Onderweg naar een crematie. Iets minder gezellig om naar onderweg te zijn
- Fillers
- Botox
- Beide
- Geen
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
- Helemaal prima, als je je er goed bij voelt!
- Moet iedereen zelf weten
- Alleen als het subtiel blijft
- Niet mijn ding
0 stemmers
- Direct boeken!
- Eerst goed informeren
- Doorgeven aan een vriend(in)
- Niet geĂŻnteresseerd
0 stemmers
- Helemaal prima
- Waarom niet?
- Liever niet
- Geen mening
0 stemmers
Voor nu zeg ik nee, maar de vrouwen in mijn familie krijgen allemaal best diepe groeven rondom de mond en als ik dat ook zou krijgen sluit ik niet uit dat ik daar een subtiel prikje in laat zetten, haha.
Botox maar voor migraine hahahaha
Sterkte!
Als mannen het doen, zelf weten, maar van vrouwen heb ik liever dat ze goed boos/verafschuwd/oordelend kunnen kijken waar nodig. Dus tegen!!!
dit is voor mij echt dubbel eigenlijk want aan de ene kant denk ik: fijn als iemand er gelukkig van wordt. maar toch vind ik het ook een soort van dystopisch dat we leven in een wereld waarin vrouwen volledige operaties of andere ingrepen doen omdat we zo graag willen voldoen aan een bepaald schoonheidsideaal.
Volgens mij creĂ«ert het feit dat het mogelijk Ăs ook de behoefte. Je gaat er toch over nadenken van
Ja wil ik dat, is dat iets voor mij, wat vind ik daar dan van, ow die persoon die ik hoog heb zitten die heeft dat ook, het kan ook heel subtiel
Stel er was niet zoiets als botox of fillers of facelifts en niemand had dat. Iedereen zag er gewoon zo uit als die eruit zag, dan zou ook niemand daar toch mee zitten.
Mijn moeder zei dat vroeger in de jaren 70 en 80 mensen echt niet zo obsessief met hun uiterlijk bezig waren. Iedereen had wel wat moois en wat lelijks en ja sommige mensen waren uitzonderlijk knap maar ja dat was dan gewoon zo.
Dit lijkt me zoooo fijn eerlijk gezegdđ„č
Toen zat iedereen aan de shakes en speed om maar zo mager mogelijk te zijn. Vroeger was het echt niet beter maar wel anders.
Ben het verder totaal met je eens hoor. Dat is ook mijn grootste bezwaar tegen die injecties. Ben altijd bang dat het zoiets wordt als haren verven en benen scheren dat je bijna een paria bent als je het niet doet.
Ik denk dat het in de jaren 70 en 80 ook maar net uitmaakte waar je woonde en ik welke kringen je je begaf maar dat maakt nu door social media veel minder uit.
Ik denk ook dat de mogelijkheid de behoefte creĂ«ert. Vrouwen onder de 30 die echt voor het blote oog amper zichtbare rimpels hebben aan de âbaby botoxâ, dat soort dingen komen echt van monkey see monkey do (en de enorme beschikbaarheid)(en alle fokking cameraâs overal).
Kan bijna wel huilen door die eerste alinea, zo mooi hoe je dat zegt en wat een mooie manier om ernaar te kijken ![]()
![]()
Het filmen zelf vind ik helemaal niks, maar ik kijk de filmpjes van de concerten waar ik dit jaar ben geweest bijna elke dag terug en dan voel ik weer helemaal hoe gelukkig ik daar was
dus ik blijf het toch maar doen
Ja dit!!
Ik vind het ook heel leuk als mensen iets hebben dat niet per super mooi is, of maakt eigenlijk niet uit, maar waarmee ze lijken op (een van) hun ouders of zo. Vind dat nu de babies een beetje geboren worden in mn vriendenkring ook leuk, dat het ene kindje dan het beetje asymmetrische oog van moeder heeft, de ander een bredere neus zoals vader etc etc. Het is toch ook super bijzonder dat jouw features doorgegeven zijn en een soort samensmelting zijn van de vorige generaties.
Ik vind het bijvoorbeeld echt zonde als iemand dan een Instagram mini wipneusje koopt terwijl diegene uit een bloedlijn van prachtige krachtige neuzen komt.
Helemaal mee eens, het eigen en expressieve van gezichten vind ik juist zo bijzonder en wat iemand op diens hele eigen manier mooi maakt. En daarom vind ik cosmetische ingrepen aan het gezicht ook zo zonde, omdat je dat ermee verhult/verminderd/wegneemt.
In mijn eigen tienertijd vond ik mijn neus bijvoorbeeld niet mooi. Maar het is een echte âfamilieneusâ en nu waardeer ik hem daardoor juist. Ik ben ook ontroerd als ik mijn neefjes en nichtjes zie en hun gezicht in de kindertijd een beetje begint te ontwikkelen en die neus dan langzaam verschijnt đ„č
En ik heb nu mijn eerste ouderdomsvlekjes op mijn handen en dat doet me bijvoorbeeld denken aan de handen van mijn oma en dan voel ik me wat dichter bij haar komen ofzo ![]()
Alleen als ik zoân dikke rimpel tussen mân wenkbrauwen krijg
Hoeveel is jouw âstraatwaardeâ op een gemiddelde dag. Dus hoeveel is je kleding, electronica, accessoires, eventueel andere dingen die je mee hebt (elektrische fiets) ongeveer? Dus inclusief je iPhone aankoopprijs etc.
- Weinig
- Onder de 500
- Onder de 1000
- Onder de 2000
- Onder de 3000
- Onder de 4000
- Onder de 5000
0 stemmers
Hoe was dat toen jij tiener was? Dus je fiets, electronica, kleding, accessoires bij elkaar
- Onder de 100
- Onder de 250
- Onder de 500
- Onder de 1000
- Boven de 1000
0 stemmers
gaat best snel met een fatsoenlijke fiets + paar gouden sieraden
Komt vooral door mijn mobiel, koptelefoons en fiets, maar mijn mobiel is 1,5 jaar oud en en mijn koptelefoon valt bijna uit elkaar. Is het dan nog veel waard?
Zoooo shit toen jij dit zei dacht ik pas aan mijn trouwring ![]()