Mijn leukste slechte date was… een verhaal. Via tinder gematcht, het leek een leuke knappe gast, niet heel veel mee gekletst maar hij stelde iets in de buurt voor ok prima. Iemand die ik ken bleek hem te kennen en zei over hem “oh ja ja… hij heeft wel een heel goed lichaam” Toen dacht ik later al ok als dat het enige is wat je over iemand zegt, dan had ik misschien even door moeten vragen. Goed wij op date. Nou prima gast, al dacht ik al snel: dit is niet aan mij besteed. We hadden wel veel overeenkomsten en bij alles deed hij dan zo’n elleboogje in m’n zij en zei iets van he joh alsof het zo heeft moeten zijn he
Goed ik dacht afronden maar en vroeg wat ga je nog meer vandaag doen? Foutttttt. Er kwam er een heel verhaal dat hij naar allerlei boerderijen in de buurt ging om rauwe melk te halen en rauwe kaas en rauw vlees en dat dat ongeveer het enige is wat hij eet (ik eet geen vlees). Toen ging ik daar een beetje tegenin met joh en groentes dan en koolhydraten enzo? en het milieu? En toen kwam er uit het niets een heel verhaal dat Shell (???) en alle overheden ons voorliegen WANT er zit allemaal ENERGIE in de PYRAMIDES verstopt al duizenden jaren!! en ZIJ weerhouden ons daarvan!! dus we hebben helemaal geen brandstoffen nodig want er zit een oneindige ENERGIEBRON die de Egyptenaren hebben ontdekt en die hebben de ALIENS daar in gestopt!!! Onnodig om te zeggen dat ik hem daarna niet meer gezien heb ![]()
Ik word zo naar van gintonicglazen. Zo bol. En dan ook nog zo’n reepje komkommer erin brr. Echt lelijkste glazen ever. Sinds horeca er die glazen voor heeft bestel ik het zelfs niet meer. Verder alles oké.
Wij zijn altijd dicht voor patiënten tussen kerst en oud en nieuw, geen spoedzorg en alle artsen en mensen met kinderen willen vrij. Dus ik ben de enige die nog wel wilde werken, maar dat kan dus de hele week thuis. Dus nu spaar ik tijd (ik heb 3 uur reistijd op een dag), ben toch thuis en ga ik begin februari alsnog op vakantie, want daar heb ik dan wel uren voor.
waarom vraag je niet of ze het in een ander glas willen doen? in mijn horecaverleden kreeg ik deze vraag best regelmatig en vond ik zelf ook altijd chill want bijv longdrink glazen zijn fijner met serveren haha
Nooit aan gedacht. Diepe ergernis blokkeert wel vaker mn oplossingsgericht vermogen haha
Ja gewoon gin, ijs en normale tonic in een longdrink glas
veel lekkerder dan zo’n vissenkom op een pootje met de meest bizarre dingen erin
Zou jij een lot (bijvoorbeeld Oudejaarslot) cadeau kunnen doen?
- Ja en doe ik weleens
- Ja
- Gewoon nee
- Nee kan ik niet want ik ben te bang dat er dan ineens een dikke prijs is gevallen en dat zou ik te zuur vinden daar ben ik te kinderachtig voor
- Nee uit principe niet
0 stemmers
Alleen mensen die ik het ook zou gunnen
Haha nou jaa dat sowieso maar kijk alles boven de 10.000 (en daaronder ook natuurlijk maar dat voelt iets minder pijnlijk) zou ik mezelf ook hebben gegund echt kut van mezelf, ik zou dan toch balen ![]()
![]()
Ik heb wel eens vaker zo’n auto gezien en die mannen waren auto nerd, niet per se Disney nerd
Mijn ouders hebben 35 jaar geleden 25.000 gulden gewonnen met een gekregen lot en de gever is daar nog steeds zuur over
.
Ja ik zou ook wel een beetje balen, maar ik denk dan aan directe familie. Dat zou ik wel aankunnen. Ik zou meer moeite hebben met de postcodeloterij in de straat.
Waterglazen ook drie verschillende sets: 500ml, 360ml & 250ml. Mijn vriend drinkt heel veel en ik eerder weinig! ![]()
Stel je wint 25k van een gekregen lot, maakt even niet uit van wie maar t is niet je werkgever ofzo. Wat doe je?
- Ik vertel niet dat ik gewonnen heb
- Ik vertel dat ik iets kleins gewonnen heb
- Ik vertel dat ik gewonnen heb en verder niks
- Ik geef 1000 euro als bedankje
- Ik geef meer als bedankje
- Ik geef minder als bedankje
0 stemmers
Ik zou tenzij ik bereid ben tot 50/50 nooit zomaar gaan vertellen dat ik gewonnen heb. Geld is echt de bron van bijna alle conflicten om mij heen en je goedbedoelde 1.000 euro kan zomaar het startpunt van jarenlange ruzie zijn.
Hahahahaha dit doet me denken aan een vraag aan mn voormalige glazenwasser of hij koffie wilde wat meteen escaleerde in een betoog over chemtrails, straling en dat hij aan het sparen was om naar Alaska te verhuizen. Ik heb me het hele gesprek afgevraagd waar de cameras waren.
Ik zou diegene misschien (fancy) uit eten nemen maar het niet perse vertellen. Ligt er overigens wel echt aan van wie ik het lot heb gekregen, mijn inner circle familie zou ik het waarschijnlijk direct vertellen en wel iets beters voor bedenken.
Mijn tante geeft elk jaar een oudejaars lot voor kerst en noteert welke lotnummers ze aan wie geeft ![]()
Edit: naar het voorbeeld van mijn tante zelf ook 1 keer gedaan, en daar heeft de ontvanger wel direct een flink bedrag mee gewonnen
Een moeder van een vriendin van mij kopieert die achterkant altijd zodat je niet de hele tijd hoeft te draaien met kruizen ![]()
![]()
#bigbrain
Prijs van t lot kan je kriegen ![]()