Ik was op een provinciaal domein hele dag aan het werk met smerige wc’s en als ik moet poepen dan moet het binnen de 10 minuten of het is in mijn broek. Dus ik ga naar de wc maar die was zo vies dat ik alleen van de geur kon flauwvallen en had niet voldoende aan dettol doekjes maar zou een Kärcher moeten hebben. Dan maar naar de bosjes gerend en daar gedaan.
Haha helemaal eens! Maar toen ik zei dat ze 1€ per zak kregen werden ze helemaal wild ![]()
En voor de gemeente is dit absoluut de grootste top deal ![]()
Bij ons krijgen ze een stempelkaart en per volle kaart maken ze kans op een cadeaubon van €100
. Echt de slechtste deal ooit. Er stond niet bij hoeveel stempels een volle kaart is.
Partner niet. Maar hij heeft wel twee vrienden die gewoon overal kunnen schijten en dat ook doen. Nou ja, niet random overal, maar wel in de natuur. Dus als ze aan het mountainbiken zijn of gewoon een stukje wandelen dan kakken die gewoon in het bos. Mijn vriend doet dat niet en kan dat ook niet, die gaat al een week op slot als we op vakantie zijn.
Wow dubbel lullig!!! Niet weten wanneer je kaart vol is en niet weten met hoeveel andere mensen je ‘kans’ maakt.
Ik herriner me dat ik op de basisschool een sponsorloop liep en toen had ik veruit het meeste geld opgehaald want mn ouders hadden gewoon allemaal mensen gevraagd en toen was mn prijs dat ik al het geld van iedereen mee mocht tellen! Na schooltijd! Gratis! En ik dacht écht dat ik een topdeal te pakken had ![]()
Wauw daar zouden ze hier niet de deur voor uit gegaan zijn haha.
Ik heb eens buikgriep gekregen op mn werk, naar huis vertrokken en huilend in de auto gezeten omdat ik echt dacht dat ik t niet ging halen tot thuis. Ik had mezelf er helemaal bij neer gelegd dat ik mn auto ging bevuilen
Dusja, schijnbaar liever mn eigen auto vies dan langs de kant van de weg hurken. Vind t dan ook echt raar als iemand/mannen denken “ohja ik moet ff dus ik ga gewoon”.
Ik was aan het zeilen op zo’n kleine boot zonder toilet. Had echt de ergste krampen ooit, was er helemaal naar van. Deed tegen de anderen alsof ik moest plassen, heb me aan land laten zetten en daar in de bosjes gepoept. Geen toiletpapier dus blaadjes gebruikt.
Dit ja. Te vaak gezien en zelf meegemaakt helaas.
Ja ik ben echt heel rijk en hoe cliché dat ook klinkt voor mij is het rijke gevoel echt dat je gewoon schoon drinkwater hebt, een veilige plek om te slapen, genoeg eten in de kasten. Elke dag schone kleding aan kunt trekken en elke dag kunt douchen.
Ik herken dit ook van hardlopen, vooral toen ik trainde voor een marathon. Heb meermaals als een gek naar huis moeten rennen, maar soms was ik te ver weg dus dan moest ofwel mijn vriend me komen ophalen ofwel het wel in de natuur gedaan als mijn vriend niet kon. Wel met heel veel schaamte, maar het was op dat moment geen keuze meer. Het alternatief was dan met een volle broek kilometers naar huis wandelen. En dat voelde in een kort hardloopbroekje ook niet als een optie.
Omg wat een leukkkk initiatief dit
Als je verkouden bent, krijg jij dan ook tand/kaakpijn?
- Nee geen last van
- Ja dit heb ik ook!!!
0 stemmers
Ja vooral als ik dan op straat aan het lopen ben? Dan voel ik een lichte pijn in mn kiezen (denk holtes) bij elke stap.
Ja het zijn idd de holtes die druk op je kaken en kiezen geven, mega vervelend.
Dit had mn ex vaak, naja niet dat hij in zn broek poepte maar vaak terugkwam 's ochtends omdat hij tijdens het rennen dus ineens moest poepen. Dan kon hij zn ronde ook nooit afmaken. Dus hij ging vaak tussen 5 en half 6 's ochends al lopen maar geregeld kwam hij dus al snel terug om hij moest kakken. Maar is dit ook niet een beetje bekend onder de hardlopers? Wil je niet bang maken hoor maar ik dacht dat sowieso veel hardlopers daar wel last van hebben.
Stel je hebt jarenlang getraind en je loopt de new york marathon, op het eind voel je dat je echt direct moet kakken. Je kan of doorrennen en de eerste plek krijgen, of stoppen en iig geen finalist zijn.
- Ik stop, dan maar geen finalist
- Ik ren door
0 stemmers
Mn oom heeft die gelopen en zei dat heel veel renners wel ondertussen moeten poepen. Net voor de finish zou ik het wel laten gaan denk ik. Je bent ook maar een mens uiteindelijk ja.
Ahh wat vervelend voor hem. Ik dacht dat dit vooral een probleem was met lange afstanden/marathons. Ik had er net 6km opzitten…
Ben wel blij dat mijn run van 7.5km met collega’s goed is gegaan ![]()
Ik ben blij dat ik weer een reden heb om niet te gaan beginnen met hardlopen
Nou fuck hem maar hij was dus gewend om elke ochtend 10 km te lopen toen hij bij het korps zat , dit valt denk ik niet onder lange afstand. Maar hallo! ik vind zelfs 6 km hardlopen al veel.
Kan jij zonder problemen (ja,even er vanuit gaan dat je niet last hebt van je darmen) 6 km hardlopen?
- Ja,met gemak
- Met moeite
- Nee ik kan dat niet
0 stemmers