op m’n werk (horeca) zijn mensen vaak mega ongeduldig, voornamelijk als het gaat om wanneer ze de menukaart mogen zien. dus ff een poll om te kijken hoe jullie erover denken
de situatie: je gaat op een vol terras zitten, en bestelt wat te drinken. je vraagt gelijk om de menukaart. de medewerker zegt dit: die kom ik zo bij u brengen! vervolgens worden binnen 2 minuten de drankjes geserveerd. je zegt dan tegen de medewerker die de drankjes serveert het volgende: je collega zei net dat ze de kaart zou brengen, daar had ik namelijk al om gevraagd. die medewerker zegt dan dit: ze komt de kaart zo brengen! degene die de drankjes serveert is een loper/runner, dus mag alleen dienbladen lopen en geen menukaarten geven. je wacht nog 1 minuut en ziet een stapel menukaarten liggen dus je pakt hem zelf.
- ik vind dit gedrag ongeduldig
- ik vind dit normaal gedrag
0 stemmers
- ik doe zit zelf ook
- ik doe dit zelf niet
0 stemmers
vind jij het normaal dat je eerst de drankjes geserveerd krijgt en daarna de menukaart krijgt?
- ja
- nee
0 stemmers
zou jij zelf de menukaart pakken als je hem ziet liggen? ga er ff vanuit dat je geen haast hebt en de bediening is gewoon snel.
- nee joh, ze komen die kaart vanzelf wel brengen
- ja hoor, ik wil gewoon eten
0 stemmers