Ik was bij vrienden/‘familie’ en het was echt heel gezellig, met een grote groep waren we, alleen zaten we buiten en dat werd op een gegeven moment toch wel erg koud haha, daarom geef ik een 8/9.
De hele avond/nacht buiten gezeten?! Ik vond een half uur buiten staan om vuurwerk te kijken al lang haha
Hahaha ja, wel met een terrasbrander, maar dat werkt toch net niet goed genoeg als je de hele avond buiten zit en je er niet vlak naast zit.
Dat zou voor mij al -3 punten betekenen voor de avond ![]()
Wat geeft het beste je gevoel over komende jaar weer?
- New year, new me
- Een frisse start
- Neutraal/geen emoties
- Same shit different year
- Dit wordt een rotjaar
0 stemmers
Wat is je favoriete kleur vuurwerk (van de 3 meest voorkomende)?
- Groen
- Rood
- Blauw
0 stemmers
Goud!
Sinds een half jaar ofzo laat ik hem in m’n woonkamer. Was geneigd als ik niet kon slapen toch snel te gaan scrollen op m’n telefoon, en in het weekend/vrije dagen vond ik het lastig m’n bed uit te komen. Gaat wel iets beter nu.
Ken jij iemand die weleens een hulpverlener heeft aangevallen?
- Ja niet persoonlijk
- Ja persoonlijk
- Weet ik niet zeker maar heb het vermoeden van wel
- Nee
0 stemmers
Ben jij rijk? Ik geef geen definitie die moet je zelf bedenken
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik werk zelf in de zorgsector en daar komt agressie regelmatig voor naar hulpverleners.
Echt verschrikkelijk ![]()
Het gaat met de gezondheid echt dikke prut en alleen maar minder worden dus ik ben wat dat betreft wel bang voor de toekomst
Belangrijke 1 januari vraag: Heb je wel eens wild gepoept omdat je het niet meer kon/wilde ophouden? Dus niet omdat je aan het wildkamperen was en dagen geen toilet beschikbaar had, en ook niet omdat je (plotseling) ziek was of chronisch bent. Maar “gewoon” een normale drol onder relatief normale omstandigheden, behalve dat je misschien voor twee tot vijf uur geen toilet tot je beschikking hebt, tijdens een lange wandeling of hardlopen/fietsen ofzo.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja ik wil er graag meer over horen (zonder smerige details als het kan), want ik kan mij er niets bij voorstellen.
Deze poll is geinspireerd op dat mijn hond gister een mensendrol te pakken had
te herkennen aan o.a. de zakdoekjes en het feit dat m’n hond geen hondenpoep eet. ZO GOOR. En ik vind het gewoon moeilijk voor te stellen dat je tijdens het wandelen of hardlopen zo nodig moet poepen dat je het langs het pad doet. En het was een normale drol, dus ik sluit buikgriep etc uit. En waar ik nu ben verwacht ik ook geen daklozen (random klein dorp in frankrijk). En ik snap ook niet dat als je wel zakdoekjes meeneemt (voor dit doel???) je dan niet net zo goed poepzakjes voor je eigen stront kan meenemen.
![]()
Maar goed misschien is dit een mega privileged perspectief (dat is het sowieso, want ik begrijp dat er mensen zijn die geen controle over hun darmen hebben etc maar ik denk eigenlijk niet dat het altijd hun drollen zijn die mijn hond vindt).
Jouw hond eet al meerdere keren mensendrollen? Misschien moet je je hond dat afleren. Ik denk dat niemand onder normale omstandigheden denkt ik ga hier even lekker poepen. Lijkt me een mega gênante operatie en thank god als je dan zakdoekjes bij je hebt.
Hier ook vaak mensenpoep door de hond gevonden
Volgens mij vaak zwervers maar verdenk ook mannen die de hele dag, soms zelfs nacht, zitten te vissen.
Laatst dacht ik nog ik vraag mij af of veel mannen wel zindelijk zijn. Zijn gewend dat ze gewoon overal kunnen gaan pissen zodra ze de nood voelen. Ik woon vlakbij een voetbalstadion, dan parkeren ze de auto en gaan ze met zijn vieren staan te pissen in het park. Of soms erger, tegen iemands huis. Als vrouw ben je gewoon veel meer gewend om vooruit te denken en te plannen. Misschien hebben ze met poepen wel hetzelfde.
Ik was 9 jaar oud en in een speeltuin een uur van huis vandaan, kon het niet meer ophouden ![]()
Hahahahah ja inderdaad! Ook bijvoorbeeld in treinen of de Flixbus ofzo zie je altijd dat je nét gaat rijden en er loopt meteen een man naar een wc. Die denken volgens mij nooit als ze de deur uitgaan ‘oh nog even naar de wc want dat kan zo niet’. Op elk moment buiten ff je lul uit je broek en gaan, dat is toch amper anders dan in de luiers zitten?
Ik vind dit wel een eye opener trouwens want ik vind mensen die altijd overal moeten pissen echt super irritant maar ik denk dat ik het onbewust idd onvolwassen vind!
Hoe stel je voor dat ik dat ga oefenen? ![]()
Ik kan mij dat dus ook niet voorstellen en het lijkt mij ook dat mensen de voorkeur geven aan poepen op een wc. Maar ik heb dus ook het idee dat sommige mensen (mannen?) maar half zindelijk zijn @Marqant
, of dat het ze niet boeit. Ik zie namelijk ook wel een hardloper voor mij die een lange loop wil gaan doen geen zin heeft om te wachten tot 'ie gepoept heeft en gewoon gaat en denkt ik doe het wel in de bosjes als ik moet
dusja ik vroeg mij af, misschien zijn er hier mensen die uit eigen ervaring licht op deze kwestie kunnen schijnen. Ik plas bijvoorbeeld wel echt heel vaak wild als ik ga wandelen (in de natuur), dat vind ik geen punt (ben ook maar half zindelijk blijkbaar)
@Dude zielig ![]()
De fietsenkelder op Utrecht Centraal is ook een groot mannenpis paradijs, het ligt altijd in van die vieze hoeken en het loopt er zo door over de vloer echt zoooo walgelijk, wat een beesten ![]()
Idk jij zegt dat het vaker voorkomt dus je hebt genoeg kansen om hem dat af te leren ![]()
Op een mannenforum zou deze vraag idd compleet andere resultaten krijgen. Misschien moeten we t ff aan mannen in onze buurt vragen.
Oh my god ik vraag t aan mn vriend en een vriend van hem heeft t idd een keer gedaan ![]()
![]()
Heeft jouw partner/vriend/broer/vader wel eens buiten gepoept?
- Ja
- Nee maar ik denk dat ie liegt
- Nee
- Nee maar kent wel iemand
- Ik ben saai en heb geen zin het te vragen
0 stemmers
Voor de politie…?