Ik heb het altijd warm, vind de geur van de verwarming vreselijk, dus ik stook zelden.
Partner zet cv weleens op 17gr als ik er niet ben en dan vind ik het al stikheet bij thuiskomst.
???
Geen idee! Maar je hebt gelijk sorry haha
Oh sorry mijn man die in een rolstoel zit
Die beweegt amper dus altijd koud
Ik hoop dat je daar niet naar luistert?
Nou ik moet helaas bekennen dat het echt went en dat ik het zelf ook zelden nog koud heb, alleen voor bezoek zet ik de verwarming hoog. Als ik nu ergens kom waar de verwarming op 21 staat dan ga ik echt kapot van de warmte. Nu moet ik wel zeggen dat ik in de winter ook winters gekleed ben (goh) Dus warme materialen en geen blote enkels. Mijn collega klaagt bijv vaak over kou maar zit dan te werken in eem synthetisch bloesje met drie kwart mouw en niets er onder.
Oh knap, het is mij nooit gelukt om te wennen aan kou, hoe dik ik me ook kleed. Ik ben echt een koukleum.
Woon jij in een oud huis? Nouja wat is oud? Laat zeggen ouder dan 80 jaar.
- Nee
- Ja
0 stemmers
Het leuke eraan vind ik de details in het hout zo handgemaakt maar verder neen. Oja en een balustrade van hout zo handgemaakt, echt schattig. Er zitten een soort van torentjes op.
Heb vroeger wel eens in zo’n oud huis gewoond; wat kon het daar koud worden zeg! De plafonds waren zo’n 4 meter hoog, wat ik prachtig vond, maar zodra je de verwarming uit deed was de warmte in no-time weer helemaal verdwenen! 🫠
Ons huisje is 118 jaar oud ![]()
Wat rot dat ze zich zo naar voelt hierover, en wat megalief dat ze alsnog aan je gedacht heeft zeg. Hopelijk krijgt ze de hulp die ze nodig heeft.
Sidenote: love ook de pompoen ipv een bloemetje, ik zou daar echt super blij mee zijn!
Het gebouw is een oude monumentale kazerne, maar de appartementen zijn helemaal nieuw
Ja ik vind het ook heel erg voor haar. Is een hele lieve vrouw die ouder is dan mijn moeder maar echt als een vriendin van mijn leeftijd voelt. Ze heeft volgende week een gesprek bij een bedrijfspsycholoog, dat is wel fijn.
Ze woont namelijk ook nog eens alleen en lijkt nu met niemand echt contact te willen, dus daar maken we ons wel zorgen om.
Ja inderdaad, dit zou echt een dealbreaker voor mij zijn. Ik heb met een shirt, trui, vest en badjas aan nog koud als ik stilzit onder de 20 graden ![]()
Je sibbeling gaat trouwen, zou jij (op de voorgrond met cape) dat zo aankondigen?
- Ja boeien het is altijd mijn dag
- Ja waarom niet
- Nee het gaat toch om hun
0 stemmers
Een feestje waarbij de mannen allemaal bij elkaar gaan staan en de vrouwen bij elkaar. Bonuspunten als de mannen aan het ontspannen zijn en alcohol drinken en de vrouwen zorgtaken verrichten.
Met grote familie bedoel ik (achter)neven, etc etc
- Dit is mijn gekozen gezinsleven met partner
- Dit is (een deel van) mijn grote familie
- Dit is mijn gezin
- Dit zijn (een deel van) mijn vrienden
- Dit gebeurt nergens waar ik kom
0 stemmers
Dit gebeurt in de extended familie van mijn vriend die ik eens in de 1 à 2 jaar zie, dat is de maximale dosis van dit soort evenementen die ik kan hebben
Ik had ooit op vakantie in zwitserland in de etalage rode lakschoenen met veters gezien. Was zo verliefd op die dingen, maar durfde niet te vragen of ik ze mocht. Uiteindelijk wel en toen MOCHT IK ZE HEBBEN. Ik geloof niet dat mn ouders ooit hebben geweten hoe speciaal ik me toen voelde. Heb zelfs in een dagboek nog een tekening van die schoenen gemaakt haha 🥹. Was zo gek op die dingen.
Heeft niet bijna ieder meisje vroeger lakschoentjes gewild?
Met witte kanten sokjes?
Maar goed, die kreeg ik niet en achteraf begrijp ik mijn moeder volledig. Maar het voelt wel als een soort shared-childhood-trauma
want ik heb van zoveel vriendinnen een gelijk verhaal gehoord
Dit was sowieso mijn gezin waar ik zelf uitkom. Inclusief de bonuspunten ![]()
En als de man(nen) dan iets zouden doen bijv met kerst een bepaalde gang dan was dat echt heeeeeeel bijzonder en natuurlijk groots besproken hoe fantastisch het was