Ok!
Ik ben soms benieuwd of ik de enige ben met bepaalde rare trekjes maar ik schat de kans te klein in voor een poll in het āben ik de enige dieā - topic.
Het zijn dingen die mensen die graag etiketten plakken denk ik zouden scharen onder hoogsensitief of misschien zelfs wel autisme? Ik denk zelf dat dat wel meevalt. Heb wel vermoedelijke ADHD waardoor een taak starten sowieso voor mij vaak onmogelijk voelt maar sommige random dingen maken dat nog erger. Herken je deze?
- Niks kunnen oppakken / je niet op je gemak voelen als je geen sokken aanhebt in huis (bij kouder weer). Het gevoel dat je die NU aan moet doen en daarna pas weer kan nadenken.
- Niks kunnen oppakken / je niet op je gemak voelen als je je haar niet hebt gewassen en het daardoor beetje vettig en MEGASTOREND aanvoelt
- Ik heb iets anders in deze trant en licht dat hieronder graag toe:
- Geen last van zulke ongein
0 stemmers
herken ik allebei (kan ik zo niet aangeven in de poll) maar geen autisme of hoogsensitief oid
Ja pff ik was meerkeuze vergeten, stom. En lukt me ff niet om het aan te passen. Dus dank voor je reactie de anderen die ook beide hebben kunnen jouw reactie liken.
Ik ga nu mān haar wassen en dan mān huis opruimen waar ik me al de hele dag toe probeer aan te zetten.
Ik heb de menukaart al lang bekeken voordat ik überhaupt ergens ga zitten
Ik kan mij hier ook zo aan ergeren als je dan iets vraagt en je als antwoord krijgt: āik mag geen bestellingen opnemen, alleen brengenā Ik kom niet meer naar zoān zaak, heb geen zin in raden wie wel bestellingen mag opnemen/afrekenen/afruimen.
Je zou het niet mogen doen maar ik vind wel dat je een gratis Nigeriaans paspoort moet krijgen. Het moet toch een beetje hetgeen blijven waar Nigeria bekend om staatš
Nee maar tindler swindlers etc ga ik echt wel goed op, mensen verliefd laten worden en dan financieel uitkleden
Ik vind dat dat gewoon moet mogen
Je moet als horeca OF je bediening tip top op orde hebben. Als klant heb je het vertrouwen dat er deze avond voor je gezorgd wordt. OF de menukaarten op tafel laten liggen zodat je gelijk kan bestellen als er iemand langsloopt. Dus voor 80% van de horeca in Nederland vraag ik me af waarom je de menukaarten niet gewoon op tafel laat liggen. Wat is er het voordeel van dat je drie keer moet lopen (drankje-menukaart-eten) als het ook in een keer kan.
Moet een menu op 1 pagina kunnen staan?
- Nee, juist niet
- Nee niet echt
- Maakt mij niks uit
- Idealiter ja
- Dat zou de norm moeten zijn
0 stemmers
Drankmenu?
- Achterin het normale menu
- Apart menu
- Apart menu en staat/ligt al op tafel
- Hoef geen menu ze hebben overal drinken
0 stemmers
Menukaarten idealiter op 1 pagina behalve in Duitse restaurants waar ze van die in nepleer gebonden menukaarten hebben met alle paginaās geplastificeerd waar dan per pagina max 3 schnitzels met verschillende sauzen opstaan in een krullerig lettertype, die horen bij de experience en mogen blijven
Mijn ervaring met een menu van 1 blz is altijd dat ik er niks van mag eten dus voor mij persoonlijk graag wat keuze
Eigenlijk vind ik het sowieso raar en een vervelend iets dat het standaard is dat menuās niet op tafel liggen EN ook na het bestellen weer weg worden gehaald?? Net of het een geheim menu is dat niet ook gewoon op de website staat.
Ik wil eigenlijk gewoon doorlopend kunnen kijken of ik nog iets wil bestellen, of de volgende ronde iets anders drinken, en alvast kijken naar de toetjes. Nee hoor als je een dessert wil moet je wƩƩr dat menu van iemand zien te krijgen. Zou in totaal echt zoveel meer geld uitgeven in restaurants als dit zou veranderen. Want dan neem ik wel een lekkere virgin cocktail in plaats van een in paniek bestelde ijsthee omdat ik al moet bestellen zonder op de menukaart te kunnen kijken. Of hou ik ruimte over voor een toetje omdat ik de opties al heb zien staan in plaats van al besteld te hebben voor ik dat deel van het menu kon bekijken.
Nou ja oke blijkbaar ben ik hier gepassioneerd over.
āOppakkenā in plaats van doen is echt een lelijke taalgril.
Nou inderdaad, eerste paar seconden was ik het ook letterlijk aan het lezen.
Ik tot nu, snapte het al niet oeps
Mijn telefoon vond dat de opslag steeds vol was en ik bleek een hele bult whatsappvideoās te hebben. Ik heb zo die hele map ongezien verwijderd.
Bewaar jij filmpjes die iemand anders jou stuurt?
- Ja alles
- Alleen iets bijzonders
- Nee
0 stemmers
Bedoel je executieve disfunctie? Tja kan voorkomen bij autisme of adhd. Maar het hoeft natuurlijk niet
Het ligt ook aan hoe āernstigā het is. Iedereen heeft wel eens dat het moeite kost aan iets te beginnen (vooral aan klote klussen). Maar als je koude voeten hebt en je kunt je er niet toe zetten om sokken aan te trekken. Dan kan het wat anders zijn.
Wauw ik had deze resultaten niet verwacht. Waar ik op stemde is voor mij zo herkenbaar, ook bij mensen om heen, dat ik me niet had gerealiseerd dat ik hier in de āminderheidā zou zijn