Elke dag toch gewoon
Ik zag er net een stuk of 10 staan, allemaal zelfde zwarte jas, zwarte broek, opskeer blond haar en gooiend met vuurwerk.
Ja sorry ik heb echt diepe mannenhaat denk ik, want ik kan alleen maar denken wat kut zeg al vanaf dat het jongens zijn ![]()
. Snap wel dat tegenwoordig mensen liever een dochter hebben dan een zoon, wat een treurnis joh.
Kijk dan ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap het wel, zijn toch al minstens 5 mannen ??? dit jaar die hun eigen moeder hebben vermoord in NL, waaronder eentje die z’n moeder had onthoofd en haar hoofd had meegenomen. Dat zie je dochters nou niet zo snel zien doen.
Ik had er echt hee veel zin in, maar ben echt opgestaan met een monster verkoudheid. Liefst zou ik afzeggen maar iedereen komt hier ![]()
Ik vind vandaag iedereen even kut. Maar dat komt omdat ikzelf kneiter chagrijnig ben
Nou dit ja
@Spaarlamp vroeg of iedereen zo emotioneel is,maar dat klinkt nog lief en dankbaar ofzo
ik ben emotioneel maar dan eerder op standje ontploffing
Wat is jouw humeur vandaag?:
- Ik ben kneiter chagrijnig, vanwege oud en nieuw
- Ik ben kneiter chagrijnig, maar dat heeft niks met oud en nieuw te maken
- Ik ben neutraal
- Ik ben super emotioneel, vanwege oud en nieuw
- Ik ben super emotioneel, om een andere reden
- Ik voel een andere emotie
0 stemmers
Heb je vandaag al oliebollen gegeten?:
- Ja, eentje
- Ja, al meerdere
- Oliebollen zijn vies
- Nee
0 stemmers
Kneiter chagrijnig is een groot woord, maar niet helemaal happy. Ik wilde naar een rustige omgeving vanwege mijn hond aangezien dat voorgaande jaren goed was bevallen, maar waar ik nu ben zijn in de aanloop naar oudjaar meer knallen te horen dan thuis
Voor vanavond wel prima want het is allemaal ver weg, maar denk dat ik morgen meteen weer naar huis ga. Was echt een fout om in NL te blijven dit jaar.
Ik ben echt zo neutraal?!
Mijn moeder moet nog wel altijd vertellen dat ik iets van 3 a 4 oliebollen at. Volgens mij was dat nadat mn amandelen waren geknipt en ik echt ondergewicht begon te krijgen. En eindelijk wilde/kon eten.
Oliebol:
- Zonder rozijnen
- Met rozijnen
0 stemmers
Er is ook zo’n goede chef uit australie. Zn oma komt uit nederland dacht ik. Hij doet er dan stukjes appel doorheen.
Ik zou met mijn man en vrienden naar een huisje gaan om te vieren. Maar mijn man ligt nu alleen maar te kotsen met migraine. Ik ben hem nog op gezette tijden aan het volstoppen met pillen in de hoop dat het nog overgaat. Dus dit kan een 1 worden of een 8.
Ben chagrijnig omdat ik nog steeds ziek ben. Al sinds bijna vier weken. Geloof dat ik twee keer opnieuw aangestoken ben…
mijn ex gooide wel eens rotjes naar me terwijl ik sliep in zijn slaapkamer omdat hij het grappig vond dat ik dan schrok
(fles water die ik teruggooide tegen zijn hoofd aan kon hij minder om lachen)
Ik ben gewoon in een goede bui ![]()
Zo hallo psychopaat
En hoe oud was hij? 6?
Ik vind een fles water nog heel aardig eigenlijk. Ik had een koekenpan gepakt denk ik!
Oh my god wat fucking idioot??? Dit is echt zoiets wat het broertje van een vriendin van 10 met onvolgroeide hersens 1x doet en dan zo’n straf krijgt van zijn ouders dat hij zoiets nooit meer doet
Wow, je vertelt wel vaker over je toxic ex, maar het blijft me verbazen hoe verrot iemand kan zijn.
Dit is echt zo bizar. Rotjes binnen? Rotjes naar iemand gooien? Rotjes naar je partner gooien? Rotjes naar je partner gooien als ze slaapt?!
per wat? 3 a 4 oliebollen per ronde en dus 9 a 12 op een avond ofzo?