Maar hoezo laten jullie zo vaak zeepflessen vallen dan? ![]()
Nou dit en mijn haar werd er ook nog eens lelijk van
Ik gok zo een onhandig rekje waar zo een half lege, scheve fles telkens uitflikkert. Had ik bij m’n ouders altijd, of zo een scheermes wat er dan tussendoor valt en dan ben ik dat kapje weer kwijt als ik zonder lenzen onder de douche sta.
Ohh ja, zo er tussendoor inderdaad. Dat hadden mijn ouders ook ![]()
Ja ik voel me echt 10 x schoner sinds dat ik een blok zeep gebruik ipv douchegel!
Ik ook en ik las een hele tijd terug iets van dat een fles shampoo of douchegel 90% water is en toen dacht ik ja ok ik koop plastic flessen met bijna niks erin dit slaat nergens op??
Ik denk dat ik nooit van mijn leven meer douchegel hoef te kopen. Mijn kast staat vol met douchegels die ik ooit cadeau heb gekregen of van die kleine flesjes van de 3 jaren dat ik een adventskalender kocht. Daar zitten wel ook verschillende shampoo en bodybars tussen en die neem ik altijd mee op vakantie, want neemt veel minder ruimte in.
Ja sorry ik ben enorm onhandig. Mn telefoon valt ook minstens een paar keer per week vanaf hoogte. Maar tot nu toe nog nooit een barst in mn scherm gehad want ik gebruik van die super beschermde hoesjes voor klunzen.
- Haha zie je, iedereen haat Kjeld, naarling
- Beetje hard dit, niet professioneel
0 stemmers
Haat Kjeld vind ik niet, ik vind hem niet heel sympathiek maar wel een hele goede sportman en ik vind het wel mooi als zo’n ouwe rot nog mee kan doen om de prijzen. Het had me wel mooi geleken als hij zijn titel kon verdedigen.
Maar ik vind dit interview ook niet te hard. Natuurlijk is hij blij dat hij op het moment suprème Nuis klopt. Als schaatser wil je toch altijd winnen en dat is hem van Nuis nog niet vaak gelukt op deze afstand. En verder vind ik ook dat Joep gelijk heeft. Hij geeft zelf ook aan dat hij niet heel gelukkig is met het huidige systeem, maar dat er gelegenheid is geweest voor inspraak op eerdere momenten. Als Kjeld daar niet op kwam draven destijds dan moet hij nu inderdaad ook geen grote mond hebben nu de afgesproken regels ongunstig voor hem uitpakken.
Ik zie dat je hier de meervoudsvorm “hoesjes” gebruikt (zeg ik als iemand die er al meerdere gesloopt heeft)
Ik krijg echt gewoon een fysieke reactie van afkeer als ik Kjeld zie in interviews enzo, of ie nou blij is of boos, echt ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Heb het ruim een jaar echttttt geprobeerd maar werd er niet goed van. Geen fijne kunnen vinden voor mijn haar (alles droogde mijn haar uit), maar werd ook gek van het opbergen ervan. Je kan ze niet in de douche leggen want dan worden ze nat. Half open bakjes waren groot en dan paste het niet op een rekje en werden ook super goor. En in van die dichte bakjes bleef het nat en dan kreeg ik die bakjes niet open of gleden die bars weer uit m’n handen. En dan al die verschillende voor haar, conditioner, lijf, gezicht, scheerschuim. Haalde ze continu door elkaar haha. Was helemaal voor vanwege milieu maar heb hierdoor (ja beetje overdreven maar ook niet) douchen echt een jaar lang gehaat
Nu koop ik alleen nog producten in grote navulverpakkingen in zodat ik bijna nooit meer nieuwe flessen hoef te kopen
Paardrijden
- Vinden paarden niet erg/leuk, is diervriendelijk
- Geen idee
- Vinden ze niet leuk, is dieronvriendelijk
0 stemmers
Ik denk dat dit helemaal afhangt van de manier waarop. Hoe de ruiter(s) met het paard omgaan, maar ook hoe vaak en intensief een paard bereden wordt en of dat bij het paard past.
Nee nooit maar heb ze al 10ish jaar en in die tijd 3 telefoons gehad, de derde nu in gebruik. Allemaal een ander formaat dus een nieuw hoesje nodig. Mn oude met hoesjes aan mn ouders doorgegeven en die zijn nog steeds heel.
Damn. Welke hoesjes zijn dit? ![]()
Dieronvriendelijk klinkt zo hard, maar als een paard mag kiezen tussen vrij galopperen in een bos of verplicht rondjes moet rijden met een stokje in zijn mond en iemand op zijn rug, dan denk ik dat het paard voor het eerste kiest
Dat bitgedeelte van het hoofdstel zit volgens mij op een supergevoelige plek in de mond en is sowieso naar, nog los van manegepaarden die continu in de zij worden getrapt dag in dag uit omdat ze niet op het juiste moment naar links willen. Ik geloof echt wel dat er paarden zijn die op zich een prima leven hebben, maar an sich is het natuurlijk raar om zo’n dier te domesticeren en dan op een klein weitje te zetten gewoon omdat jij dat leuk vindt.
Thanks ga dit ook kopen