Nee, ik ken de traditie van druiven eten bij familie in Italie, maar ik doe het niet.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Hoor jij nu meer vuurwerk afgaan dan vorige jaren?
Ik iig veel meer.
- Ja veel meer
- Nee minder
- Evenveel
- N.v.t.
0 stemmers
Bij huisdieren dacht ik vaak wel, ja zielig maarja het is zo weer over. Waar ik nu ben denk ik omfg. Geen seconde is het stil.
In mijn stad is het sowieso altijd al een paar weken oud en nieuw, ondanks dat hier al jaren een afsteekverbod geldt. Maar de ontzettend harde klappen zijn echt wel toegenomen dit jaar. Ik kan al twee weken niet in het donker mijn hond uitlaten en sinds gisteren is het een soort permanente oudejaarsavond
Weet ik veel ik erger me altijd dood hier aan dat geknal, het is ook het hele jaar door ![]()
Ik ben toevallig in Spanje, dus denk dat we dit straks wel gaan doen!
Ik vind dat om de klokslag dus wel grappig. Je hebt een soort van eetchallenge met 12 druiven. Ik vind het wel cute. Dat onder de tafel heb ik nooit gehoord trouwens? Waarom moet dat onder een tafel. Maarja die spanjaarden verzinnen van alles. Een paard mag middeninin de kroeg staan bijvoorbeeld met bepaalde feesten.
Heel cliche maar ik bedenk me net, ik heb nog helemaal geen oliebol gegegeten dit jaar.
Heb jij al een oliebol op?
- Ja natuurlijk
- Nee nog niet
- Nee maar ga ik ook niet doen
0 stemmers
Waarom niet een gewoon nee optie. Ik doe het niet maar denk ook niet “wat is dit haha”
love dat ik hierna wat likes kreeg op oude berichten in het breakup topic want ik zou ook meteen die posts gaan zoeken
Geen oliebol, want die lust ik niet. Appelbeignets en ananasbeignets heb ik er al een paar van op, haha.
Hmm okay, ik,begrijp nooit goed waarom iemand een oliebol niet lust. Het is toch net als donut eigenlijk, lust je dat wel?
En anders, dan moet je zellef maar een poll aanmaken ja!! Die tijd hebben we gehad idd haha
Lust jij oliebollen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Neeee is heeel anders dan een donut. Alleen al de vorm, zo onhandig groot. En alleen super vers zijn ze een beetje lekker, maar na 5 min zijn ze al koud en vaak heel zompig. Heb het ook vaker bij een kraam gehaald die dan heel hoog scoorde maar altijd een mega tegenvaller.
Nee ook niet, haha. Maar vind het wel allebei heel anders.
Wat betreft de oliebollen, ik at ze vroeger wel, maar doordat ik bij de bakker gewerkt heb en met o&n dus veel oliebollen verkocht heb, kan ik ze niet meer zien/eten. Vind ze ook gewoon echt niet meer lekker.
Ik ga zo stuk om jou hoe weinig inlevingsvermogen in andere jij altijd hebt ![]()
Hoelaat verwacht jij dat het stil genoeg is dat je in theorie zou kunnen slapen?
- Nu al
- 2 uur
- Half 3
- 3 uur
- Half 4
- 4 uur
- Half 5
- Pas na 5
0 stemmers
Het is hier niet heel stil nu, maar ik slaap altijd
Vuurwerk in Zwitserland viel enorm mee gelukkig. Veel te duur waarschijnlijk. Vorig jaar in Polen was het echt heel veel, heel heftig en ging maar door en door.
De meeste mensen hier slapen al en het vuurwerk in de wijk liep gelijk op met de nationale tv en daarna klaar. Ben in Londen.
Er wordt voor ons huis nog steeds fanatiek vuurwerk afgestoken. Al voor 2e jaar op rij vuurwerkverbod in deze gemeente ![]()