Enorme herrie hier en ik probeer voor de gezelligheid nog even wakker te blijven, maar ik kan er veel te goed mee slapen.
En hoe leuk was je oud en nieuw uiteindelijk?
- 10
- 9
- 8
- 7
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
- 1
0 stemmers
Scoort de avond zelf hoger dan hoeveel zin je van te voren had?
- Ja
- Nee
- Even hoog
0 stemmers
Wow toch best veel mensen die een onvoldoende geven
Hoop dat het jaar beter wordt dan de inluiding ervan dan ![]()
Vond een cijfer geven lastig. Ik heb een huisfeestje afgezegd bij vrienden van mān vriend. Ik bleef dus zelfverkozen thuis, want heb zoals ieder jaar een unheimisch gevoel met O&N (en snap dus niet dat ik dit feestje had toegezegd), vandaar mijn 6. Volgend jaar ga ik weer in mān eentje naar een hotel of hutje op de hei zoals ik dat jaren heb gedaan. Want nu zei ik op het laatste moment dat feestje af en hoewel mijn vriend het totaal begreep, is het niet helemaal netjes.
Ik vier het altijd met vrienden en we hebben elk jaar een verkleedthema dus dat was al grappig, en we hebben lekker spelletjes gespeeld en cocktails gedronken en samen eten gemaakt. Enige was dat ik vlak voordat ik ging ongesteld werd en om 12 mān feminax wel was uitgewerkt dus dat was minder leuk
Op zich was het even gezellig als ik verwacht had, alleen was ik even vergeten in te calculeren dat ik overprikkeld raak van de hele avond geluid (knallen). Einde van de avond was niet leuk meer en het heeft vooral mān slaap verziekt.
Vroeger had ik vaker dat oud en nieuw teleurstelde. Ook omdat wij altijd zulke hoge verwachtingen hadden. Speciaal een nieuwe outfit, kaartjes voor een bepaalde club etc. Dus die druk dat het fantastisch moet zijn was dan zo hoog.
Heb jij je mobile telefoon op je slaapkamer?
- Nee, ook geen andere telefoon
- Nee, wel een andere telefoon (vaste lijn ofzo)
- Ja, dat vind ik ook fijn
- Ja, maar wil ik anders
- Anders
0 stemmers
Gebruik jij je telefoon als wekker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Philips wake-up light forever ![]()
Heb in de woonkamer gekampeerd op een halfleeg luchtbed om mijn bange hond gezelschap te houden. Geen gordijnen en de knallen ging nog lang door dus kut geslapen en rug naar de klote, maar stiekem was het ook wel heel gezellig eigenlijk. Lekker Mr Bean kijken om 2 uur vanuit ons luchtbed
Ik was bij vrienden/āfamilieā en het was echt heel gezellig, met een grote groep waren we, alleen zaten we buiten en dat werd op een gegeven moment toch wel erg koud haha, daarom geef ik een 8/9.
De hele avond/nacht buiten gezeten?! Ik vond een half uur buiten staan om vuurwerk te kijken al lang haha
Hahaha ja, wel met een terrasbrander, maar dat werkt toch net niet goed genoeg als je de hele avond buiten zit en je er niet vlak naast zit.
Dat zou voor mij al -3 punten betekenen voor de avond ![]()
Wat geeft het beste je gevoel over komende jaar weer?
- New year, new me
- Een frisse start
- Neutraal/geen emoties
- Same shit different year
- Dit wordt een rotjaar
0 stemmers
Wat is je favoriete kleur vuurwerk (van de 3 meest voorkomende)?
- Groen
- Rood
- Blauw
0 stemmers
Goud!
Sinds een half jaar ofzo laat ik hem in mān woonkamer. Was geneigd als ik niet kon slapen toch snel te gaan scrollen op mān telefoon, en in het weekend/vrije dagen vond ik het lastig mān bed uit te komen. Gaat wel iets beter nu.
Ken jij iemand die weleens een hulpverlener heeft aangevallen?
- Ja niet persoonlijk
- Ja persoonlijk
- Weet ik niet zeker maar heb het vermoeden van wel
- Nee
0 stemmers
Ben jij rijk? Ik geef geen definitie die moet je zelf bedenken
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik werk zelf in de zorgsector en daar komt agressie regelmatig voor naar hulpverleners.