2 likes

Wat zou jij doen als je op straat langs iemand met een hakenkruis/nazi dingen loopt?

• Niks
  • Vriendelijk toeknikken
  • Slaan
  • Iets tegen diegene aangooien
  • Uitschelden

0 stemmers

1 like

Mag ik ook afgunstig kijken en verder geen geweld gebruiken?

1 like

Dat komt neer op niks.

Waarom afgunstig, wil je zelf ook graag een hakenkruis hebben?

41 likes

Je hebt zin in een chocoladereep met karamel.

Waar ga je voor?

• Harde karamel
  • Zachte karamel
  • Vloeibare karamel
  • Een andere vorm van karamel
  • Geen karamel, maar wil wel stemmen

0 stemmers

1 like

En dan daarna een schoon shirt aan

3 likes

Met Dulce de leche, telt wel als karamelachtig toch?

6 likes

Waar haal je dat? Een chocolade reep met dulce de leche?

1 like

Vind jij het specifiek ongemakkelijk om naar een baby (onder de 9 maanden oid) te kijken?

• Ja!
  • Nee, heb dat met alle leeftijden kinderen
  • Nee, heb dat met geen enkele leeftijdsgroep

0 stemmers

1 like

Die dove repen :heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Ze kijken je altijd zo verwachtingsvol aan en ik heb niet altijd zin om ze te entertainen. Dus ga je dan een baby negeren? Kind kan er niks aan doen dat het geboren is en dat gestaar onderdeel van hun ontwikkeling is, maar ik vind het maar ongemakkelijk.

4 likes

Ja dat gestaar icm een domme lege blik, krijg er echt rillingen van, wat wiiiiiil je van me?!

6 likes

Vies terugkijken, houden ze vanzelf op met dat gestaar.

2 likes

Een feestje bouwen en je geld op doen!!

17579628040446876519925529775443

Nee serieus minder nadenken over eventuele uitgaven, minder werken indien mogelijk maar niet per se zo veel verschil denk ik?

6 likes