Stel je persoonlijke vraag #57

Ja Dove is m’n lievelings

3 likes

Ik gebruik Aleppo zeep voor mijn gezicht in de douche. Love it

2 likes

Mijn hoofdhuid is nog nóóit zo schoon en schilfervrij geweest. Als ik hier 50 stuks van zou krijgen zou ik best blij zijn

9 likes

ik gebruik ook die de tuinen bars met de argan conditioner maar O M G het is echt een fokking work out om conditioner van die bar te krijgen, ben minuten lang bezig om genoeg te krijgen voor heel mn haar krijg er bijna spierpijn van

1 like

Ik heb een handzeep in mijn tas voor als ik weer eens op een goor tankstation zonder zeep mijn handen moet wassen. Neem die altijd mee uit hotels hiervoor :laughing:

6 likes

Ik gebruik heel verl van Happy Soaps. Vooral om minder plastic te verbruiken.

1 like

Gebruik jij een bar (zeep) onder de douche?

• Nee
  • Ja shampoo
  • Ja conditioner
  • Ja bodyscrub
  • Ja showergel
  • Ja scheerschuim
  • Ja haar masker
  • Ja gezichtsreiniger
  • Ja nog iets anders

0 stemmers

Ik wil dat denk ik? als ik door mn voorraad heen ben, lijkt me ergens behapbaarder oid.

Ik weet dat het duurzamer is, maar ik vond het heel irritant werken. Zowel voor mijn lichaam als voor mijn haar.

17 likes

Ja deed veel slechts voor hoe fijn ik douchen vind dus ik ben weer terug naar normale producten

1 like

Het allerbeste aan blokken zeep is dat je niet hoeft te dealen met het ellendige geluid wat een vallende (bijna lege) shampoofles in de douche maakt!!!

Maar volgens mij is dat niet echt een ergernis die door iemand gedeeld wordt haha

16 likes

Het geluid boeit me nog niet zo maar ik breek dus constant doppen als ik weer wat laat vallen in de douche en dan kan ik ze dus nergens meenemen of op z’n kop zitten

• Herkenbaar
  • Dit klinkt als een jij-probleem

0 stemmers

1 like

Ik deel dit! En dan ook nog minimaal 2x her-stuiteren zodat dat kutgeluid nog een paar keer weerkaatst tussen die douchemuren. Vallende shampooflessen zijn echt aanstellers.

4 likes

Maar hoezo laten jullie zo vaak zeepflessen vallen dan? :sweat_smile:

5 likes

Nou dit en mijn haar werd er ook nog eens lelijk van

Ik gok zo een onhandig rekje waar zo een half lege, scheve fles telkens uitflikkert. Had ik bij m’n ouders altijd, of zo een scheermes wat er dan tussendoor valt en dan ben ik dat kapje weer kwijt als ik zonder lenzen onder de douche sta.

6 likes

Ohh ja, zo er tussendoor inderdaad. Dat hadden mijn ouders ook :sweat_smile:

2 likes

Ja ik voel me echt 10 x schoner sinds dat ik een blok zeep gebruik ipv douchegel!

6 likes

Ik ook en ik las een hele tijd terug iets van dat een fles shampoo of douchegel 90% water is en toen dacht ik ja ok ik koop plastic flessen met bijna niks erin dit slaat nergens op??

10 likes

Ik denk dat ik nooit van mijn leven meer douchegel hoef te kopen. Mijn kast staat vol met douchegels die ik ooit cadeau heb gekregen of van die kleine flesjes van de 3 jaren dat ik een adventskalender kocht. Daar zitten wel ook verschillende shampoo en bodybars tussen en die neem ik altijd mee op vakantie, want neemt veel minder ruimte in.

2 likes

Ja sorry ik ben enorm onhandig. Mn telefoon valt ook minstens een paar keer per week vanaf hoogte. Maar tot nu toe nog nooit een barst in mn scherm gehad want ik gebruik van die super beschermde hoesjes voor klunzen.

7 likes