Stel je persoonlijke vraag #56

Ja deze! Wat een rotklap was dat zeg

2 likes

Wow memory unlocked dat we een opvoering deden voor de halve (basis)school en ik toen uit mijn broek scheurde

2 likes

Ja deze ook idd! Nog steeds geen idee hoe ik die paal gemist kan hebben in mijn zicht :joy:

2 likes

Bananenschillen zijn dus echt SUPER glad!! Keihard gevallen op straat :sob:

2 likes

Als je echt heel erg goed bent in scammen, zou je dat dan gewoon mogen doen?

• Nee wetten zijn wetten
  • Ja dat zie ik als een kunstenaar die zijn/haar kunst moet kunnen uitvoeren

0 stemmers

1 like

Gevallen omdat mn veters bleven haken in het haakje van de andere schoen :sweat_smile:

4 likes

Keihard tegen een glazen deur lopen die ik niet gezien had 🫠

7 likes

Mijn losse veter om mijn trappers van mijn fiets met terugtraprem. Ik kon me alleen maar laten vallen.
Nasty hoor…

11 likes

Ik heb een keer met de (metalen) deurklink van een glazen deur in m’n handen gestaan terwijl de rest van de deur niet meer bestond omdat iemand de andere deur er tegenover dichtgooide/opendeed (niet gezien) en toen sloeg de deur die ik net wilde openen dus totaal kapot door de wind of hoe noem je dat? Dat er zo’n super sterke trek staat ineens.

6 likes

Met je hak in je omgevouwen broekspijp stappen en van de trap donderen is ook een klassieker. Herinner me die gladde marmeren trap nog op de middelbare :sob:

7 likes

Ligt eraan wie je scamt!!! Robin Hood achtige doelgroep :white_check_mark: oude omaatjes beroven van geld :x:

17 likes

op m’n werk (horeca) zijn mensen vaak mega ongeduldig, voornamelijk als het gaat om wanneer ze de menukaart mogen zien. dus ff een poll om te kijken hoe jullie erover denken

de situatie: je gaat op een vol terras zitten, en bestelt wat te drinken. je vraagt gelijk om de menukaart. de medewerker zegt dit: die kom ik zo bij u brengen! vervolgens worden binnen 2 minuten de drankjes geserveerd. je zegt dan tegen de medewerker die de drankjes serveert het volgende: je collega zei net dat ze de kaart zou brengen, daar had ik namelijk al om gevraagd. die medewerker zegt dan dit: ze komt de kaart zo brengen! degene die de drankjes serveert is een loper/runner, dus mag alleen dienbladen lopen en geen menukaarten geven. je wacht nog 1 minuut en ziet een stapel menukaarten liggen dus je pakt hem zelf.

• ik vind dit gedrag ongeduldig
  • ik vind dit normaal gedrag

0 stemmers

• ik doe zit zelf ook
  • ik doe dit zelf niet

0 stemmers

vind jij het normaal dat je eerst de drankjes geserveerd krijgt en daarna de menukaart krijgt?

• ja
  • nee

0 stemmers

zou jij zelf de menukaart pakken als je hem ziet liggen? ga er ff vanuit dat je geen haast hebt en de bediening is gewoon snel.

• nee joh, ze komen die kaart vanzelf wel brengen
  • ja hoor, ik wil gewoon eten

0 stemmers

3 likes

Workout elastiek losgeschoten en in m’n gezicht geklapt. Leek wel in elkaar gemept😂

2 likes

Ik zou de menukaart samen met de drankjes verwachten, dat is het enige. Je kan die best meegeven aan een runner zou ik denken. Die gasten moeten toch nog kijken.

Of idealiter als personeel, geef gewoon ff snel een menu van een lege tafel, dat kost je 10 sec en dan hoeven je gasten niet te wachten.

Dus wel ongeduldig gedrag (vooral wat is nou 3 minuten), maar vanuit horecaperspectief niet zo handig.

23 likes

Soms vind ik het wel irritant om eerst drankjes te krijgen omdat ik dan gewoon even op de kaart wil kijken wat ze allemaal hebben qua drinken, maar 9/10 keer weet je toch al wel wat je wil drinken dus dan maakt het niks uit.

15 likes

Het scheelt wel waar ik ga eten, maar eigenlijk wil ik sowieso eerst de menukaart hebben voor ik überhaupt drankjes bestel, ik wil eerst weten wat ze hebben. Als ik gewoon in een casual restaurant zit en bijvoorbeeld de (lege) tafel naast ons heeft een menu liggen, dan pak ik die. Maar in een iets meer fancy restaurant ben ik wat geduldiger maar daar blijf ik waarschijnlijk ook langer dan ergens even snel een hapje eten en binnen een uur weer weg. Echt afhankelijk van mijn mood kan ik ook heel ongeduldig zijn of juist heel geduldig.

33 likes

Ik wil eerst de menukaart want anders weet je niet welke speciale drankjes ze hebben bijv home made ijsthee limo of cocktails

22 likes

Dat kan een klant toch niet weten.

31 likes

Ik vind dat hele concept met runners etc. Gewoon niet zo gastvrij. Snap dat ze efficient winst willen maken maar als klant wil ik ontvangen worden met een menukaart

63 likes

nee maar ff voor de context hier.

@rest er staat wel een drankenkaart op tafel! haha

2 likes