Stel je persoonlijke vraag #57

Ik ook en neig eerder naar vrolijk. Heb dit jaar geen feest of huisfeest waarvoor ik loop te stressen en last minute nog een outfit voor zoek. :clown_face:

1 like

hahahaha ja dit is pas het topje van de ijsberg

echt leuk om af en toe rare tea het gesprek in te slingeren

9 likes

Ohh eh haha ik neem aan in totaal die dag. Ik at maar niet omdat het zoveel pijn deed met slikken maar blijkbaar de binnenkant van een oliebol had ik de pijn wel voor over. Maar dat wel achter elkaar neem ik aan.

1 like

Ik zit dit vandaag te kijken, maar er zijn nu steeds shots van mensen die gepassioneerd een dikke seconde te laat Queen meezingen, dus ik denk dat er soms ook gewoon vertraging in de beelden zit waardoor het erger lijkt.

1 like

Ik heb wel zin in vanavond: zijn normaal met een hele grote vriendengroep, maar nu met z’n vieren. Gaan echt een mooi zesgangenmenu koken met z’n allen.

6 likes

Ja, wtf.

Zou jij dan als vriendin zijnde iets terug doen?

• Nee
  • Ja
  • Ja hem verlaten

0 stemmers

Onzevbuurjongen vroeger ging altijd strijkers (?) Op zn tennisracket naar ons gooien.

1 like

Ga jij vanavond druiven eten? Heb het hier al wel eens eerder gelezen, schijnt een of andere spaanse traditie te zijn voor geluk in het nieuwe jaar. Blijkbaar heb ik dit als kind wel een keer gedaan hoor ik. Maar elke klokslag een druif op eten lijkt me al lastig :joy:

• Ja ga ik doen
  • Nee joh haha wat is dit
  • Ja misschien wel

0 stemmers

Ik heb toevallig bijna altijd druiven in de koelkast haha

1 like

Niet onder de tafel en 12 per klokslag (denk dat ik dan ook het nieuwe jaar niet haal), wel gewoon bij de kaasplank.

10 likes

Vind deze poll wel een beetje simpel eerlijk gezegd, denk dat iedereens eerste gedachte is ā€˜ik zou hem verlaten’ maar zo simpel is het vaak niet bij huiselijk en psychisch geweld.

44 likes

Nee, ik ken de traditie van druiven eten bij familie in Italie, maar ik doe het niet.

2 likes

Daar heb je helemaal gelijk in.

Hoor jij nu meer vuurwerk afgaan dan vorige jaren?
Ik iig veel meer.

• Ja veel meer
  • Nee minder
  • Evenveel
  • N.v.t.

0 stemmers

Bij huisdieren dacht ik vaak wel, ja zielig maarja het is zo weer over. Waar ik nu ben denk ik omfg. Geen seconde is het stil.

2 likes

In mijn stad is het sowieso altijd al een paar weken oud en nieuw, ondanks dat hier al jaren een afsteekverbod geldt. Maar de ontzettend harde klappen zijn echt wel toegenomen dit jaar. Ik kan al twee weken niet in het donker mijn hond uitlaten en sinds gisteren is het een soort permanente oudejaarsavond

1 like

Weet ik veel ik erger me altijd dood hier aan dat geknal, het is ook het hele jaar door :rage:

1 like

Ik ben toevallig in Spanje, dus denk dat we dit straks wel gaan doen!

2 likes

Ik vind dat om de klokslag dus wel grappig. Je hebt een soort van eetchallenge met 12 druiven. Ik vind het wel cute. Dat onder de tafel heb ik nooit gehoord trouwens? Waarom moet dat onder een tafel. Maarja die spanjaarden verzinnen van alles. Een paard mag middeninin de kroeg staan bijvoorbeeld met bepaalde feesten.

Heel cliche maar ik bedenk me net, ik heb nog helemaal geen oliebol gegegeten dit jaar.

Heb jij al een oliebol op?

• Ja natuurlijk
  • Nee nog niet
  • Nee maar ga ik ook niet doen

0 stemmers

1 like

Waarom niet een gewoon nee optie. Ik doe het niet maar denk ook niet ā€œwat is dit hahaā€

8 likes

Geen commentaar op @Jumpsuit haar polls. De randomheid ervan omarmen we gewoon.

13 likes

love dat ik hierna wat likes kreeg op oude berichten in het breakup topic want ik zou ook meteen die posts gaan zoeken

14 likes

Geen oliebol, want die lust ik niet. Appelbeignets en ananasbeignets heb ik er al een paar van op, haha.

2 likes

Hmm okay, ik,begrijp nooit goed waarom iemand een oliebol niet lust. Het is toch net als donut eigenlijk, lust je dat wel?

3 likes