Stel je persoonlijke vraag #56

Nou ik vind het niet per se koud maar ik heb als bijwerking van medicatie dat m’n handen/voeten heel branderig voelen als ze koud worden en dat is nogal irritant, dus ik probeer dat een beetje te voorkomen!

3 likes

Oh dat lijkt mij echt heel vervelend ja! Beter voorkomen dan, al lijken handschoenen mij nu nog super warm, beter dan branderige handen

3 likes

Het is rond 15gr in NL toch nu?

1 like

Niet in het Zuiden en ‘s ochtends is het sowieso toch een stuk lager.
Maar ik merk het echt al aan mijn handen (love kou wel).

2 likes

Ja het is nog niet heel koud maar mijn handen zijn al droog en trekkerig :frowning:

4 likes

Hier is het nu 11 graden brrr, best wel kil

3 likes

Mijn handen niet, maar mijn lippen zijn alweer naar de tyfus door dit weer.

3 likes

Tepelcreme!!

7 likes

Oh wauw! Gaat direct op mijn boodschappenlijstje!

Ik heb al dagen ijsklontjes als vingers en paars inderdaad, snap niet waarom mijn lijf zich zo aanstelt. Ik vind het ook best koud, ik ben zo’n watje :cry: Hopelijk is het vooral dat het even wennen is en niet dat dit de hele winter zo blijft

Nog niet maar ik weet dat het gaat komen :weary:

3 likes

Staat jouw/jullie auto wel eens een dag stil?
Als je meer dan 1 auto hebt in je huishouden, ga dan uit van de minst gebruikte

• Nee, wordt elke dag gebruikt
  • Ja, maar zelden. Minder dan 1 keer per maand
  • Ja, ongeveer 1 tot 4 dagen per maand
  • Ja, meer dan een dan per week
  • Ja, ongeveer de helft van de tijd
  • Ja, hij wordt 1-2 keer per week gebruikt
  • Ja, hij wordt minder vaak dan 1 keer per week gebruikt
  • Ja, hij wordt minder vaak dan 1 keer per maand gebruikt

0 stemmers

Help jij mee met de verkiezingen?

• Ja als stembureaulid/voorzitter/plaatsvervangend voorzitter
  • Ja als teller
  • Ja anders namelijk…
  • Nee

0 stemmers

Wij gebruikten de auto 1-2 x per week en mijn ouders ook. Zij hebben toen hun auto weggedaan en onze auto overgenomen. Nu delen we een auto met elkaar. Ze wonen op kwartiertje fietsen van ons huis. Het is nog steeds wennen maar het is veel duurzamer en goedkoper.

16 likes

Ik heb geen auto

Ja dan is deze poll dus niet voor jou :joy: Dit soort reacties snap ik nooit haha

68 likes

Dus daarom gaat hij binnenkort ook weer weg!

1 like

Komt denk ik door de frustratie dat iedereen er altijd maar vanuit gaat dat je een auto hebt haha. Ik heb er ook geen een en reageer dan gewoon niet op zo’n poll, maar ik snap de frustratie wel.

3 likes

Dit jaar komt het niet uit, maar help wel vaak met stemmen tellen. Volgende keer maar weer, volgende verkiezing duurt nooit lang in Nederland haha

1 like

Ik zat te twijfelen maar ga toch tellen ben wel benieuwd of er nog soevereinen of andere vreemde figuren komen kijken want dat heb je wel eens en heb t idee dat er steeds meer van die figuren zijn

1 like