Heb jij een foto gemaakt van de sneeuw vandaag?
Je mag niet stemmen als daar geen sneeuw ligt
- Nee
- Ja
- Ja en ook online gepost
0 stemmers
Heb jij een foto gemaakt van de sneeuw vandaag?
Je mag niet stemmen als daar geen sneeuw ligt
0 stemmers
Ik vind kalm met klassiek ook chill! Dansen en/of zingen in de woonkamer is een van mijn favoriete dingen om te doen. En een beweeg-ontspan meditatie doe ik ook regelmatig. Bij het mediteren is het dan wel heel belangrijk om je gedachten gedachten te laten en er geen aandacht aan te besteden want voor je het weet zit je in een piekermodus. Op therapie leerde ik gedachten als wolken zien maar dat wekte voor geen meter want mijn gedachten zijn geen rustige wolken aan de lucht
Dus ik stel me dan altijd een kruispunt in Groningen voor waar ik dan op een bankje zit en dan steken de fietsers over. Kriskras door elkaar en een gedachte is een fietser, opmerken en door laten fietsen.
Deze meditatie is het Osho Kundalini Meditatie: zo schud jij alle spanning en onrust van je af - Holistik
Borduren of een legpuzzel maken doe ik wel eens of een heel muziekalbum luisteren terwijl je op de bank ligt. Film kijken/serie is ook fijn vooral als je dan in zoân zithouding zit van yoga. NL in beweging doen en wandelen/fietsen. Wandelen combineer ik dan wel eens met naar de bieb of een koffietentje en daar ga ik dan lezen of schrijven bijv kaartjes, dagboek of een verhaal.
Ze hadden liever gehad dat mijn man alleen was gebleven dan met mij
Kort samengevat gebeurde er een hele hoop narigheid, zijn mijn man en ik 20 jaar samen en hebben we zijn hele familie al 10 jaar niet gezien
Ik denk dat gewaardeerd en geliefd is wat ze naar me voelt, maar ik voel me altijd alsof ik een toneelstukje speel. Alsof je bij een haast onbekende oudtante op bezoek gaat.
Als ik dan zie hoe mân ouders naar mân man zijn dan is dat echt gewaardeerd en geliefd.
Klinkt stom maar: dagelijkse bezigheden heel bewust âgewoon normaalâ doen. Ik deed werkelijk ALLES alsof ik op de hielen werd gezeten door de duivel. Alles moest super gehaast, dus even over het aanrecht vegen bijvoorbeeld deed ik mega agressief en gehaast ipv gewoon rustig. Was inruimen moest snel snel! Als ik moest plassen, moest ik eerst mn taak afmaken. Stofzuigen leek topsport etc. En onbewust hield ik daarmee mn lichaam in continue staat van paniek/flight.
Ik kon voor mijn situatie de woorden niet vinden, maar jij beschrijft precies hoe het ook voor mij is.
Precies dit
Ja schoonfamilie kan soms wel ingewikkeld zijn. Ik voelde me bijvoorbeeld jaren geleden jaloers toen ik merkte dat mn vader wel een goede band had met mn vriend en ze samen aan het schilderen waren en ik voelde me elke keer buitengesloten. Terwijl, ik ben juist niet jaloers aangelegd. Ik vind het altijd wel prima. Hij werd later jaloers op de band die ik met zijn oudere zus heb. Het is eigenlijk kinderachtig haha.
Heb jij dit gevoel wel eens gehad bij schoonfamilieleden?
0 stemmers
Hij vond het ook rot dat zijn zus mij vaker ging bellen dan hem. Nu is dat overigens geen probleem meer maar en vinden we het allebei kinderachtig van onszelf.
Voor als je schoonzussen hebt heb je daar een goede band mee?
0 stemmers
Ik vind het soms dus wel vervelend dat ik met 1 iets meer close ben dan de ander. Maarja dat is zo gelopen.
Ik ook met de 1 wel en de andere niet. Maar dat is denk ik ook niet zo gek? Mijn vriend heeft zelf ook meer met de ene dan met de andere zus.
Ik heb geen band, we hebben geen contact. Niet door ruzie of iets, gewoon geen match. Totaal andere leefstijl, normen en waardes en interesses.
Mijn schoonfamilie woont gelukkig 187381km verderop.
Nou ja en nee. Met de helft wel en met een zelfs een hele goede band.
Band zou ik het niet echt noemen. We zien elkaar op feestdagen en dan is het gezellig maar we hebben eigenlijk nooit een op één contact.
Hoe heb je spijkerbroeken in je kledingkast
0 stemmers
ik ging een keer sinterklaas vieren met ex schoonfamilie toen ik ze één keer had gezien daarvoor. kreeg ik een heel gedicht over dat ik moest opletten wat ik facebook likete/commentte omdat zij alles zagen en over dat ik met hun zoon wel erg veel naar festivals en dansfeestjes ging en van âhet wilde levenâ hield en dat ze hoopten dat dat wat rustiger kon voor hun zoon. mind you ik ontmoette hem OP een festival.
ik voelde me echt teringongemakkelijk en het was echt vernederend achteraf gezien. ik kende die mensen amper, ik was pas 1 keer eerder bij ze gaan eten, dus je voelt je al verlegen als je sinterklaas met nog vrij onbekende schoonfamilie gaat vieren, en dan wordt er iets voor me geschreven dat ik zelf voor hun neus moet voorlezen waarin eigenlijk de boodschap was dat ik in hun ogen een of andere losgeslagen wildebras ben en ze vrezen voor mijn invloed op de gezondheid van hun zoon. echt lowkey gemeen om dat als volwassen mensen bij een meisje van 21 te doen.
Probeerden ze het ook âgrappigâ over te laten komen terwijl ze het wel echt meenden? Heb echt een hekel aan dit soort dingen
ja soort van luchtig en een beetje hi ha ho eromheen maar het stond er wel vrij direct en ze meenden het gewoon hartstikke natuurlijk
Ja tijdens het golfen hahahahah
Zân moeder is wel low key jaloers op mij denk ik wel eens, maar dan niet op mij als mens maar wel als belangrijke vrouw in het leven van haar zoon. Ze ging ook een keer onder een foto van hem op Instagram commenten âdit is van mij
â ![]()
Ahhh neee wat gĂȘnant ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()