Dit komt echt vooral door mijn nagellakcollectie
Ik wil alles opmaken aankomend jaar haha maar bijvoorbeeld 1 fles bodylotion is al zo’n enorme commitment!!! Duurt WEKEN voor je daar doorheen bent. Vind zoveel spullen hebben echt heel erg irritant.
Ik ben de laatste twee jaar heel erg bezig geweest met het minimaliseren en opmaken van mijn beautyproducten. Ik kocht hiervoor echt te veel huidproducten en ben echt blij dat ik nu alleen nog maar dingen koop als het op is.
Makeup mag ook nog wat minder, maar het duurt best lang voordat sommige producten op zijn.
Ik wil dit dus ook doen, heb gisteravond veel te lang hier naar gekeken:
Is tenminste een normaal iemand en geen influencer met allemaal gekregen producten.
Echt heerlijk zulke filmpjes! Ik vind het ook echt een fijn gevoel om een “pan” te hebben en ook om te zien dat ik steeds minder ruimte voor mijn producten nodig heb. Het is wel soms doorzetten als het om een product gaat dat je gewoon niet fijn vindt (al kun je het soms opkrijgen door het op een andere manier te gebruiken) en zo nu en dan gaat ook gewoon iets weg zonder dat het op is gekomen ![]()
Ik bezit 2 jaar later nog bijna al deze producten totaal ongeopend ![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel verlopen zijn; Maargoed dan kan ik het altijd nog op mn voeten gebruiken of gewoon schijt hebben en het op mn gezicht smeren en als ik dan brandwonden krijg zien we het dan wel weer
De producten zonder actieve ingrediënten zou je waarschijnlijk nog wel op je gezicht kunnen gebruiken, maar de rest lekker proberen op je lichaam.
Doet me denken dat ik ooit de zachtste billen had toen ik een crème dat niet fijn was op mijn gezicht, moest opmaken ![]()
Nu nog heel veel, maar ben bezig met mn nagellak weggeven. Denk dat ik rustig richting de 100 flesjes ga, maar gebruik er niks meer van.
Ik heb twee ladenkasten vol shampoo en douchegel en deo enzo ik koop altijd in bulk in de aanbieding maar krijg het nooit op in datzelfde tempo natuurlijk
Ik heb echt 6 bakken vol backups van allerlei verzorgingsproducten. En ik was vroeger een tijd heel erg geobsedeerd door beautyblogs en make-up. Dus ik heb ook drie kasten vol daarvan, allemaal dure merken ook. Ik gebruik het wel allemaal nog, maar probeer nu ook dingen op te maken. Niks meer kopen lukt wel nu.
@dblauw Journalistiek.
Ik heb hier zelfs nog nooit over nagedacht. Wat zegt dat over mijn goorheid.
Dit heb ik 2 jaar geleden ook gedaan, en volgens mij gaat het nu aardig goed! Ook zo’n inventarislijst gemaakt, alleen hield ik dat na een jaar niet super goed meer bij, dus ik wil dit binnenkort wel weer even opnieuw doen. Benieuwd of het me mee of tegenvalt als ik alles op 1 hoop gooi ![]()
Hahaha ik zag op tiktok iemand die dat doet, daar veel filmpjes over maakt en nu heeft haar moeder haar 50 stukken zeep gegeven met kerst? Echt kut
Oh afgrijselijk, ik heb buren met een huis in Normandië en als ik dan de planten water geef als zij weer eens wegzijn krijg ik elke keer stapels aan Franse zeep. Elke keer als ik er een deuk in sla komt de volgende stapel al aan ![]()
![]()
Misschien vinden ze dat ik stink, kan ook
Ik krijg het nooit van m’n leven op, doe er ook niet mega veel moeite voor tbh en geef al veel weg maar soms zie ik die volle kast en denk ik jezussssss.
Zou je blij worden van 50 stukken zeep als cadeau?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik vind dit zo’n absurd cadeau ![]()
Heb je liever als cadeau:
Gebruik je stukken zeep?
- Ja gewone als handzeep
- Ja speciale bijv uit Marokko of van Lush in de douche
- Ja gewone in de douche
- Nee
0 stemmers
Met gewone bedoel ik een blok uit de supermarkt van dove of palmolive ofzo