Sinds covid niet meer
Ik heb dit woord hier al zovaak gelezen maar ik heb echt geen idee wat een heupwasmand is?? is dat een mand die je dan op je heup zet (als een soort kind?) of hoe werkt dit
Ja je hebt helemaal gelijk hoor! Ik vind het ook heel gek van mezelf dat ik me hier dan soort van schuldig over voel. Bij een ander denk ik er namelijk helemaal niks van
Ik heb het zelfs ook (een beetje) als ik met mijn partner samen thuis wat drink? Echt weird. Denk dat het komt omdat ik uit een familie waar niet vaak werd/wordt gedronken
Haha dat is een hele goede reden! Ik had een discussie thuis hierover en ik werd aangekeken alsof ik het smerigste schepsel ooit ben, omdat ik er maar één gebruik voor beide wassen.
Ja een grote voor de vieze was een kleine ernaast voor vaatdoekjes etc en 60/90 graden was want die mogen niet bij de was die maar 20-40 graden mag.
En 2 wasmanden voor de schone was
Ik ben wel blij met mijn leven, dus wat dat betreft is het goed gelopen. Maar ik heb echt terugkomende stress over dat ik geen relevant diploma heb. Wat ik heb is overgenomen door AI en voor functies waar ik mogelijk voor in aanmerking zou kunnen komen is het salaris te laag en kan ik mijn hypotheek niet betalen. Als ik ooit weg moet bij mijn huidige baan, heb ik een probleem. Dus ja, wel spijt dat ik totaal niet goed heb nagedacht over studiekeuze.
Maar bestond AI of iets in die trant al toen je een keuze moest maken? Ik heb op mân 18e ook een grafische opleiding gekozen wat nu grotendeels door AI gedaan zou kunnen worden, maar toen bestond dat allemaal nog niet dus in hoeverre had je er dan rekening mee kunnen houden?
Nee toen niet! Bedoelde spijt in de zin van dat ik nooit heb nagedacht over de echte inhoud van het beroep. Ik las nooit nieuws, ik weet niks wat er speelt, ik vind social media niks en heb het zelf nooit gehad. Ik ben ook heel slecht in dingen opzetten/bedenken en dan uitwerken. Ik haat bellen.
En ik ging journalistiek studeren zodat ik âiets met voetbalâ kon doen. Beste motivatie ooit natuurlijk!
Wat voor diploma heb je dan?
Heb jij belachelijk veel beauty producten als je alles bij elkaar optelt? Dus van nagellak tot shampoo tot make up tot haarspul etc
- Nee heel weinig
- Nee vrij weinig
- Mwah gewoon
- Ja vrij veel
- Ja heel erg veel
0 stemmers
Dit komt echt vooral door mijn nagellakcollectie
Ik wil alles opmaken aankomend jaar haha maar bijvoorbeeld 1 fles bodylotion is al zoân enorme commitment!!! Duurt WEKEN voor je daar doorheen bent. Vind zoveel spullen hebben echt heel erg irritant.
Ik ben de laatste twee jaar heel erg bezig geweest met het minimaliseren en opmaken van mijn beautyproducten. Ik kocht hiervoor echt te veel huidproducten en ben echt blij dat ik nu alleen nog maar dingen koop als het op is.
Makeup mag ook nog wat minder, maar het duurt best lang voordat sommige producten op zijn.
Ik wil dit dus ook doen, heb gisteravond veel te lang hier naar gekeken:
Is tenminste een normaal iemand en geen influencer met allemaal gekregen producten.
Echt heerlijk zulke filmpjes! Ik vind het ook echt een fijn gevoel om een âpanâ te hebben en ook om te zien dat ik steeds minder ruimte voor mijn producten nodig heb. Het is wel soms doorzetten als het om een product gaat dat je gewoon niet fijn vindt (al kun je het soms opkrijgen door het op een andere manier te gebruiken) en zo nu en dan gaat ook gewoon iets weg zonder dat het op is gekomen ![]()
Ik bezit 2 jaar later nog bijna al deze producten totaal ongeopend ![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel verlopen zijn; Maargoed dan kan ik het altijd nog op mn voeten gebruiken of gewoon schijt hebben en het op mn gezicht smeren en als ik dan brandwonden krijg zien we het dan wel weer
De producten zonder actieve ingrediënten zou je waarschijnlijk nog wel op je gezicht kunnen gebruiken, maar de rest lekker proberen op je lichaam.
Doet me denken dat ik ooit de zachtste billen had toen ik een crĂšme dat niet fijn was op mijn gezicht, moest opmaken ![]()
Nu nog heel veel, maar ben bezig met mn nagellak weggeven. Denk dat ik rustig richting de 100 flesjes ga, maar gebruik er niks meer van.
Ik heb twee ladenkasten vol shampoo en douchegel en deo enzo ik koop altijd in bulk in de aanbieding maar krijg het nooit op in datzelfde tempo natuurlijk