En anders, dan moet je zellef maar een poll aanmaken ja!! Die tijd hebben we gehad idd haha
Lust jij oliebollen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En anders, dan moet je zellef maar een poll aanmaken ja!! Die tijd hebben we gehad idd haha
Lust jij oliebollen?
0 stemmers
Neeee is heeel anders dan een donut. Alleen al de vorm, zo onhandig groot. En alleen super vers zijn ze een beetje lekker, maar na 5 min zijn ze al koud en vaak heel zompig. Heb het ook vaker bij een kraam gehaald die dan heel hoog scoorde maar altijd een mega tegenvaller.
Nee ook niet, haha. Maar vind het wel allebei heel anders.
Wat betreft de oliebollen, ik at ze vroeger wel, maar doordat ik bij de bakker gewerkt heb en met o&n dus veel oliebollen verkocht heb, kan ik ze niet meer zien/eten. Vind ze ook gewoon echt niet meer lekker.
Ik ga zo stuk om jou hoe weinig inlevingsvermogen in andere jij altijd hebt ![]()
Hoelaat verwacht jij dat het stil genoeg is dat je in theorie zou kunnen slapen?
0 stemmers
Het is hier niet heel stil nu, maar ik slaap altijd
Vuurwerk in Zwitserland viel enorm mee gelukkig. Veel te duur waarschijnlijk. Vorig jaar in Polen was het echt heel veel, heel heftig en ging maar door en door.
De meeste mensen hier slapen al en het vuurwerk in de wijk liep gelijk op met de nationale tv en daarna klaar. Ben in Londen.
Er wordt voor ons huis nog steeds fanatiek vuurwerk afgestoken. Al voor 2e jaar op rij vuurwerkverbod in deze gemeente ![]()
Enorme herrie hier en ik probeer voor de gezelligheid nog even wakker te blijven, maar ik kan er veel te goed mee slapen.
En hoe leuk was je oud en nieuw uiteindelijk?
0 stemmers
Scoort de avond zelf hoger dan hoeveel zin je van te voren had?
0 stemmers
Wow toch best veel mensen die een onvoldoende geven
Hoop dat het jaar beter wordt dan de inluiding ervan dan ![]()
Vond een cijfer geven lastig. Ik heb een huisfeestje afgezegd bij vrienden van m’n vriend. Ik bleef dus zelfverkozen thuis, want heb zoals ieder jaar een unheimisch gevoel met O&N (en snap dus niet dat ik dit feestje had toegezegd), vandaar mijn 6. Volgend jaar ga ik weer in m’n eentje naar een hotel of hutje op de hei zoals ik dat jaren heb gedaan. Want nu zei ik op het laatste moment dat feestje af en hoewel mijn vriend het totaal begreep, is het niet helemaal netjes.
Ik vier het altijd met vrienden en we hebben elk jaar een verkleedthema dus dat was al grappig, en we hebben lekker spelletjes gespeeld en cocktails gedronken en samen eten gemaakt. Enige was dat ik vlak voordat ik ging ongesteld werd en om 12 m’n feminax wel was uitgewerkt dus dat was minder leuk
Op zich was het even gezellig als ik verwacht had, alleen was ik even vergeten in te calculeren dat ik overprikkeld raak van de hele avond geluid (knallen). Einde van de avond was niet leuk meer en het heeft vooral m’n slaap verziekt.
Vroeger had ik vaker dat oud en nieuw teleurstelde. Ook omdat wij altijd zulke hoge verwachtingen hadden. Speciaal een nieuwe outfit, kaartjes voor een bepaalde club etc. Dus die druk dat het fantastisch moet zijn was dan zo hoog.
Heb jij je mobile telefoon op je slaapkamer?
0 stemmers
Gebruik jij je telefoon als wekker?
0 stemmers
Philips wake-up light forever ![]()
Heb in de woonkamer gekampeerd op een halfleeg luchtbed om mijn bange hond gezelschap te houden. Geen gordijnen en de knallen ging nog lang door dus kut geslapen en rug naar de klote, maar stiekem was het ook wel heel gezellig eigenlijk. Lekker Mr Bean kijken om 2 uur vanuit ons luchtbed