Stel je persoonlijke vraag #57

wat ga je doen vandaag/wat heb je gedaan?

• uitslapen
  • oliebol/appelflap eten
  • naar familie toe
  • naar vrienden toe
  • gourmetten/pizzaretten/fondue/…
  • wandelen
  • schoonmaken
  • op de bank hangen
  • sporten
  • sport op tv kijken
  • alcohol drinken
  • goede voornemens bespreken
  • werken
  • uitgebreid koken
  • eten bestellen
  • restjes van de afgelopen dagen opeten
  • spelletjes doen
  • vroeg naar bed vanavond

0 stemmers

ben je brak vandaag?

• ja, fml
  • nee, maar wel moe
  • nee, ik ben topfit

0 stemmers

moet je morgen werken?

• ja, en daarna weekend
  • ja, en ook in het weekend werken
  • nee, ik ben morgen vrij maar het weekend niet
  • nee, ben het hele weekend vrij

0 stemmers

Vuurwerk opruimen met de kinderen!
Ze mogen dat hier bij de gemeente inleveren voor 1€ per zak en sparen voor een trampoline. Met volle motivatie zijn ze vanochtend in de regen en kou naar buiten gegaan. Met resultaat wel! 45 zakken afval verzameld!

71 likes

Oh jezus ok ja compleet ander verhaal idd

3 likes

Ik ging 2 maanden geleden hardlopen in de buurt en heb in mijn broek gepoept. Vreselijk, kon het niet langer ophouden. Durf nu niet meer te hardlopen. Maargoed wel in mn broek dus en niet langs de weg.

10 likes

Oh jeetje ja, jaren geleden sloeg het hardlopen ook regelmatig op mijn darmen. Heb mijn toenmalige partner weleens gebeld en gezegd dat hij me NU moest op komen halen met de fiets. Dus dit snap ik wel dat kan gebeuren. Echt rot voor je.

Ik was op vakantie eens te lui/ver om een toilet te vinden en heb toen in zee gepoept. Bleef drijven, was ik even vergeten.

8 likes

Ieeehhhh haha :joy:

1 like

Ik vind dit mega cute en ik zeg dit niet om afbreuk te doen aan hoe lief het is, maar ik vind het altijd zo grappig dat kinderen in hun hoofd dan denken dat dit echt een FANTASTISCHE deal is. Een hele euro per zak! En de gemeente denkt haha dat scheelt een uurloon van 5-10 schoonmakers.

56 likes

Andrew Tate is dat niet heb ik gehoord @Nysmn :laughing::laughing:

8 likes

Ik was op een provinciaal domein hele dag aan het werk met smerige wc’s en als ik moet poepen dan moet het binnen de 10 minuten of het is in mijn broek. Dus ik ga naar de wc maar die was zo vies dat ik alleen van de geur kon flauwvallen en had niet voldoende aan dettol doekjes maar zou een Kärcher moeten hebben. Dan maar naar de bosjes gerend en daar gedaan.

7 likes

Haha helemaal eens! Maar toen ik zei dat ze 1€ per zak kregen werden ze helemaal wild :rofl:
En voor de gemeente is dit absoluut de grootste top deal :stuck_out_tongue:

4 likes

Bij ons krijgen ze een stempelkaart en per volle kaart maken ze kans op een cadeaubon van €100 :sweat_smile:. Echt de slechtste deal ooit. Er stond niet bij hoeveel stempels een volle kaart is.

1 like

Partner niet. Maar hij heeft wel twee vrienden die gewoon overal kunnen schijten en dat ook doen. Nou ja, niet random overal, maar wel in de natuur. Dus als ze aan het mountainbiken zijn of gewoon een stukje wandelen dan kakken die gewoon in het bos. Mijn vriend doet dat niet en kan dat ook niet, die gaat al een week op slot als we op vakantie zijn.

Wow dubbel lullig!!! Niet weten wanneer je kaart vol is en niet weten met hoeveel andere mensen je ‘kans’ maakt.

Ik herriner me dat ik op de basisschool een sponsorloop liep en toen had ik veruit het meeste geld opgehaald want mn ouders hadden gewoon allemaal mensen gevraagd en toen was mn prijs dat ik al het geld van iedereen mee mocht tellen! Na schooltijd! Gratis! En ik dacht écht dat ik een topdeal te pakken had :clown_face:

4 likes

Wauw daar zouden ze hier niet de deur voor uit gegaan zijn haha.

1 like

Ik heb eens buikgriep gekregen op mn werk, naar huis vertrokken en huilend in de auto gezeten omdat ik echt dacht dat ik t niet ging halen tot thuis. Ik had mezelf er helemaal bij neer gelegd dat ik mn auto ging bevuilen :smiling_face_with_tear: Dusja, schijnbaar liever mn eigen auto vies dan langs de kant van de weg hurken. Vind t dan ook echt raar als iemand/mannen denken “ohja ik moet ff dus ik ga gewoon”.

1 like

Ik was aan het zeilen op zo’n kleine boot zonder toilet. Had echt de ergste krampen ooit, was er helemaal naar van. Deed tegen de anderen alsof ik moest plassen, heb me aan land laten zetten en daar in de bosjes gepoept. Geen toiletpapier dus blaadjes gebruikt.

1 like

Dit ja. Te vaak gezien en zelf meegemaakt helaas.

Ja ik ben echt heel rijk en hoe cliché dat ook klinkt voor mij is het rijke gevoel echt dat je gewoon schoon drinkwater hebt, een veilige plek om te slapen, genoeg eten in de kasten. Elke dag schone kleding aan kunt trekken en elke dag kunt douchen.

1 like

Ik herken dit ook van hardlopen, vooral toen ik trainde voor een marathon. Heb meermaals als een gek naar huis moeten rennen, maar soms was ik te ver weg dus dan moest ofwel mijn vriend me komen ophalen ofwel het wel in de natuur gedaan als mijn vriend niet kon. Wel met heel veel schaamte, maar het was op dat moment geen keuze meer. Het alternatief was dan met een volle broek kilometers naar huis wandelen. En dat voelde in een kort hardloopbroekje ook niet als een optie.

5 likes