Ik kan mij hier ook zo aan ergeren als je dan iets vraagt en je als antwoord krijgt: “ik mag geen bestellingen opnemen, alleen brengen” Ik kom niet meer naar zo’n zaak, heb geen zin in raden wie wel bestellingen mag opnemen/afrekenen/afruimen.
Je zou het niet mogen doen maar ik vind wel dat je een gratis Nigeriaans paspoort moet krijgen. Het moet toch een beetje hetgeen blijven waar Nigeria bekend om staat😂
Nee maar tindler swindlers etc ga ik echt wel goed op, mensen verliefd laten worden en dan financieel uitkleden ![]()
Ik vind dat dat gewoon moet mogen
Je moet als horeca OF je bediening tip top op orde hebben. Als klant heb je het vertrouwen dat er deze avond voor je gezorgd wordt. OF de menukaarten op tafel laten liggen zodat je gelijk kan bestellen als er iemand langsloopt. Dus voor 80% van de horeca in Nederland vraag ik me af waarom je de menukaarten niet gewoon op tafel laat liggen. Wat is er het voordeel van dat je drie keer moet lopen (drankje-menukaart-eten) als het ook in een keer kan.
Moet een menu op 1 pagina kunnen staan?
- Nee, juist niet
- Nee niet echt
- Maakt mij niks uit
- Idealiter ja
- Dat zou de norm moeten zijn
0 stemmers
Drankmenu?
- Achterin het normale menu
- Apart menu
- Apart menu en staat/ligt al op tafel
- Hoef geen menu ze hebben overal drinken
0 stemmers
Menukaarten idealiter op 1 pagina behalve in Duitse restaurants waar ze van die in nepleer gebonden menukaarten hebben met alle pagina’s geplastificeerd waar dan per pagina max 3 schnitzels met verschillende sauzen opstaan in een krullerig lettertype, die horen bij de experience en mogen blijven
Mijn ervaring met een menu van 1 blz is altijd dat ik er niks van mag eten dus voor mij persoonlijk graag wat keuze
Eigenlijk vind ik het sowieso raar en een vervelend iets dat het standaard is dat menu’s niet op tafel liggen EN ook na het bestellen weer weg worden gehaald?? Net of het een geheim menu is dat niet ook gewoon op de website staat.
Ik wil eigenlijk gewoon doorlopend kunnen kijken of ik nog iets wil bestellen, of de volgende ronde iets anders drinken, en alvast kijken naar de toetjes. Nee hoor als je een dessert wil moet je wéér dat menu van iemand zien te krijgen. Zou in totaal echt zoveel meer geld uitgeven in restaurants als dit zou veranderen. Want dan neem ik wel een lekkere virgin cocktail in plaats van een in paniek bestelde ijsthee omdat ik al moet bestellen zonder op de menukaart te kunnen kijken. Of hou ik ruimte over voor een toetje omdat ik de opties al heb zien staan in plaats van al besteld te hebben voor ik dat deel van het menu kon bekijken.
Nou ja oke blijkbaar ben ik hier gepassioneerd over.
“Oppakken” in plaats van doen is echt een lelijke taalgril.
Nou inderdaad, eerste paar seconden was ik het ook letterlijk aan het lezen.
Ik tot nu, snapte het al niet oeps
Mijn telefoon vond dat de opslag steeds vol was en ik bleek een hele bult whatsappvideo’s te hebben. Ik heb zo die hele map ongezien verwijderd.
Bewaar jij filmpjes die iemand anders jou stuurt?
- Ja alles
- Alleen iets bijzonders
- Nee
0 stemmers
Bedoel je executieve disfunctie? Tja kan voorkomen bij autisme of adhd. Maar het hoeft natuurlijk niet
Het ligt ook aan hoe ‘ernstig’ het is. Iedereen heeft wel eens dat het moeite kost aan iets te beginnen (vooral aan klote klussen). Maar als je koude voeten hebt en je kunt je er niet toe zetten om sokken aan te trekken. Dan kan het wat anders zijn.
Wauw ik had deze resultaten niet verwacht. Waar ik op stemde is voor mij zo herkenbaar, ook bij mensen om heen, dat ik me niet had gerealiseerd dat ik hier in de ‘minderheid’ zou zijn
Afgelopen zaterdag nog naast een barkruk gaan zitten ipv erop ![]()
Vooral het gevoel dat je dan in slowmotion naar beneden zakt terwijl iedereen je ziet vallen is pijnlijk.
Plus iedereen die daarna komt vragen of het wel gaat, laat mij en mijn ego met deuk svp met rust.
Ik heb gebrekkige executieve functies (als in heel veel sturing hierin nodig) maar ik heb autisme.
Same ![]()
Waar merk je dat eigenlijk aan? Ik heb namelijk weinig last van executieve disfunctie. Prikkel/informatieverwerking daarentegen…
Hoe vaak check jij de houdbaarheidsdatum op je kruidenpotjes?
- Maandelijks
- Eens in de zoveel tijd
- Jaarlijks
- Nooit
- Moet dat?
0 stemmers