Ja dit inderdaad. Ik wilde toch graag reageren haha
Ja had dat nooit maar vorige keer kwam er wel iemand kijken. Maar dat was niet echt een raar figuur en ze had het na 2 minuten wel weer gezien
Snap ook niet zo goed waarom je dat zou doen.
Nee maar ik heb dit wel jaren gedaan tijdens mijn studie, zowel als teller en als stembureaulid. Vond het altijd leuk om te doen
Ja bij mij ook vorige keer maar het grappige vind ik dat iedereen die ik ontmoet die teller is altijd heel erg links is haha en worden soms ook grappen gemaakt over Wilders ofzo en mensen die komen kijken eerder pvv stemmer ofzo of fvd want die komen kijken of er geen fraude is😂
Ja maar is gewoon altijd met dit soort polls
Ik heb geen werk
Ik heb geen fiets
Ik lust geen aardappelen
Ik heb geen telefoon
Ja boeie dan is het niet voor jouuuu
Daar ga ik totaal niet van uit. Ik ben benieuwd naar hoe vaak de auto van autobezitters stilstaat.
‘Anders, namelijk: ik doe de voordeur meestal wel op slot als ik thuis ben maar mijn partner niet en als de kinderen thuis zijn vind ik het ook geen prettig idee ivm brandveiligheid dus het ligt er maar net aan of de deur op slot is! Haha mijn uniciteit is niet in polls te vangen.’
als je een poll maakt over welk fruit je met schil eet ga je er toch ook niet vanuit dat iedereen peer, appel, nectarine, vijg etc. eet?
Jawel dat zijn toch hele normale dingen om te eten of iig wel eens gegeten te hebben?
nee punt is dat je vraag is voor degenen die dat eten (of een auto hebben, of weet ik veel wat). Het is geen statement over de algehele mensheid.
Ik blijf die soevereiniteit mensen echt fascinerend (en triest) vinden. Wat komen zij doen en/of zeggen op zo’n dag?
Voor de mensen die op locatie werken (dus niet thuiswerkers) of dus een werkdag op locatie hebben
Ontbijt jij voor het werk aan tafel?
- Ja ik maak hier iedere ochtend of in ieder geval vaak tijd voor
- Nee geen tijd voor, ik ontbijt tijdens mijn reis
- Ik ontbijt niet
0 stemmers
Zo jaloers op mensen die dit doen. Ik moet dit eigenlijk echt gaan doen
Dat is het eerste wat ik doe, naar beneden gaan en wat eten anders voel ik me misselijk. Was al in mn jeugd zo. Daarna ga ik douchen etc.
Soms lukt het wel, maar voor als het me niet lukt: dan eet ik een banaan als ontbijt en neem ik grote lunch mee. Dan ontbijt ik op werk nog een keer.
Overweeg jij te helpen met campagne voeren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ontbijt op werk samen met de cliënten!
En toen ik tijdens mijn beleidsstage op kantoor werkte ontbeet ik ook pas om 10/11/12, wanneer ik tijd had ff langs de supermarkt te lopen.
Ik ben heeeeel slecht met ontbijten.
Stel je hebt een tiener maak jij het ontbijt door de weeks klaar voor hem of haar?
- Ja hoor geen probleem
- Nee die is oud genoeg om het zelf te doen
- Anders?
0 stemmers
Ik zou dat denk ik echt geen probleem vinden. Onze buurvrouw toen vond dat niet kunnen.
Mijn vader deed dat altijd voor mij en dat vond ik echt zó onwijs fijn. Nog steeds als ik wel eens bij mijn ouders slaap en hij smeert mijn boterham voor mij, voelt dat helemaal nostalgisch.
Ik eet pas wat op werk
Haha ja precies hetzelfde hier! Anders at ik ook niet zeggen mn ouders nu. 2 volkoren beschuiten met roomboter en hagelslag. Ik zou het echt geen probleem vinden en tieners zijn eigenlijk gewoon nog kinderen.