Stel je persoonlijke vraag #57

Ik heb altijd zo’n onbehaaglijk gevoel rondom oud en nieuw. Alsof je echt afscheid neemt van iets ofzo? Terwijl het eigenlijk gewoon een woensdag is en morgen gewoon een donderdag. Blij als het weer voorbij is.:joy:

18 likes

Hoe was 2025 voor jou adh 1 emoji?

• :grinning:
  • :joy:
  • :+1:
  • :-1:
  • :clap:
  • :thinking:
  • 🫥
  • :disappointed_relieved:
  • :smiling_face_with_three_hearts:
  • :slightly_smiling_face:
  • :woman_shrugging:
  • :money_mouth_face:
  • 🫩
  • :star_struck:
  • :slightly_frowning_face:

0 stemmers

5 likes

Je ziet dit wel steeds meer gelukkig, ook paarden die niet meer zo ongeveer 24/7 op stal staan (behalve de ritjes), maar veel weidegang krijgen en steeds meer paddock paradises waar ze dag en nacht mogen staan in een veel natuurlijkere en uitdagendere omgeving. Blijft discutabel natuurlijk, maar er is wel veel verandering gaande inderdaad.

4 likes

Ik heb de race net even teruggekeken en love it. Ging al over mn nek toen Kjeld zei dat niemand hem op de 1500 meter zou verslaan hahahaha bye bye. Snap alleen niet helemaal het idee met die matrix en dat het nog niet zeker is, hoop echt dat Tim Prins naar de OC mag

2 likes

Heb jij ooit in een Tiktok rij gestaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb net bijna een uur in de rij gestaan voor oliebollen en denk dat dit het dichtst in de buurt komt voor mij. En ik zou het niet weer doen. :joy:

2 likes

Ik was ff bij mn oudere buurvrouw. Naja ik zei doei en alvast gelukkig nieuw jaar! Ze zei tegen mij “ja en drink niet te veel!”. Huh haha, denkt ze dat ik helemaal los ga dan?

• Ja ze denkt dat je helemaal loca gaat
  • Nee nogal onschuldig

0 stemmers

Sowieso ben ik de laatse jaren zo saai,geweest met oud en nieuw.
Ben je wel eens helemaal compleet bezopen geweest tijdens oud en nieuw?

• Ja zovaak
  • Een enkele keer
  • Nooit
  • Soms

0 stemmers

2 likes

Ik vind een saaie (knusse) oud en nieuw ook eigenlijk veel leuker dan een feestelijke. Op de een of andere manier vind ik oud- en nieuwfeestjes het altijd net niet. Toen ik een hond kreeg die doodsbang is voor vuurwerk stopte ik ermee en dat heeft mijn jaarwisseling echt aanzienlijk verbeterd, haha. Borrelplankje, spelletje, het 12-uurmoment in bed of op zolder om daar naar het vuurwerk te kijken :ok_hand: En dan de volgende ochtend als het eindelijk weer eens stil is buiten een wandeling of nieuwjaarsduik maken om het nieuwe jaar fris te beginnen.

15 likes

Maar das toch niet per se een TikTok rij? Ik heb ook wel eens op een mooie zomeravond in de rij gestaan voor een ijsje, of op een zondagavond bij de snackbar, maar dat had niks met TikTok te maken

3 likes

Daarom had had ik er bijgezet dat dit voor mij het dichtst in de buurt komt want ik zou dat nooit van mijn leven vrijwillig doen. :slightly_smiling_face:

1 like

Hoeveel zin heb je in vanavond?

• 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

0 stemmers

1 like

Je ziet vandaag een groep meisjes zo rond de 10-14 op straat

• Lekker boeiend
  • Kutzooi die hebben vuurwerk

0 stemmers

Je ziet vandaag een groep jongens zo rond de 10-14 op straat

• Lekker boeiend
  • Kut die hebben vuurwerk

0 stemmers

Vandaag:

• Meisjes en vrouwen zijn zooooo veel leuker
  • Mannen en jongens zijn zooo veel leuker
  • Iedereen is even leuk of kut

0 stemmers

Je bent een rare pick me als je stemt dat vrouwen niet leuker zijn btw

5 likes

Ik fietste laatst langs een groepje jongens van die leeftijd en ze stonden met zn allen naar het fietspad toe en ik voelde al van die gaan wat doen maar ik laat me niet kennen. Nou ze gooiden idd wat op me met de wens “Merry Christmas” en ik dacht dat t een rotje was, maar was een mars celebrations…

51 likes

Elke dag toch gewoon

23 likes

Ik zag er net een stuk of 10 staan, allemaal zelfde zwarte jas, zwarte broek, opskeer blond haar en gooiend met vuurwerk.

Ja sorry ik heb echt diepe mannenhaat denk ik, want ik kan alleen maar denken wat kut zeg al vanaf dat het jongens zijn :tired_face::tired_face:. Snap wel dat tegenwoordig mensen liever een dochter hebben dan een zoon, wat een treurnis joh.

13 likes

Kijk dan :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik snap het wel, zijn toch al minstens 5 mannen ??? dit jaar die hun eigen moeder hebben vermoord in NL, waaronder eentje die z’n moeder had onthoofd en haar hoofd had meegenomen. Dat zie je dochters nou niet zo snel zien doen.

26 likes

Ik had er echt hee veel zin in, maar ben echt opgestaan met een monster verkoudheid. Liefst zou ik afzeggen maar iedereen komt hier :clown_face:

1 like

Ik vind vandaag iedereen even kut. Maar dat komt omdat ikzelf kneiter chagrijnig ben

3 likes

Nou dit ja
@Spaarlamp vroeg of iedereen zo emotioneel is,maar dat klinkt nog lief en dankbaar ofzo
ik ben emotioneel maar dan eerder op standje ontploffing

1 like

Wat is jouw humeur vandaag?:

• Ik ben kneiter chagrijnig, vanwege oud en nieuw
  • Ik ben kneiter chagrijnig, maar dat heeft niks met oud en nieuw te maken
  • Ik ben neutraal
  • Ik ben super emotioneel, vanwege oud en nieuw
  • Ik ben super emotioneel, om een andere reden
  • Ik voel een andere emotie

0 stemmers

Heb je vandaag al oliebollen gegeten?:

• Ja, eentje
  • Ja, al meerdere
  • Oliebollen zijn vies
  • Nee

0 stemmers

1 like

Kneiter chagrijnig is een groot woord, maar niet helemaal happy. Ik wilde naar een rustige omgeving vanwege mijn hond aangezien dat voorgaande jaren goed was bevallen, maar waar ik nu ben zijn in de aanloop naar oudjaar meer knallen te horen dan thuis :clown_face: Voor vanavond wel prima want het is allemaal ver weg, maar denk dat ik morgen meteen weer naar huis ga. Was echt een fout om in NL te blijven dit jaar.