Stel je persoonlijke vraag #56

Of vijg ligt nergens op de fruitschaal

17 likes

Dit verwacht ik eerder ja
Nog nooit in mijn leven heb ik een vijg op en ook de mensen om mij heen heb ik er nog nooit over gehoord.

1 like

Houd je van vijgen?

• Ja
  • Wel ok
  • Liever gedroogde vijgen
  • Nee
  • Nog nooit gegeten

0 stemmers

Ohh nu is het moment! Ze zijn heel lekker

9 likes

Ik zal er eens 1 kopen hahah, ben benieuwd.

2 likes

Je weet niet wat je mist!! En ze zijn nu heel lekker inderdaad

2 likes

Bij welke temperatuur zet jij je verwarming aan in de woonkamer? (Of bij welke temp springt hij aan)

• Als het 20 graden of warmer is
  • Als het 19,5 graden is
  • Als het 19 graden is
  • Als het 18,5 graden is
  • Als het 18 graden is
  • Als het 17,5 graden is
  • Als het 17 graden is
  • Als het 16,5 graden is
  • Als het 16 graden is
  • Als het 15,5 graden is
  • Als het 15 graden is
  • Als het 14,5 graden is
  • Als het kouder is dan 14,5 graden

0 stemmers

Ik bedoel dus welke temperatuur het in je woonkamer is, niet de buitentemperatuur

1 like

Verwarming staat hier ivm de rolstoeler op 22 maar het is nog 24 binnen dus die gaat voorlopig nog niet aan

@FrozenFlame Ja precies, misschien een keer per ongeluk bij een dessert in een restaurant maar de gemiddelde mens koopt toch eerder appels of bananen

1 like

Hier gaat cv aan bij 15 maar ik verwarm daarboven met de airco.

1 like

Nee alleen je moest het eten als je last had van je obstipatie. Een vijg vind ik dus ook helemaal niet lekker.

Een vijg:

• Hmm lekker
  • Ewl
  • Wel oke
  • Nog nooit gegeten

0 stemmers

1 like

Vriend en kind hebben het altijd heet en zitten met 17 graden binnen nog met korte broek en tshirt op de bank. Ik “mag” de verwarming niet hoger dan 17 graden in de winter :sweat_smile:

2 likes

Oh wat erg, dan merk ik wel dat ik in een bijna 100 jaar oud huis woon met een slecht energielabel. Bij 15.5 springt ie aan.

2 likes

Huh hoezo geef je antwoord op mijn poll en maak je nog een keer een poll over vijgen en mensen hun mening :joy: Nee volstaat toch ook?

32 likes

Ik heb het altijd warm, vind de geur van de verwarming vreselijk, dus ik stook zelden.
Partner zet cv weleens op 17gr als ik er niet ben en dan vind ik het al stikheet bij thuiskomst.

7 likes

???

9 likes

Geen idee! Maar je hebt gelijk sorry haha

1 like

Oh sorry mijn man die in een rolstoel zit
Die beweegt amper dus altijd koud

3 likes

Ik hoop dat je daar niet naar luistert?

6 likes

Nou ik moet helaas bekennen dat het echt went en dat ik het zelf ook zelden nog koud heb, alleen voor bezoek zet ik de verwarming hoog. Als ik nu ergens kom waar de verwarming op 21 staat dan ga ik echt kapot van de warmte. Nu moet ik wel zeggen dat ik in de winter ook winters gekleed ben (goh) Dus warme materialen en geen blote enkels. Mijn collega klaagt bijv vaak over kou maar zit dan te werken in eem synthetisch bloesje met drie kwart mouw en niets er onder.

Oh knap, het is mij nooit gelukt om te wennen aan kou, hoe dik ik me ook kleed. Ik ben echt een koukleum.

9 likes