Stel je persoonlijke vraag #57

Omg wat een leukkkk initiatief dit

2 likes

Als je verkouden bent, krijg jij dan ook tand/kaakpijn?

• Nee geen last van
  • Ja dit heb ik ook!!!

0 stemmers

Ja vooral als ik dan op straat aan het lopen ben? Dan voel ik een lichte pijn in mn kiezen (denk holtes) bij elke stap.

1 like

Ja het zijn idd de holtes die druk op je kaken en kiezen geven, mega vervelend.

1 like

Dit had mn ex vaak, naja niet dat hij in zn broek poepte maar vaak terugkwam 's ochtends omdat hij tijdens het rennen dus ineens moest poepen. Dan kon hij zn ronde ook nooit afmaken. Dus hij ging vaak tussen 5 en half 6 's ochends al lopen maar geregeld kwam hij dus al snel terug om hij moest kakken. Maar is dit ook niet een beetje bekend onder de hardlopers? Wil je niet bang maken hoor maar ik dacht dat sowieso veel hardlopers daar wel last van hebben.

3 likes

Stel je hebt jarenlang getraind en je loopt de new york marathon, op het eind voel je dat je echt direct moet kakken. Je kan of doorrennen en de eerste plek krijgen, of stoppen en iig geen finalist zijn.

• Ik stop, dan maar geen finalist
  • Ik ren door

0 stemmers

Mn oom heeft die gelopen en zei dat heel veel renners wel ondertussen moeten poepen. Net voor de finish zou ik het wel laten gaan denk ik. Je bent ook maar een mens uiteindelijk ja.

Ahh wat vervelend voor hem. Ik dacht dat dit vooral een probleem was met lange afstanden/marathons. Ik had er net 6km opzitten…
Ben wel blij dat mijn run van 7.5km met collega’s goed is gegaan :sweat_smile:

3 likes

Ik ben blij dat ik weer een reden heb om niet te gaan beginnen met hardlopen

45 likes

Nou fuck hem maar hij was dus gewend om elke ochtend 10 km te lopen toen hij bij het korps zat , dit valt denk ik niet onder lange afstand. Maar hallo! ik vind zelfs 6 km hardlopen al veel.

Kan jij zonder problemen (ja,even er vanuit gaan dat je niet last hebt van je darmen) 6 km hardlopen?

• Ja,met gemak
  • Met moeite
  • Nee ik kan dat niet

0 stemmers

1 like

Ik doe niet aan hardlopen maar heb dit soms ook tijdens het wandelen hahahhaha

4 likes

Ik zelf niet maar een hardloper heeft het een keer op de oprit van mn ouders gedaan achter een boom, en toen kwam mn moeder net aanrijden van werk :joy: toen is hij snel weggerend hij was al klaar blijkbaar. Mn moeder was zo in shock dat ze 5 min in de auto is blijven zitten eerst.

3 likes

Ik draag alleen maar zilver. Nu heb ik een heel mooi kettinkje gezien met bloedkoraal(look) en goud. Hij is ook verkrijgbaar met zilver, maar ik denk dat ik die combi veel minder mooi vind. Staat gek genoeg geen foto van de zilveren op de website, maar wil ik wel opvragen voordat ik iets beslis. Het is een (wat mij betreft) dure ketting, dus dat zou echt iets zijn wat ik wil blijven dragen.

Ik draag standaard 5 zilveren oorbellen, daith en neusknopje. Ook een aantal zilveren ringen.

Is een kettinkje met goud een optie?

• Ja, boeiend
  • Ja, zolang je om je nek niets anders zilvers draagt
  • Hangt van de ketting af
  • Nee, getuigt echt van wansmaak
  • Gewoon nee

0 stemmers

1 like

ik vind sieraden van verschillende metalen dragen juist getuigen van smaak/klasse! laat zien dat je meer geeft om de schoonheid van de sieraden en het verhaal erachter dan dat je uit principe een stomme regel volgt

ik draag zelf ik alles door elkaar, alleen als ik een outfit samenstel voor een speciale gelegenheid kies ik er soms voor om wel alleen goud of zilver te doen

21 likes

Het is een ketting met een Zeeuwse knoop, dat is een traditioneel sieraad uit de Zeeuwse klederdracht, en ik ben opgegroeid in Zeeland. Dus niet alleen maar een mooie ketting.

Maar ik denk gewoon dat dit met zilver minder mooi is:

17 likes

Altijd het mooiste ding op zichzelf kiezen bij zoiets! Er is altijd wel een manier waarop het samen kan komen.

En daarnaast doet die hele regel me denken aan dezelfde kleur schoenen met dezelfde kleur tas matchen. En ik heb niks tegen saai maar bij sommige mensen zie je gewoon dat ze zich vastklampen aan zo’n regel en dan vind ik het vanzelf lelijk worden.

3 likes

Prachtige ketting, doen! Goud en zilver worden zo vaak gemengd (ik heb zelf een drie kleuren gouden ring en een hanger met goud en zilver) en goud lijkt mij ook het mooiste in deze ketting.

3 likes

Bloedkoraal is toch illegaal?

1 like

Even gecheckt en idd! Thanks!

Ik heb er blijkbaar zelf bij verzonnen dat het bloedkoraal is (waarschijnlijk omdat dat ook bij die klederdracht hoort), is want dat staat er helemaal niet bij. En zou dus ook niet legaal zijn.

1 like

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

1 like

Mijn eerste gedachte is, is dat niet super gevaarlijk? Ivm dingen die mogelijk niet (volledig) ontploft zijn?

12 likes